eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzentyn › Budowa pasażu infrastruktury drewnianej przy ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pasażu infrastruktury drewnianej przy ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH

1.3.) Oddział zamawiającego: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290877132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 302 50 94 w. 209

1.5.8.) Numer faksu: 41 302 61 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zggs@zggs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1dec609-4844-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pasażu infrastruktury drewnianej przy ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1dec609-4844-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020668/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa pasażu drewnianej infrastruktury w Nowej Słupi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGGŚ-2710.PNS.09.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pasażu infrastruktury drewnianej przy
ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi na działkach nr ewid. 1195/2, 1195/3 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie z klauzulą ostateczności, bądź urzędową informacją o braku konieczności uzyskania takiego pozwolenia.
Pasaż infrastruktury drewnianej stanowią pawilony handlowe w ilości 10 szt, będące odrębnymi, samodzielnymi stanowiskami, z możliwością przeniesienia w całości za pomocą dźwigu w inne miejsce. Każdy z nich zwieńczony czterospadowym daszkiem z uskokiem, opartym na ścianie tylnej oraz słupkach frontowych jest niezależnie zamykany, wykładanymi drzwiami bocznymi oraz uchylnymi elementami okiennic. Konstrukcje stanowią ramy stalowe, wykonane z profili zamkniętych zabezpieczonych przed korozją obudowane drewnem. Zadaszenie w formie czterospadowego dachu. Konstrukcja nośna pawilonów wykonana jest ze stali – profil zamknięty RK 100x100. Elementy stalowe łączone poprzez spawanie zapewniając tym samym sztywność i stabilność konstrukcji. Rama stalowa w rzucie kwadratu usztywniona poprzeczkami do których od góry przykręcona jest podłoga z desek gr. 3 do 5 cm, modrzewiowa alternatywa dębowa. Deski przykręcone są wkrętami ze stali nierdzewnej. Rama z profili zamkniętych powtórzona jest w poziomie zadaszenia. Słupy pionowe wykonane z analogicznych profili zamkniętych łączą ramy w poziomie podłogi i stropu. Ponad dach wyprowadzony jest element stalowy (znajdujący się pod podniesionym dachem) pozwalający na podniesienie całego pawilonu. Całość konstrukcji z profili stalowych – ściany oraz słupy obudowane są drewnem. Elementy ruchome (drzwi i lady) wykonane w całości z drewna. Do obudowy zastosowano drewno świerkowe, grubości okładziny 2 i 4 cm. Dodatkowo elementy z litego grubego drewna takie jak zastrzały przy słupkach czy konstrukcja dachu. Drewno musi być zaimpregnowane przeciwgrzybiczo i przeciwogniowo. Obudowy drewniane łączone są na blacho wkręty i śruby nierdzewne lub z uszlachetnionej stali. Pokrycie dachowe zaprojektowane jest z zastosowaniem gontów bitumicznych na deskowaniu pełnym (na deskowaniu pod pokrycie z gontu należy położyć papę podkładową). Poszczególne pawilony ustawione są jak na zamiennym rysunku zagospodarowania terenu w układzie kaskadowym zgodnie z istniejącymi spadkami terenu. Ustawiane są na płytkach chodnikowych na wzmocnionej nawierzchni – pomiędzy płytkami - wypełnienie żwirem.
Powierzchnia zabudowy pojedynczego pawilonu wynosi 3,8 m2, zespołu 38,00 m2.
Każdy z pawilonów należy wyposażyć w gaśnice z homologacją wraz z uchwytami mocującymi
o pojemności zgodnej z projektem budowlanym.

2. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi
w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
3. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność prac. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213112-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Została złożona jedna oferta, w której zaproponowano cenę 319 800,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.