Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239866/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktywna integracja w Mieście Grybów – usługa aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i innych zakwalifikowanych do projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYBOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492034443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Grybów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184452162
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@grybow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec29a224-44ee-4701-bf07-8da3f49891bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktywna integracja w Mieście Grybów – usługa aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i innych zakwalifikowanych do projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec29a224-44ee-4701-bf07-8da3f49891bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00198076/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Aktywna integracja w Mieście Grybów – opracowanie indywidualnej diagnozy potrzeb oraz usługa aktywnej integracji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.271.07.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne doradztwo indywidualne w ramach usług aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób nieletnich zagrożonych demoralizacją i przestępczością.4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 143880,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne doradztwo grupowe w ramach usług aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób nieletnich zagrożonych demoralizacją i przestępczością.4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22642,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowo-Doradcze KREATOR Alina Plata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342913925
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 29/11
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Alina Plata Centrum Szkoleniowo-Doradcze "KREATOR"
jakie przetargi wygrała firma
Alina Plata Centrum Szkoleniowo-Doradcze "KREATOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2029-11-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320z późn. zm.), wezwał wykonawcę tj. Stowarzyszenie „Centrum Szkolenia Zawodowego” ul. Michalusa 1/4 38-300 Gorlice do złożenia, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, które obejmowały:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt XXIV.A SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt XVII SWZ- - wzór załącznik nr 6 do SWZ,
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt XIII.D.2) SWZ – wzór załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający wyznaczył termin na złożenie wymaganych dokumentów do 9 czerwca 2025 roku.
Wykonawca na ww. wezwanie złożył oświadczenie oraz wykaz osób, o którym mowa powyżej. W wyniku analizy przedstawionego wykazu osób, zamawiający stwierdził, że z przesłanego na wezwanie wykazu osób nie może jednoznacznie stwierdzić czy postawiony warunek w pkt XXIII.D.2.b SWZ został przez wykonawcę spełniony tj. czy warsztaty wskazane w doświadczeniu nr 1-8 miały charakter doradztwa grupowego dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób nieletnich zagrożonych demoralizacją i przestępczością. Dlatego też zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), wezwał wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonych dokumentów w terminie do 12 czerwca 2025 roku. Na przesłane wezwanie wykonawca nie złożył wyjaśnień.
W związku z powyższym zamawiający działając na postawie art. 226 ust 1 pkt 2 ppkt c odrzucił ofertę złożoną przez Stowarzyszenie „Centrum Szkolenia Zawodowego” ul. Michalusa 1/4 38-300 Gorlice. Z uwagi na fakt, że oferta wykonawcy była jedyną złożoną w części 2 zamówienia, zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2.
Wpłynęły następujące oferty:
1) Stowarzyszenie „Centrum Szkolenia Zawodowego” ul. Michalusa 1/4 38-300 Gorlice – oferta odrzucona.
Uzasadnienie prawne - odrzucenie oferty i unieważnienie postępowania.
art. 226 ust 1 pkt 2 ppkt c ustawy - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
art. 255 pkt 2 ustawy - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI GRYBÓW
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Wsparcie rodziny w gminie Witonia".
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń pn. Tworzenie projektów graficznych w programie Canva
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- Świadczenie usług wsparcia psychoterapeutycznego, dla uczestników projektu "Regionalne Centrum Kryzysowe
- "Organizacja i przeprowadzenie 3 dwudniowych szkoleń grupowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części."
- Świadczenie specjalistycznych usług społecznych z zakresu poradnictwa specjalistycznego w ramach projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.