Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00193392/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00209256/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego wraz z punktowymi elementami odblaskowymi na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu - 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oznakowania poziomego wraz z punktowymi elementami odblaskowymi na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu - 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba2361a-160b-4029-8916-d2fb92b1df7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109955/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont oznakowania poziomego cienko i grubowarstwowego wraz z uzupełnieniem punktowych elementów odblaskowych w okresie 33 m-cy na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Opolu – Rejon w Opolu
1.1.6 Wykonanie oznakowania poziomego cienko i grubowarstwowego wraz z uzupełnieniem punktowych elementów odblaskowych na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Opolu – Rejon w Nysie w latach 2025-2029
1.1.7 Remonty oznakowania poziomego i punktowych elementów odblaskowych na drogach krajowych na terenie Rejonu w Kluczborku w latach 2025-28
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.Op.D-3.2421.08.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11359350,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dla części nr 1 obejmuje :wykonanie oznakowania poziomego wraz z punktowymi elementami odblaskowymi na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Opolu
w tym :
- zorganizowanie i zabezpieczeniu robót, w tym oznakowanie;
- likwidacja oznakowania poziomego cienkowarstwowego;
- likwidacja oznakowania poziomego grubowarstwowego;
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego o barwie białej;
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego o barwie niebieskiej lub czerwonej lub żółtej;
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego o barwie białej (niezależnie od technologii);
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego o barwie niebieskiej lub czerwonej lub żółtej (niezależnie od technologii);
- wykonanie piktogramów (niezależnie od rodzaju);
- wykonanie punktowego elementu odblaskowego na jezdni;
- wykonanie punktowego elementu odblaskowego na krawężniku;
- naklejenie oznakowania punktu referencyjnego z przygotowaniem podłoża;
- przywrócenie terenu prowadzonych prac do użytkowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.5.) Wartość części: 4090900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dla części nr 2 obejmuje :wykonanie oznakowania poziomego wraz z punktowymi elementami odblaskowymi na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Nysie
w tym :
- zorganizowanie i zabezpieczeniu robót, w tym oznakowanie;
- likwidacja oznakowania poziomego cienkowarstwowego;
- likwidacja oznakowania poziomego grubowarstwowego;
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego o barwie białej;
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego o barwie niebieskiej lub czerwonej lub żółtej;
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego o barwie białej (niezależnie od technologii);
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego o barwie niebieskiej lub czerwonej lub żółtej (niezależnie od technologii);
- wykonanie piktogramów (niezależnie od rodzaju);
- wykonanie punktowego elementu odblaskowego na jezdni;
- wykonanie punktowego elementu odblaskowego na krawężniku;
- naklejenie oznakowania punktu referencyjnego z przygotowaniem podłoża;
- przywrócenie terenu prowadzonych prac do użytkowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.5.) Wartość części: 4081250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dla części nr 3 obejmuje :wykonanie oznakowania poziomego wraz z punktowymi elementami odblaskowymi na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku
w tym :
- zorganizowanie i zabezpieczeniu robót, w tym oznakowanie;
- likwidacja oznakowania poziomego cienkowarstwowego;
- likwidacja oznakowania poziomego grubowarstwowego;
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego o barwie białej;
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego o barwie niebieskiej lub czerwonej lub żółtej;
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego o barwie białej (niezależnie od technologii);
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego o barwie niebieskiej lub czerwonej lub żółtej (niezależnie od technologii);
- wykonanie piktogramów (niezależnie od rodzaju);
- wykonanie punktowego elementu odblaskowego na jezdni;
- wykonanie punktowego elementu odblaskowego na krawężniku;
- naklejenie oznakowania punktu referencyjnego z przygotowaniem podłoża;
- przywrócenie terenu prowadzonych prac do użytkowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.5.) Wartość części: 3187200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3516939,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3993637,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3516939,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saferoad Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 830016808
7.3.3) Ulica: Komunalna 7
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podwykonawstwo w zakresie części robót ujętych w kosztorysie ofertowym dla części nr 1 , z wyłączeniem kluczowych zadań zastrzeżonych przez Zamawiającego do osobistego wykonania .
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3516939,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-06 do 2028-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3559497,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3968558,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3559497,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saferoad Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 830016808
7.3.3) Ulica: Komunalna 7
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podwykonawstwo w zakresie części robót ujętych w kosztorysie ofertowym dla części nr 2 , z wyłączeniem kluczowych zadań zastrzeżonych przez Zamawiającego do osobistego wykonania .
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3559497 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-06 do 2028-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2638133,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3475242,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2638133,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DUBR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 008013982
7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 247d
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-655
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2638133,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-06 do 2028-06-30INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa produktów farmaceutycznych (ponowne)
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji licencji do platformy edukacyjnej do nauczania anatomii studentów Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej.
- TP.D.DN NŻ.45.25_Zakup wraz z dostawą mleka i wyrobów mlecznych
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych (spoty reklam., posty infor., materiały druk.) na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej w ramach FEO 2021-2027
- ZP/04/2025 "Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o. w ramach projektu FEnIKS"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Traugutta w Mszczonowie
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa
- "Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na ul. Zwycięstwa w Koszalinie - od skrzyżowania z ul. Grodzką do skrzyżowania z ul. Połtawską"
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie oraz przekazanie systemu parkingowego do eksploatacji, wraz z jego obsługą i utrzymaniem w latach 2025 -2028 (...)
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wola Życka.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozice
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.