Og³oszenie z dnia 2025-07-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu elewacji i dachu budynku D w filii Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KRAJOWA SZKO£A SKARBOWO¦CI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: filie KSS w: Otwocku, Bia³obrzegach, Krakowie, Jast. Górze, Muszynie, Przemy¶lu, Wroc³awiu, Kamionie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366664067
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-710
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.kss.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kss.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pozosta³e pozaszkolne formy edukacji,gdzie indziej niesklasyfikowane
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu elewacji i dachu budynku D w filii Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci w Otwocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5230c5dd-d32e-45fe-b268-c83bdfa35588
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00316166
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00174827/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 remont elewacji i dachu w budynku D, remont schodów zewnetrznych w budynku C, remont pomieszczeñ w budynku nr 7 w filii KSS w Otwocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5230c5dd-d32e-45fe-b268-c83bdfa355883.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone bêdzie przy u¿yciu platformy eZamówienia, dostêpnej pod adresem internetowym:
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia okre¶la
regulamin dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” zawieraj±ce interaktywne instrukcje.
2. Przegl±danie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania dostêpne jest dla wszystkich zainteresowanych.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), zwane dalej rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji”
w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „wykonawcy”na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielko¶æ dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. W przypadku problemów technicznych i awarii mo¿na skorzystaæ ze wsparcia technicznego przez formularz udostêpniony na stronie Platformy w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w rozdziale 9 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula w zakresie wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub14 RODO zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0301.ELZ.260.1.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji i dachu budynku D w filii Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci w Otwocku, ul. Kolorowa 13. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej wykonania remontu elewacji i dachu w budynku D (projekt budowlany, STWiORB, przedmiar robót), stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45452000-0 - Zewnêtrzne czyszczenie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45262520-2 - Roboty murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-05
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki dotycz±ce do¶wiadczenia,Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem, polegaj±cym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej umowy dotycz±cej robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto*.
Przez warto¶æ robót budowlanych rozumie siê wysoko¶æ wynagrodzenia otrzymanego przez wykonawcê robót budowlanych od inwestora z tytu³u ich wykonania.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia wykazu robót budowlanych (za³±cznik nr 4 do SWZ), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Okres wyra¿ony w latach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robot budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:5000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Pozosta³e informacje zosta³y zwarte w rozdziale 7 SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W formularzu ofertowym nale¿y podaæ firmy (nazwy) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki udzia³u w postêpowaniu polegaj±ce na zdolno¶ci technicznej i zawodowej (do¶wiadczenie) Wykonawcy spe³niaj± ³±cznie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach wskazanych art. 455 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
2) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) prowadz±cej do zmiany ceny;
3) wyst±pienia sytuacji, o których mowa w § 2 ust. 3 ;
4) wyst±pienia sytuacji, o których mowa w § 2 ust. 5;
5) zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w § 4 ust. 8;
3. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-24 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-24 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-22
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wy³onienie konsultanta ds. jako¶ci badañ mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fa³szywie ujemnych oraz cz³onków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- ¦wiadczenie us³ug w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej wraz z zapleczem noclegowo-restauracyjnym.
- Zakup materia³ów eksploatacyjnych i niezbêdnego wyposa¿enia do systemów oczyszczania wody wraz z wymian± czê¶ci
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie budynku kaplicy pw. ¶w. Wojciecha przy ul. Brzeskiej 12 w Warszawie
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul.W. S³awka 9 w Warszawie.
- Remont dwóch pustostanów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Raszei 1/3 wed³ug projektu budowlanego. Lokale w³asno¶ci m.st. Warszawy, administrowane przez ZGN Wola na terenie TZOM Ko³o.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postêpowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pa³uckiej, OSP w Obudnie i OSP w G±sawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzyd³o B, I piêtro, ul. Dworcowa 2
- Odbudowa mostu na rzece W³odzica w m. Ludwikowice K³odzkie w gminie Nowa Ruda, z dz. nr 81/2, do dz. nr 120/2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastruktur± zadanie pn.: "Zwiêkszenie potencja³u oraz poprawa jako¶ci i dostêpno¶ci us³ug med. ZOL poprzez rozbudowê i doposa¿enie w sprzêt med."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.