Og³oszenie z dnia 2021-12-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00025300/01 - Wynik z dnia 2022-01-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele i jednostek OSP z terenu Gminy Chorzele.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CHORZELE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667882
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Komosiñskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chorzele
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7516530
1.5.8.) Numer faksu: 29 7516540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chorzele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.chorzele.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele i jednostek OSP z terenu Gminy Chorzele.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0104f265-5cda-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00316529
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002809/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele oraz jednostek OSP
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://chorzele.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link: https://chorzele.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://chorzele.ezamawiajacy.pl.
4. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego, opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego. Dodatkowo instrukcja korzystania z platformy zamieszczona zosta³a w za³±czniku nr 6 do SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1.1.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
-dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
-dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
1.2.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a.Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b.Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c.Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d.W³±czona obs³uga JavaScript;
e.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
1.3.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
1.4.Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a)Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
1.5.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu. Sk³adaj±c ofertê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej wykonawca opatruje j±
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy w za³±czniku nr 6 do SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) Informujê, ¿e:
1.Administratorem Pañstwa danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie jest Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele. Siedziba Administratora znajduje siê na ul. Stanis³awa Komosiñskiego 1, w Chorzelach (kod pocztowy: 06-330), tel.: +48 (29) 751-65-40 , adres e-mail: sekretariat@chorzele.pl.2.Powo³ano Inspektora Ochrony Danych, który chêtnie pomo¿e Pañstwu we wszystkich kwestiach zwi±zanych z ochron± danych osobowych. Kontakt z Inspektorem mo¿liwy jest
poprzez: kontakt osobisty w siedzibie Urzêdu Miasta i Gminy w Chorzelach, adres e-mail: m.piorkowska@chorzele.pl. lub nr tel. +48(29)751-65-62. 3.Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczegó³owy zakres, tryb postêpowania , nazwa i nr zadania znajduje siê w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o Prawo zamówieñ publicznych.
5.Okres przetwarzania Pañstwa danych osobowych zwi±zany jest ze wskazanymi powy¿ej celami ich przetwarzania. Wobec powy¿szego dane osobowe bêd± przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazuj± Administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeñ, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.
6.Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania (skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±
Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników), ograniczenia przetwarzania(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdu interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).
7.Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/na narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016r.
8.Nie przys³uguje Pani/Panu:1)W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,2)Prawo do przenoszenia danych osobowych , o którym mowa w art. 20 RODO,3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych , gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
9.Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 10.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/9/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele i jednostek OSP z terenu Gminy Chorzele” w ilo¶ci szacunkowej 47405 litrów (zamówienie podstawowe). Ilo¶ci oleju wskazane w opisie przedmiotu zamówienia s± szacunkowe i w zale¿no¶ci od panuj±cych warunków atmosferycznych mog± ulec zwiêkszeniu, o nie wiêcej ni¿ do 15% ilo¶ci zamówienia podstawowego (prawo opcji - 7110,75 litrów). W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na olej, Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego z tytu³u nieuzyskania wynagrodzenia w wysoko¶ci wskazanej w ofercie i umowie.
Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny jednostkowe objête opcj± bêd± identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e podane ilo¶ci oleju s± wielko¶ciami szacunkowymi, które nale¿y wyceniæ, s³u¿± one jedynie do porównania ofert . Dostawa oleju opa³owego, która odbywaæ siê bêdzie transportem (autocystern± z pomp± dostosowan± do transportu oleju opa³owego. Autocysterna winna byæ wyposa¿ona w urz±dzenie dystrybucyjne – instalacjê pomiarow± do paliw p³ynnych oraz posiadaæ aktualne na dzieñ dostawy ¶wiadectwo legalizacji / certyfikacji urz±dzeñ dystrybucyjnych w autocysternie), wy³adunek oleju opa³owego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostawa i wy³adunek oleju opa³owego lekkiego odbywaæ siê bêdzie do nastêpuj±cych jednostek:
1. Publiczna Szko³a Podstawowa w Krukowie - Krukowo 87, 06-333 Zarêby;
2. Publiczna Szko³a Podstawowa im. Ojca Honoriusza Kowalczyka w Duczyminie - Duczymin 15, 06-330 Chorzele;
3. Publiczna Szko³a Podstawowa im. Boles³awa Chrobrego w Zarêbach - Zarêby 41, 06-333 Zarêby;
4. OSP £az - £az, 06-333 Zarêby;
5. OSP Rycice - Rycice 50, 06-330 Chorzele;
6. OSP Zarêby - Zarêby 77, 06-333 Zarêby;
7. ¦wietlica wiejska w Zdziwóju Starym - Zdziwój Stary 3A, 06-330 Chorzele.
