eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Budowa dróg i infrastruktury na terenach mieszkaniowych w Przemkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg i infrastruktury na terenach mieszkaniowych w Przemkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647624

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Przemków

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-170

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: (76) 83 19 210

1.5.8.) Numer faksu: (76) 83 19 208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.info@przemkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d6da5ff-d8f2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg i infrastruktury na terenach mieszkaniowych w Przemkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d6da5ff-d8f2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050661/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg i infrastruktury na terenach mieszkaniowych w Przemkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172656

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8113142,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa dróg i infrastruktury na terenach mieszkaniowych w Przemkowie”
Inwestycja realizowana będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Polega na budowie dróg ( obecnie gruntowe), z materiałów przepuszczalnych z pasami zieleni wraz z modernizacją kanalizacji burzowej i budową infrastruktury oświetleniowej z monitoringiem wizyjnym na największym i wciąż rozwijającym się osiedlu domków jednorodzinnych w Przemkowie.

Realizacja zadania obejmować będzie wyłącznie ETAP I programu funkcjonalno - użytkowego

Uwaga - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: program funkcjonalno- użytkowy ( w zakresie ETAPU I) oraz projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik do SWZ.
Teren prac obejmuje osiedle Głogowskie w mieście Przemków, w powiecie
polkowickim, województwo dolnośląskie, obszar objęty ETAPEM I, zgodnie z rys. nr 00 Plan orientacyjny oraz rys. 01 – 03 Plan sytuacyjny programu funkcjonalno - użytkowego.

Zakres prac obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji i zezwoleń następnie wykonanie robót budowlanych objętych opracowaniem wraz ze zgłoszeniem ich zakończenia, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia określonego w ETAPIE I Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej PFU), stanowiącego załącznik do SWZ.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca powinien opracować wszystkie
niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami
technicznymi. Ponadto, Wykonawca powinien uzyskać w imieniu i na rzecz
Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje, zgody, które - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – są niezbędne dla wykonania umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy.
Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu oraz stałej organizacji ruchu stanowi obowiązek wykonawcy.
Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa budowlanego, warunkami technicznymi i Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Opracowane przez Wykonawcę dokumenty wg formuły „Zaprojektuj i wybuduj” muszą obejmować zakres objęty w etapie I PFU.

W zakres opracowania wchodzi kompleksowa budowa dróg wraz infrastrukturą towarzyszącą na Osiedlu Głogowskim zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Zakres prac projektowo - budowlanych dla etapu I Programu funkcjonalno – użytkowego, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ

Do powyższych potrzeb Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem, oznakowaniem i potencjałem ludzkim.

Prace podzielono na etapy:
a) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę lub przebudowę zgodnie z etapem I Programu Funkcjonalno-Użytkowego (ETAP I) – zakończenie w terminie 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy
b) ETAP II - wykonanie zakresu robót budowlanych w branży sanitarnej oraz elektrycznej (wskazanych w załącznika nr 10 do SWZ) – zakończenie w terminie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy
c) ETAP III – wykonanie pozostałego zakresu robót budowlanych tj. w branży drogowej (wskazanych w załącznika nr 10 do SWZ) wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i oddaniem do użytkowania – zakończenie w terminie 18 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9836751,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9836751,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9836751,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 63

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace projektowe, roboty branży sanitarnej, roboty branży elektrycznej
prace projektowe - PW MONOLIT Jarosław Szymański, ul. Rajska 5 Drzonków, 66-004 Zielona Góra


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9836751,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dofinansowanie inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr 01/2021/8087/Polski Ład.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.