eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzybórz › Roboty remontowe, posadzkarskie i towarzyszące.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe, posadzkarskie i towarzyszące.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzybórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Międzybórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-513

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moo-pruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miedzyborz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38289196-0252-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe, posadzkarskie i towarzyszące.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38289196-0252-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251615/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakres remontu:
- demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej z korkiem z żeliwa ciągliwego.
- demontaż umywalki, zmywaka.
- wyniesienie wyposażenia kuchni- zlewów, regałów, stołów roboczych, szaf.
- demontaż oświetlenia.
- rozebranie płytek okładziny ściennej- wysokość płytek ceramicznych 2,01, 2,14m.
- rozebranie ścianki wykonanej z cegieł na zaprawie cementowo- wapiennej.
- odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach itp.
- rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej.
- przygotowanie podłoża- oczyszczenie mechaniczne podłogi z pozostałości kleju poprzez
szlifowanie.
- przygotowanie podłoża ścian i sufitu- oczyszczenie i zmycie ścian i sufitu.
- gruntowanie podłogi (np. CERESIT CT 17; ATLAS UNI GRUNT).
- gruntowanie ścian (np. CERESIT CT 17; ATLAS UNI GRUNT).
- wykonanie tynków wewnętrznych kat IV.- tynki cementowo- wapienne.
- wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy,
- wykonanie płytek ceramicznych na ścianach na zaprawie klejącej do wysokości 2,00m.
- wykonanie zaprawy spoinującej ścian- tzw. fuga.
- wykonanie gładzi gipsowych, dwuwarstwowych na ścianach.
- przygotowanie ścian wewnętrznych i sufitu- szpachlowanie ścian i sufitu.
- wykonanie posadzki i cokołów z płytek gresowych na zaprawie klejącej,
- wykonanie zaprawy spoinującej posadzki - tzw. fuga.
- malowanie ścian wewnętrznych i sufitu farbą emulsyjną- malowanie dwukrotne.
- malowanie ścian wewnętrznych farbami olejnymi- malowanie dwukrotne.
- malowanie farbą olejną grzejników, rur itp.
- malowanie farbą olejną powierzchni metalowych- malowanie dwukrotne.
- wniesienie i montaż wyposażenia: zlewów, regałów, szaf, stołów roboczych.
- montaż umywalek z osprzętem i baterią.
- montaż uchwytów umywalkowych dla osób niepełnosprawnych.
- montaż zlewozmywaka z osprzętem i baterią.
- montaż kratek wentylacyjnych.
- montaż oświetlenia.
Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo zawarty jest w Załącznikach 8-10 do SWZ.
2.4 Przedmiary – w załączniku do SWZ, pomocniczo określają zakres przedmiotu zamówienia. Dokładną ilość robot należy sprawdzić i wycenić zgodnie z dokumentacją budowlaną i wykonawczą oraz STWiOR zachowując prawo budowlane i sztukę budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. KOSZOWSKI S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590001700

7.3.3) Ulica: ulica Szkolna 15

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.