eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Stary Rynek - Zielone Serce Miasta

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stary Rynek - Zielone Serce Miasta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 (54) 414 42 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,130441,c45c1f1ba10d9f51d18ee7abf930c08a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stary Rynek - Zielone Serce Miasta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9dfdc3f-011b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Stary Rynek - Zielone Serce Miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1829249,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na zagospodarowaniu Starego Rynku we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Stary Rynek – Zielone Serce Miasta”, realizowanego w zakresie projektu o nazwie ,,WŁOCŁAWEK – MIASTO NOWYCH MOŻLIWOŚCI. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”, finansowanego w ramach Programu Rozwój Lokalny ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014 – 2021 oraz budżetu państwa.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ew. 110; 46/1; 46/2; 47/2 i 47/1 obręb Włocławek KM 46.
Teren inwestycji posiada miejscowy plan zagospodarowania terenu ustanowiony Uchwałą nr IX/73/11 Rady miasta Włocławek z dnia 9 maja 2011 r.
Zakres inwestycji obejmuje rozbiórkę nawierzchni granitowych na rzecz powiększenia terenów zieleni z montażem małej architektury na placu Starego Rynku, prace ziemne, wykonanie platform / siedzisk drewnianych, montaż małej architektury, nasadzenie dużych drzew i innych roślin oraz wykonanie trawników. Celem utrzymania jakości zieleni, teren będzie wyposażony w automatyczny system nawadniania.
W zakres zamówienia wchodzi również 3-letnia pielęgnacja wykonanych nasadzeń (drzew, innych roślin oraz trawników).
Prace pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne będą polegały na rozebraniu (usunięciu) i wywozie elementów:
− usunięcie ławek stalowych nowoczesnych – 9 szt., wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek – teren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
− usunięcie ławek żeliwnych typu pomorskich / weneckich – 6 szt., wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek – teren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
− usunięcie koszy stalowych – 7 szt., wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek – te-ren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
− rozebranie nawierzchni z płyt granitowych grb. 8 cm i kostki granitowej 15/17 cm – 890 m2 (341 m2+549 m2) – wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek – teren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
− rozebranie podbudowy z kruszyw grub. 36 cm – 890 m2
− rozbiórka obrzeża granitowego 8x25x100-120 cm na ławie z podsypki cementowo-piaskowej – 152 m – wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek – teren Miejskiego Zakładu Zie-leni i Usług Komunalnych,
− przełożenie nawierzchni z płyt granitowych pochodzących z rozbiórki – ok. 11,2 m2
− rozbiórka i ponowne ułożenie nawierzchni granitowych ze względu na ułożenie rurociągów zasilających nawadnianie – 100 mb, 30m2,
− usunięcie kratownic pod drzewami – 8 szt.
− wymiana uszkodzonych płyt granitowych przy fontannie (pochodzących z rozbiórki) – 13 szt.
− korytowanie / prace ziemne ręczne bądź minikoparką – wykopy pod fundamenty małej architektury, pod nasadzenia roślinności, wymiana gruntu na ziemie urodzajną, itp.
Na przedmiotowym terenie planuje się wykonanie przyłącza wodociągowego wraz ze studnią pomiarową na potrzeby nawadniania zgodnie z wytycznymi Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. we Włocławku.
Dodatkowo zostanie zamontowana mała architektura, drewniane platformy, gabiony.
Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje przede wszystkim prace rozbiórkowe nawierzchni, nasadzenie dużych drzew soliterowych, drzew liściastych, krzewów i innych roślin wraz z wykonaniem systemu nawadniania.
Wykonawca udzieli gwarancji na nasadzenia, wykonane w ramach przedmiotowego zamówienia, na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Przedmiotowy teren planuje się wyposażyć w:
− 12 szt. ławek miejskich z oparciem i podłokietnikami,
− 10 szt. koszy na śmieci,
− gabiony z siedziskami i tabliczkami o długości 25,1 m; 2,47 m; 17,23 m,
− 2 szt. słupków granitowych z tabliczkami,
− 10 szt. kratownic pod drzewami,
− tabliczki o zakazie spożywania wody z fontanny i kąpieli,
− remont ręcznej pompy – doposażenie w rączkę.
Szczegółowy projekt zieleni wraz z gospodarką drzew i krzewów istniejących znajduje się w osobnym opracowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1884489,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2178900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1884489,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARBON - Mateusz Kwitliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341445318

7.3.3) Ulica: Grodzka 68 B

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1884489,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.