Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222073/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2023/BZP 00052133/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego do pracowni wzorcowej wraz z instruktażem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140391839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętojerska 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-236
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@armsa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.armsa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/armsa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego do pracowni wzorcowej wraz z instruktażem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d63f08a-f2d1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ARM/09/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - dostawa sprzętu dydaktycznego dla pracowni wzorcowej do nauczania zdalnego/metodą eksperymentu z podstawą programową dla kształcenia podstawowego oraz ponadpodstawowego, wyposażonych w sprzęt elektroniczny z oprogramowaniem, w obszarze przedmiotów przyrodniczych i pracy metodą STEAM – 3 laboratoria przedmiotowe na potrzeby pracowni wzorcowej w Zespole Szkół Drzewnych i Leśnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce-Letnisku.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
38290000-4 - Przyrządy i urządzenia badawcze, hydrograficzne, oceanograficzne i hydrologiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 425000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego dla pracowni wzorcowej do nauczania zdalnego/metodą eksperymentu z podstawą programową dla kształcenia podstawowego oraz ponadpodstawowego, wyposażonych w sprzęt elektroniczny z oprogramowaniem, w obszarze przedmiotów przyrodniczych i pracy metodą STEAM – 3 laboratoria przedmiotowe dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby pracowni wzorcowej w Zespole Szkół nr 3 im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
38290000-4 - Przyrządy i urządzenia badawcze, hydrograficzne, oceanograficzne i hydrologiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 425000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554998,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554998,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554998,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja na rzecz Rozwoju Edukacji Dziecięcej FRRED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521-352-32-85
7.3.3) Ulica: Niepodległości 57/20
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-044
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI DZIECIĘCEJ FRRED
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI DZIECIĘCEJ FRRED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554998,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5,5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554998,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554998,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554998,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja na rzecz Rozwoju Edukacji Dziecięcej FRRED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521-352-32-85
7.3.3) Ulica: Niepodległości 57/20
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-044
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI DZIECIĘCEJ FRRED
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI DZIECIĘCEJ FRRED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554998,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5,5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Województwo Mazowieckie
03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
tel. (022) 59 07 100 fax. (022) 59 07 290
NIP 113-245-39-40, REGON: 015528910
e-mail: urzad_marszalkowski@mazovia.pl
w imieniu i na rzecz którego postępowanie prowadzi pełnomocnik
Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.
00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 9
tel.(22) 566 47 60, fax (22) 843 83 31
NIP: 521-337-46-90, REGON: 140391839
e-mail: biuro@armsa.pl
adres strony internetowej Zamawiającego: www.armsa.pl
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie miejscowości Jelna
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.