Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00178904/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00189031/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 „Wspieramy kompetencje przedszkolaków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 „Wspieramy kompetencje przedszkolaków”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-888f686d-5450-4315-ae81-b9ac3c6fd9ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021318/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 „Wspieramy kompetencje przedszkolaków”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 Tytuł projektu: Wspieramy kompetencje przedszkolaków Numer projektu: FEOP.05.06-IP.02-0018/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.88.2025.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119764,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych, sprawnych i nieuszkodzonych monitorów interaktywnych do przedszkoli z terenu Gminy Namysłów w ramach projektu: Wspieramy kompetencje przedszkolaków jako narzędzia do realizacji zajęć z kompetencji kluczowych w celu podniesienia jakości zajęć edukacyjnych przy wykorzystaniu materiałów multimedialnychOpis przedmiotu zamówienia zawierający ilość przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek oświatowych zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 52066,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, sprawnych i nieuszkodzonych zestawów podłogi interaktywnej do przedszkoli z terenu Gminy Namysłów w ramach projektu: Wspieramy kompetencje przedszkolaków jako gotowego interaktywnego zestawu, zawierającego podłogę interaktywną oraz statyw mobilny z głośnikami, pozwalający na jeszcze lesze wrażenia z zabawy i nauki. Urządzenie musi pozwolić na uzyskanie obrazu na podłodze o wymiarach obrazu: 2m/3 x 2,3 m.Opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek oświatowych zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 50616,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieuszkodzonych pomocy dydaktycznych do przedszkoli z terenu Gminy Namysłów w ramach projektu:Wspieramy kompetencje przedszkolaków:
Pod ziemią, pod wodą,
Ptaki świata,
Z muchą świat zwiedzamy i opowiadamy,
Encyklopedia zwierząt świata,
Zwierzęta świata,
Cuda natury,
Księga wiedzy. Cuda świata,
Atlas świata,
Ilustrowany atlas świata,
Cuda kultury Unesco,
Klasyka młodego czytelnika. Baśnie Europy,
20 czytanek dla dzieci, w tym:
• Niezwykłe przygody małej poszukiwaczki skarbów,
• Pakiet: Mądre bajki,
• Czytam sylabami. Elementarz,
• Uczucia. Ćwiczenia dla dzieci,
• Bazgraki czytają wyrazy i zdania. Czytanie sylabowe. Elementarz,
• Bazgraki czytają sylabami. Czytanie sylabowe. Elementarz.
Opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek oświatowych zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 9405,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i materiałów plastycznych do przedszkoli z terenu Gminy Namysłów w ramach projektu: Wspieramy kompetencje przedszkolaków: papier ksero kolorowy,
klej (magic),
pisaki po 36 kolorów w opakowaniu,
klej brokatowy po 6 sztuk w opakowaniu,
farby po 12 kolorów w opakowaniu,
pędzle do farb i kleju po 40 sztuk w opakowaniu,
plastelina po 18 kolorów w opakowaniu,
glina samoutwardzalna 460 gr,
brystol,
arkusze szarego papieru po 100 sztuk w opakowaniu,
kredki po 24 kolory w opakowaniu,
bibuła marszczona po 10 rolek w opakowaniu,
papier ksero biały,
wstążka satynowa 25 mm po 32 mb.
Opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek oświatowych zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 7676,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPOLCAN Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 530866060, NIP: 7540003862
7.3.3) Ulica: ul. Nysy Łużyckiej 62
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-035
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.05.2025 r. do godz. 9.00, do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty, które podlegały odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego ziściły się przesłanki powodujące unieważnienie postępowania udzielenie zamówienia, określone w art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.05.2025 r. do godz. 9.00 złożono dwie oferty na następujące kwoty:
oferta nr 1 - 171.953.66 zł,
oferta nr 5 - 9.957,20 zł.
Oferta nr 5 z kwotą w wysokości 9.957,20 zł podlega odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 12.000,00 zł brutto, a cena zaproponowana w najkorzystniejszej ofercie przewyższa tę kwotę o 159.953,66 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do wysokości najkorzystniejszej oferty, zobowiązany jest unieważnić postępowanie.
Wobec powyższego ziściły się przesłanki powodujące unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, określone w art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.05.2025 r. do godz. 9.00 złożono cztery oferty na następujące kwoty:
oferta nr 1 - 252.258,98 zł,
oferta nr 2 - 6.500,00 zł,
oferta nr 4 - 7.268,20 zł,
oferta nr 5 – 7.077,90 zł.
Oferty nr 2, 4 i 5 z kwotami w wysokości 6.500,00 zł, 7.268,20 zł oraz 7.077,90 zł podlegają odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 10.912,07 zł brutto, a cena zaproponowana w najkorzystniejszej ofercie przewyższa tę kwotę o 241.346,91 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do wysokości najkorzystniejszej oferty, zobowiązany jest unieważnić postępowanie.
Wobec powyższego ziściły się przesłanki powodujące unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, określone w art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- 1. Modernizacja drogi w Woskowicach Małych. 2. Modernizacja drogi gminnej w Baldwinowicach. 3. Modernizacja drogi gminnej w Rychnowie
- Dostawa materiałów do budowy przyłączy oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Namysłowie w ramach zadania "Budowa drogi wewnętrznej przy ul. Reymonta w Namysłowie"
- Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.: Organizacja wyjazdu ogólno-usprawniającego (7 dniowego) nad Morze Bałtyckie dla rodzin zastępczych wraz z dziećmi powierzonymi i własnymi
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie przedszkola na potrzeby projektu "Przedszkole marzeń w gminie Bardo"
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach".
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap III
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.