Dostarczony olej opa³owy lekki powinien odpowiadaæ wymaganiom normy PN-C 96024:2011 w zakresie parametrów kontrolowanych dla gatunku L1 oraz spe³niaæ wymagania Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe, a tak¿e Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych.), a tak¿e posiadaæ ¶wiadectwo jako¶ci wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±ce parametry jako¶ciowe. Dostawa przedmiotu umowy nastêpowaæ bêdzie partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem przez ca³y czas trwania umowy z powodu braku po stronie Zamawiaj±cego mo¿liwo¶ci magazynowania. Dostawa odbywaæ siê bêdzie w dniach roboczych od poniedzia³ku do pi±tku – w godzinach od 07.30 do 16.00.
Przy ocenie ofert zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê ca³o¶æ zamówienia (zamówienie podstawowe + prawo opcji).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W zale¿no¶ci od panuj±cych warunków atmosferycznych ilo¶ci oleju wskazane w opisie przedmiotu zamówienia mog± ulec zwiêkszeniu, o nie wiêcej ni¿ do 15% ilo¶ci zamówienia podstawowego (prawo opcji - 7110,75 litrów). Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny jednostkowe objête opcj± bêd± identyczne, jak w zamówieniu podstawowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³ni warunki udzia³u w postepowaniu oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów otrzyman± w wyniku sumowania punktów uzyskanych w kryterium „cena” w kryterium „Termin dostawy” oraz w kryterium "Termin p³atno¶ci faktur"
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrêbnych przepisów:
- warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada wa¿n± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 180.000,00 PLN.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
- wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostarczaniu oleju opa³owego w ci±gu jednego sezonu grzewczego o warto¶ci co najmniej 180.000,00 z³ brutto wykonan± w ramach jednej umowy i posiada dowody, ¿e dostawa zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie.
-Wykonawca dysponuje co najmniej jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia ADR do przewozu materia³ów niebezpiecznych. Obowi±zek posiadania uprawnieñ ADR wynika z ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 756 z pó¼n.zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1.Podmiotowym ¶rodkiem dowodowym wymaganym od wykonawcy, którego oferta bêdzie najwy¿ej oceniona w przedmiotowym postêpowaniu bêdzie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp do³±czone do oferty wykonawcy podczas sk³adania ofert.
2.2.Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 2.1. bêd± stanowi³y potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Podmiotowym ¶rodkiem dowodowym wymaganym od wykonawcy, którego oferta bêdzie najwy¿ej oceniona w przedmiotowym postêpowaniu bêdzie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp do³±czone do oferty wykonawcy podczas sk³adania ofert.
2.2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 2.1. bêd± stanowi³y potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w rozdziale II podr. 4 ust. 2 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w kwocie 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych).2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 21.01.2022 r.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku Spó³dzielczym w Przasnyszu, numer rachunku 87 8924 0007 0025 0216 2003 0002 tytu³ przelewu: „Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele i jednostek OSP z terenu Gminy Chorzele”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy
zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±-cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Chorzele, ul. Stanis³awa Komosiñskiego 1, 06-330 Chorzele
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia
bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9) W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji:
– sk³adaj±c Ofertê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
-Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.-Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z
pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmiany umowy w zakresie warto¶ci wynagrodzenia w nastêpuj±cych przypadkach:1)w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i us³ug (VAT);
2)zmiany uregulowañ prawnych, maj±cych wp³yw na podniesienie kosztów ¶wiadczenia dostaw bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy (tj. zmiana stawki akcyzy za olej opa³owy).
2.Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w przypadku:
1)wyst±pienia nieprzewidzianej zmiany Podwykonawców;
2)zaistnienia konieczno¶ci zmiany zakresu przedmiotu umowy powierzonego Podwykonawcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-23 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami za po¶rednictwem Platformy Zakupowej: https://chorzele.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-21
INNE PRZETARGI CHORZELE
wiêcej: przetargi CHORZELE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa oleju opa³owego w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r."
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby obiektów Gminy Kobylnica i jej jednostek
- sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Urzêdu Gminy w Korytnicy i placówek o¶wiatowych z terenu gminy Korytnica
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 wraz z roz³adunkiem do 4-ch placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Koñskie w 2026 roku
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gêbicach na rok 2026
- Dostawa paliw p³ynnych
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





