eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kodrąb › Przebudowa ujęcia wody w Klizinie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ujęcia wody w Klizinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7

1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ujęcia wody w Klizinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0bbb334-ec1c-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026868/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ujęcia wody w Klizinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ujęcia wody w Klizinie na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 396/2, 395/2 (obręb Klizin Pierwszy) w zakresie:
1.1. Branża sanitarna:
a) Roboty demontażowe i montażowe zewnętrzne,
b) Instalacja zewnętrzna wodociągowa,
c) Instalacja zewnętrzna kanalizacji wraz ze zbiornikami na ścieki chemiczne i socjalno-bytowe,
d) Zbiorniki wody – czyszczenie
e) Roboty demontażowe w budynku – Instalacja wod. – kan.
f) Roboty demontażowe w budynku – technologia,
g) Roboty montażowe w budynku,
h) Instalacja wod-kan sanitarna i technologiczna, CO
i) Instalacja wod-kan,
j) Instalacja ogrzewania,
k) Instalacja wentylacji,
l) Klimatyzacja w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej,
m) Wyposażenie technologiczne,
n) Materiały i urządzenia ujęcia wody.
1.2 Branża budowlana
a) Roboty demontażowe i zabezpieczeniowe,
b) Roboty ziemne i izolacja fundamentów,
c) Montaż stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej zewnętrznej,
d) Docieplenie ścian płytami styropianowymi,
e) Rury spustowe, rynny, obróbki blacharskie,
f) Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej,
g) Docieplenie stropodachu, stropu nad ostatnią kondygnacją i attyk, montaż wyłazu i wywietrzników,
h) Opaska z kostki brukowej,
i) Roboty remontowe wewnątrz budynku,
1.3 Branża elektryczna:
a) Budowa linii zasilających,
b) Demontaż latarni oświetlenia zewnętrznego,
c) Instalacje elektryczne – oświetlenie budynek
d) Obwody gniazd wtykowych
e) Obwody grzejników elektrycznych,
f) Obwody zasilania systemu klimatyzacji,
g) Połączenia wyrównawcze,
h) System automatyki SZR,
i) System AKPiA,
j) System monitoringu GSM/GPRS,
k) Instalacja odgromowa,
l) Pomiary,
m) Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 38,94 kWp,
n) Wymiana kabli zasilających po istn. trasie linii kablowej ośw. ul. kablem ziemnym YAKXS 4x25mm2 – L=316m,Lc=334m (obw. 1 i obw. nr 2)
o) Ustawienie latarni oświetleniowych z podwójnym wysięgnikiem wg specyfikacji – 4 szt. oraz z oprawami LED – 8szt.
p) Ustawienie latarni oświetleniowych z pojedynczym wysięgnikiem wg specyfikacji – 5 szt. oraz z oprawami LED – 5 szt.
q) Montaż szafki sterowania oświetlenia ulicznego S.O. – 1kpl.
1.4 Branża drogowa:
a) Prace przygotowawcze,
b) Roboty rozbiórkowe,
c) Roboty ziemne,
d) Ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych,
e) Konstrukcja nawierzchni utwardzenia,
f) Wykonanie nawierzchni opaski,
g) Roboty dodatkowe,
h) Urządzenia obce,
i) Montaż ogrodzenia.
j) Montaż tablicy pamiątkowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3072000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3288483,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3288483,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERATEN Paweł Suliga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090024070

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 29-120

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych budynku


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3288483,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.