Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301892/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM KMDR XAWEREGO CZERNICKIEGO W POGÓRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001172499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15
1.5.2.) Miejscowość: Pogórze
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-pogorze@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp-pogorze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe76ac2-5726-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301892/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214884,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Część 1 – Zestaw podstawowy:
a) Drukarka 3D wraz z akcesoriami – 5 szt.
b) Skaner kompatybilny z drukarką 3D – 1 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30237410-6 - Myszka komputerowa
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 51829,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Część 2 – Robotyka:
a) Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającymi ich funkcjonowanie – 30 szt.
b) Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – 30 szt.
c) Stacja lutownicza z gorącym powietrzem – 2 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712200-2 - Mikrosystemy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 50162,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Część 3 – Narzędzia:
a) Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka z akcesoriami – 2 szt.
b) Wiertarka stołowa (kolumnowa) z akcesoriami – 1 szt.
c) Szczypce uniwersalne (kombinerki) – 30 szt.
d) Szczypce precyzyjne (półokrągłe) – 30 szt.
e) Zestaw wkrętaków (śrubokrętów) – 15 szt.
f) Zestaw pilników ślusarskich (zdzieraki) – 15 szt.
g) Miernik uniweralny (multimeter) – 30 szt.
h) Nożyce do blachy – 30 szt.
i) Ściągacz do izolacji – 15 szt.
j) Przymiar stalowy – 30 szt.
k) Kątownik stolarski – 30 szt.
l) Cyrkiel ślusarski traserski na ołówek – 30 szt.
m) Rysik traserski prosty – 30 szt.
n) Nóż do cięcia (ostrze chowane) – 30 szt.
o) Kowadełko – 30 szt.
p) Szczotka druciana – 30 szt.
q) Taśma miernicza – 30 szt.
r) Obcęgi – 30 szt.
s) Strug do drewna – 30 szt.
t) Punktaki do metalu – 30 szt.
u) Młotek drewniany – 30 szt.
v) Młotek gumowy – 30 szt.
w) Brzeszczoty do pił – 30 szt.
x) Wyrzynarka stołowa do drewna z akcesoriami – 5 szt.
y) Kątomierz – 30 szt.
z) Taker – 30 szt.
aa) Szafa na narzędzia – 2 szt.
bb) Regał warsztatowy z pojemnikami – 2 szt.
cc) Skrzynki narzędziowe – 30 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30194600-1 - Kątomierze
31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
44511510-3 - Brzeszczoty do pił ręcznych
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512300-5 - Młotki
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 53577,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Część 4 – Sprzęt audio-video z wyposażeniem:
a) Mikroport z akcesoriami – 1 szt.
b) Oświetlenie do realizacji nagrań – 1 szt.
c) Mikrofon kierunkowy z akcesoriami – 1 szt.
d) Gimbal – 5 szt.
e) Aparat fotograficzny z akcesoriami – 1 szt.
f) Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami – 1 szt.
g) Statyw z akcesoriami – 1 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 17764,23 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Część 5 – Pomoce i sprzęt laboratoryjny:
a) Apteczka – 30 szt.
b) Okulary ochronne stanowiskowe – 30 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18142000-6 - Okulary ochronne
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 1750,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Część 6 – Stoły:
a) Stół warsztatowy/montażowy/stolarski – 14 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151200-7 - Stoły robocze
4.5.5.) Wartość części: 39837,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. W postepowaniu brak możliwości złożenia oferty z przyczyn technicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. W postepowaniu brak możliwości złożenia oferty z przyczyn technicznych.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. W postepowaniu brak możliwości złożenia oferty z przyczyn technicznych.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. W postepowaniu brak możliwości złożenia oferty z przyczyn technicznych.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. W postepowaniu brak możliwości złożenia oferty z przyczyn technicznych.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. W postepowaniu brak możliwości złożenia oferty z przyczyn technicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Dostawa materiałów dydaktycznych, terapeutycznych, pomocy edukacyjnych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia specjalistycznego z podziałem na części".
- zakup wyposażenia i środków ochrony dla dysponenta Zespołów Ratownictwa Medycznego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026 oraz zakup wyposażenia ambulansu
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa komputerów wraz z akcesoriami
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





