Og³oszenie z dnia 2022-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00362873/01 - Wynik z dnia 2022-09-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ul. Miko³owskiej na odcinku od ul. Wa³owej do ul. Wierzbowej w Tychach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Ulic i Mostów w Tychach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166344
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzuim.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzuim.tychy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ul. Miko³owskiej na odcinku od ul. Wa³owej do ul. Wierzbowej w Tychach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eff464a7-22cb-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00316210
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016136/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.40 Remont ul. Miko³owskiej na odcinku od ul. Wa³owej do ul. Wierzbowej w Tychach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (zamowienia@mzuim.tychy.pl).
2. Adres strony s³u¿±cej do elektronicznego sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publiczne (ePUAP).
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• administratorem danych osobowych jest Miejski Zarz±d Ulic i Mostów w Tychach, 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59 nr. telefonu: 32 227 70 06, nr. faksu: 32 227 70 08, adres e-mail: mzuim@mzuim.tychy.pl
• inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zarz±dzie Ulic i Mostów w Tychach jest Pani Agnieszka Kijas, nr telefonu 32 227 70 06, adres e-mail: a.kijas@mzuim.tychy.pl
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• dane osobowe bêd± przechowywane jedynie w okresie niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa;
• po spe³nieniu celu, dla którego dane zosta³y zebrane, mog± one byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
• obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy / Podwykonawcy / Podmiotu, na zasoby którego powo³uje siê wykonawca, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do udostêpnionych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• osoba udostêpniaj±ca dane posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• osobie udostêpniaj±cej dane nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 39/DZP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1881441,15 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje roboty drogowe, w tym:
- remont nawierzchni bitumicznej mieszank± mineralno - bitumiczn±: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie i skropienie nawierzchni, u³o¿enie warstwy ¶cieralnej z mieszanki mastyksowo- grysowej SMA 11, uszorstnienie nawierzchni w-wy ¶cieralnej z SMA 11;
- wysoko¶ciowa regulacja urz±dzeñ obcych;
- inwentaryzacja istniej±cego oznakowania przed frezowaniem oraz odtworzenie oznakowania poziomego;
- odtworzenie pêtli indukcyjnych.
Szczegó³owy opis zamówienia oraz sposób jego wykonania okre¶lony jest w Kosztorysie ofertowym oraz w Dokumentacji technicznej opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia stanowi±cych odpowiednio za³±cznik nr 2 i za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ.
1. Podstawy wykluczenia:
- okre¶lone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
- Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp: który w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa wprowadzi³ zamawiaj±cego w b³±d przy przedstawianiu informacji, ¿e nie podlega wykluczeniu, spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu lub kryteria selekcji, co mog³o mieæ istotny wp³yw na decyzje podejmowane przez zamawiaj±cego w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zatai³ te informacje lub nie jest wstanie przedstawiæ wymaganych podmiotowych ¶rodków dowodowych;
b) art. 109 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp: który w wyniku lekkomy¶lno¶ci lub niedbalstwa przedstawi³ informacje wprowadzaj±ce w b³±d, co mog³o mieæ istotny wp³yw na decyzje podejmowane przez zamawiaj±cego w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
- okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie ww. przes³anek.
Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 112 ust. 1 i 2 ustawy:
1) zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³:
i). co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi w technologii betonu asfaltowego lub SMA o warto¶ci zadania nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 PLN brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie powy¿szy warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs NBP z dnia wszczêcia postêpowania.
W przypadku, gdy w dniu wszczêcia postêpowania, NBP nie opublikowa³ ¶rednich kursów walut, zamawiaj±cy przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie ¶redni kurs NBP.
b) Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego tj.:
i) Kierownik budowy – spe³niaj±cy minimalne wymagania:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y drogowej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym [tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.] lub równowa¿ne upowa¿niaj±ce do pe³nienia funkcji kierownika budowy zgodnie z Prawem Budowlanym w niniejszym zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie powy¿szy warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w sprawie posiadania stosownych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz dopuszcza pe³nienie funkcji Kluczowych specjalistów w w/w specjalno¶ciach przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych stosownie do zapisów art. 12a ustawy Prawo budowlane [tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.] i/lub ustawy z dn. 15 grudnia 2000r o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów [tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1946, z pó¼n. zm.].
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (za³±cznik nr 5 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; (za³±cznik nr 6 do SWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokumenty okre¶lone w pkt a) i b) ma obowi±zek z³o¿yæ ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywaæ bêd± spe³nianie warunków.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby: Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada dokumenty, o których mowa w pkt. a) i b) w zakresie, w jakim powo³uje siê na zasoby tych podmiotów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz Oferta Wykonawcy (za³±cznik nr 1 do SWZ)2) Formularz Kosztorys ofertowy (za³±cznik nr 2 do SWZ)
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 4 do SWZ)
4) Stosowne Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobê/osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Zobowi±zanie podmiotu/ów trzeciego/cich, o którym mowa w pkt XIV.5.3) SWZ wraz z o¶wiadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, sk³adanych przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby (za³±cznik nr 8 do SWZ) [je¿eli dotyczy].
6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt XIV.4.3) SWZ – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 25.000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy PLN).2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
przelewem na konto na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Bank Pekao SA nr 34 1240 2975 1111 0010 6080 1992
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz.310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wniesienia wadium w formach okre¶lonych w punkcie 4.2) – 4.4) SWZ:
- dokument winien byæ wystawiony na Gminê Miasta Tychy – Miejski Zarz±d Ulic i Mostów, 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
- dokument winien wskazywaæ wszystkich cz³onków konsorcjum, w sytuacji wspólnego sk³adania oferty przez wykonawców,
- wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 4.2) –4.4), wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1). Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2). W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3). W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:a) zmiany przepisów prawa obowi±zuj±cych po dacie zawarcia umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mog± ulec wy³±cznie zapisy umowy, do których odnosz± siê zmiany przepisów prawa;
b) wyst±pienia wyj±tkowo niepomy¶lnych warunków atmosferycznych (wyst±pienia intensywnych opadów lub obni¿enia temperatury uniemo¿liwiaj±cej realizacjê robót objêtych umow±) – zmiana terminu realizacji odpowiadaj±ca powsta³emu opó¼nieniu.
2. Zmiany umowy bêd± dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporz±dzone przez strony w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-07 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy w my¶l art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wszystkie prace fizyczne zwi±zane z wykonywaniem wszystkich robót objêtych przedmiotem zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. wykonywanie czynno¶ci opisanych w Dokumentacji technicznej na stanowiskach: pracownicy fizyczni/budowalni (robotnik budowalny, pomocnik budowlany, brygadzista, majster itp.), operatorzy maszyn i urz±dzeñ budowlanych, kierowcy.INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zakup koparki ko³owej, obrotowej
- Zakup przewo¼nych agregatów pr±dotwórczych na podwoziu s³u¿±cym do przewo¿enia - z podzia³em na 3 zadania
- Zakup przewo¼nego agregatu pompowego z bezpo¶rednim zasilaniem silnikiem spalinowym na przyczepie o wydajno¶ci 400m3/h
- "Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni"
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2026 r.
- Zakup i dostawa wózków wid³owych dla Komendy Miejskiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Tychach
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
- Budowa drogi gminnej Pupkowizna - kolonia Przechody od km 0+000,00 do km 0+243,00
- Dostawa wyposa¿enia, sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Prze³amujemy bariery!"
- Rozbudowa skrzy¿owania DK nr 35 i DP nr 2911D ko³o miejscowo¶ci Komorów
- Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Kierzenko Nr G859551P
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





