Og³oszenie z dnia 2025-07-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja wycieczki turystyczno-krajoznawczej w Republice Cypryjskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PGL LP Nadle¶nictwo Bystrzyca K³odzka
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo Bystrzyca K³odzka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023894
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miêdzyle¶na 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystrzyca K³odzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Le¶nictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wycieczki turystyczno-krajoznawczej w Republice Cypryjskiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0797f1f2-7ca8-47d5-9f5f-d99afaf2e2ec
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00316159
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=738d44af-aa48-4900-bfa7-0cf21c2bbea63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=738d44af-aa48-4900-bfa7-0cf21c2bbea6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi
wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego
datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGL LP Nadle¶nictwo Bystrzyca K³odzka . Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art.
96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i
przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w
tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO
(dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego
zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji,której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wycieczka turystyczno-krajoznawcza pracowników Nadle¶nictwa Bystrzyca K³odzka i cz³onków ich rodzin w Republice Cypryjskiej. Wycieczka realizowana w ramach Zak³adowego Funduszy ¦wiadczeñ Socjalnych w zakresie organizacji wycieczek. Wycieczka finansowana ze ¶rodków w³asnych uczestników oraz z ZF¦S zgodnie z uprawnieniami uczestników wycieczki. Wycieczka powinna obejmowaæ dwie wycieczki fakultatywne wliczone w cenê :
Np.
- zwiedzanie miasta Larnaki: zwiedzanie domniemanego grobu £azarza, ko¶cio³a
¶w. £azarza
- zwiedzanie Parku Narodowego Cape Greco: most zakochanych; Konnos Beach –
idylliczna pla¿a w Parku Narodowym, Blue Lagoon.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.6.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci osób wskazanych w pkt 3.1. SWZ maksymalnie o 2 osoby, w przypadku rezygnacji z wycieczki którejkolwiek z osób, a tak¿e w innych przypadkach uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiaj±cego. Zmniejszenie ilo¶ci osób, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie stanowi zmiany umowy i nie mo¿e byæ podstaw± do jakichkolwiek roszczeñ Wykonawcy w stosunku do Zamawiaj±cego niezale¿nie od podstawy prawnej.
3.7.
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci osób o 2 uczestników wycieczki wzglêdem oferty Wykonawcy.
3.8.
Minimalny poziom zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany to 46 uczestników.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-25
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena oferty brutto ustalona jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcê w formularzu oferty oraz liczby uczestników, dla których planowana jest realizacja przedmiotu zamówienia.
b) Cenê ofertow± nale¿y podaæ w walucie polskiej (z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku) wype³niaj±c formularz oferty stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
c) Cena ofertowa musi zawieraæ wszystkie koszty Wykonawcy niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Niedoszacowanie, pominiêcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê nie mo¿e byæ podstaw± do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynikaj±cego ze z³o¿onej oferty.
e) W przypadku wp³yniêcia ofert zawieraj±cych takie same ceny, przy spe³nieniu pozosta³ych warunków zawartych w niniejszym Zapytaniu, Zamawiaj±cy zwróci siê o z³o¿enie ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7.1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiêbiorców U³atwiaj±cych Nabywanie Powi±zanych Us³ug Turystycznych, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych. (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 2211 z pó¼n. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) nale¿ycie wykona³ co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zagranicznego wyjazdu (co najmniej 5-dniowego) z zakwaterowaniem i wy¿ywieniem, przelotem czarterowym, liniami regularnymi lub tanimi liniami lotniczymi dla min. 25 pracowników jednej instytucji o warto¶ci minimum 60 000,00 z³ brutto ka¿da.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
11.1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 300,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce trzysta 00/100 PLN).Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz.U. z 2025 r. poz. 98).
11.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego : 39 1130 1033 0018 8179 1990 0002 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na „Organizacja wycieczki turystyczno- krajoznawczej w Republice Cypryjskiej” SA.270.4.2025. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy spowodowanych zmianami organizacyjnymi, wynikaj±cymi z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powoduj±cych zwiêkszenia warto¶ci Umowy - w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem postanowieñ innych umów maj±cych bezpo¶redni zwi±zek z niniejsz± umow±, w tym umów zawartych pomiêdzy Zamawiaj±cym a instytucjami nadzoruj±cymi lub nastêpstwem, w przypadku, gdy zmiany te nie by³y znane w dniu zawarcia umowy,
2) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powoduj±cych zwiêkszenia warto¶ci niniejszej Umowy, w przypadku konieczno¶ci zrealizowania niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ, ni¿ wskazane pierwotnie w przedmiocie niniejszej Umowy ze wzglêdu na zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczno¶ci te nie by³y znane w dniu zawarcia niniejszej Umowy,
3) w zakresie terminu realizacji niniejszej Umowy, przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji) w przypadku, prac nad uchwaleniem lub nowelizacj± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, które mo¿e mieæ wp³yw na realizacjê niniejszej Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebê wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia ¶wiadczeñ stanowi±cych przedmiot umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa,
4) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie wynagrodzenia, je¶li dziêki zmianom nast±pi poprawa wydajno¶ci, jako¶ci prac zwi±zanych z przedmiotem niniejszej Umowy;
5) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia w wyniku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z czê¶ci prac w nastêpstwie wyst±pienia okoliczno¶ci, które nie by³y znane w momencie zawarcia umowy, oraz których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objêtych przedmiotem zamówienia;
6) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku zmian w strukturze lub organizacji Zamawiaj±cego maj±cych wp³yw na zakres prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu,
7) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji oraz pozosta³ych elementów niniejszej Umowy w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami;
8) w zakresie zmian doprecyzowuj±cych tre¶æ niniejszej Umowy, je¿eli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie niniejszej Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
9) w zakresie terminu obowi±zywania niniejszej Umowy poprzez jego wyd³u¿enie, z zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji, gdy taka zmiana umo¿liwi realizacjê w wiêkszym zakresie,
10) w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy zmiana ta nie pogorszy jako¶ci ¶wiadczeñ, do których zobowi±zany jest Wykonawca lub zmiana ta jest niezbêdna w celu prawid³owej realizacji przedmiotu niniejszej Umowy,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert nastêpuje poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomoc± platformy e- ProPublico
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY K£ODZKIEJ
- Stabilizacja w miejscu budowy drogi le¶nej - dojazdu po¿arowego nr 45 w L.Skalice
- Zakup i dostawa wodospustów stalowych
- Remont sali sportowej po zalaniu w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Bystrzycy K³odzkiej.
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w Bystrzycy K³odzkiej.
- Remont uszkodzonych w czasie powodzi schodów terenowych i zabezpieczenie skarpy w obrêbie dzia³ek nr 529/1, 529/2 w Starym Waliszowie, gmina Bystrzyca K³odzka.
- Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Wilkanowie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów organizowanych w ramach projektu pn. "Poprawa jako¶ci kszta³cenia ogólnego na terenie gminy Osiek Jasielski"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 jednodniowych wyjazdów edukacyjnych organizowanych w ramach projektu "Dwujêzyczne Przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwóch wizyt studyjnych krajowych"
- Us³ugi spo³eczne szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne-dla uczestników projektu pn. Razem naprzeciw trudno¶ciom!integracja spo³eczna w Gminie Moszczenica-Organizacja Wyjazdów Edukacyjno-Integracyjnych
- Organizacja wycieczki do Turcji lub na Cypr Pó³nocny dla pracowników ZAZ SOWA w Lipniaku
- Organizacja wycieczki dla pracowników Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych w Che³mie
wiêcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.