Og³oszenie z dnia 2023-07-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00405896/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Spo³ecznej „Kombatant” w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. W³adys³awa Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598
1.5.8.) Numer faksu: +48227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Spo³ecznej „Kombatant” w Legionowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e41023b4-2631-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00315565
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039338/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Spo³ecznej "Kombatant" w Legionowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
j.polskim w formie elektronicznej za po¶redn. platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja, w tym wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektr. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza
„Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania(wp³ywu) przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. 3. Zam. przekazuje Wykonawcom
informacje w formie elektron. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odp. na pyt., zmiany specyfikacji,
zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zam. zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem
jest konkretny Wyk., przekazywana jest w formie elektron. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wyk..4.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez Zam., gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do
folderu SPAM.5.Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zam. publ. lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), Zam. okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana
dowolna przegl±darka internetowa, inna ni¿ Internet Explorer ,4)w³±czona obs³uga JavaScript,5)zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u
TLS 1.3,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany
wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.6.Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,2)zapozna³ i stosuje siê do
Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7.Zamawiaj±cy nie
ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci
za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana
pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.8. Oferty,
o¶wiadczenia art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo,
dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informujemy, ¿e: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Legionowski z
siedzib± w Starostwie Powiatowym w Legionowie ul. Genera³a W³adys³awa Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat
Legionowski wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl
lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1; 3) dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu i
zakresie niezbêdnym zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez Administratora w zwi±zku z
przepisami dotycz±cymi realizacji postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego, a po rozstrzygniêciu postêpowania na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której Wykonawca jest stron±; 4) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 .09.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych lub podmioty przetwarzaj±ce dane
osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez obowi±zkowy okres wskazany przepisami prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeñ; 6) na zasadach i w granicach okre¶lonych przepisami prawa, posiada
Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora: a) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, przy czym je¶li ¿±danie wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
przy czym wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7) w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy
z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepodanie danych uniemo¿liwi Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci
Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem
jego oferty; 9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.272.40.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Spo³ecznej „Kombatant” w Legionowie.
2. Przedmiotem inwestycji jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 26,10 kWp na dachu budynku Domu Pomocy Spo³ecznej „Kombatant” w Legionowie.
3. Instalacja systemu fotowoltaicznego obejmuje:
1) monta¿ konstrukcji wsporczej zgodnie z projektem technicznym,
2) monta¿ modu³ów fotowoltaicznych i przetwornic,
3) rozdzielnice systemu,
4) po³±czenia kablowe elementów instalacji,
5) monta¿ i uruchomienie inwerterów oraz systemu monitoringu inwerterów,
6) przy³±czenie instalacji do istniej±cej infrastruktury technicznej,
7) wykonanie przegl±dów i konserwacji instalacji w okresie 5-letniego serwisu gwarancyjnego.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik do SWZ.
5. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z dostaw±, na dachu budynku DPS, klasyfikowanego wed³ug PKOB w klasie 1130, bêd±cego budynkiem sta³ego zamieszkania – stanowi us³ugê termomodernizacji obiektu budowlanego zaliczanego do budownictwa objêtego spo³ecznym programem mieszkaniowym, podlegaj±c± opodatkowaniu stawk± podatku od towarów i us³ug w wysoko¶ci 8%, na podstawie art. 41 ust. 2 oraz art. 41 ust. 12 pkt 1 w powi±zaniu z art. 146aa ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy, art. 146ea pkt 2 oraz 146ef ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz.U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.).
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia wizji lokalnej. W celu prawid³owego przygotowania oferty, ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy zaleca z³o¿enie oferty po odbyciu wizji lokalnej. Pominiêcie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawid³owego skalkulowania ceny oferty. Informacje dotycz±ce przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej:
1) Zamawiaj±cy przyjmuje zg³oszenia w celu umówienia siê na wizjê lokaln± w dniach od 21 do 25 lipca br. Po tym czasie zostanie wyznaczona data wizji lokalnej w miejscu inwestycji, w terminie 27 lipca br. w godzinach pracy Starostwa;
2) w celu umówienia wizji lokalnej nale¿y kontaktowaæ siê z p. Katarzyn± Budzyñsk±-Tobi¶, tel. 22 764 05 64, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Legionowie (8,00-16,00);
3) adres wizji lokalnej: ul. Jagielloñska 71, 05-120 Legionowo;
4) w celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Zamawiaj±cy sporz±dzi notatkê s³u¿bow±,
5) koszty Wykonawcy, zwi±zane z udzia³em w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
7. Minimalny okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane oraz na materia³y dostarczone i wbudowane przez Wykonawcê wynosi 60 miesiêcy od daty dokonania odbioru koñcowego. Zaproponowanie w ofercie wyd³u¿onego okresu gwarancji bêdzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdzia³u XXIV pn. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
8. Okres rêkojmi odpowiada okresowi gwarancji.
9. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, na okres realizacji zamówienia, osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, które bêd± wykonywaæ czynno¶ci faktycznie zwi±zane z przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych.
10. Wykonanie czynno¶ci wskazanych w ust. 10 polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z pó¼n. zm.). Wymóg powy¿szy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spó³ek osobowych), który osobi¶cie realizowaæ bêdzie w/w czynno¶ci na zasadzie jednoosobowej dzia³alno¶ci gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiaj±cy zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, zosta³y zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Za³±czniku do SWZ.
11. Je¿eli w SWZ, og³oszeniach zwi±zanych z postêpowaniem, w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia okre¶lono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, to ma to na celu jedynie okre¶lenie cech technicznych, czy w³a¶ciwo¶ci okre¶lonego sprzêtu, urz±dzeñ i materia³ów, jakie nale¿y zastosowaæ dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzêtu, urz±dzeñ, materia³ów równowa¿nych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert z³o¿onych w postêpowaniu na podstawie nastêpuj±cych kryteriów
oceny.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powy¿szymi kryteriami oceny ofert uzyska najwy¿sz± liczbê
punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci techniczne lub zawodowe:O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie oraz zdolno¶ci zawodowe, zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego wyka¿e, ¿e:
1) w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznej na kwotê co najmniej 120 000 z³ brutto ka¿da.
Ocena spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:
- w o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
- w wykazie robót budowlanych,
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
Ocena spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:
- w o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
- w wykazie osób .
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wy¿ej je¿eli:
- naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
- posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej
samej grupy kapita³owej – Za³±cznik do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zawieraj±cy co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznej na kwotê co najmniej 120 000 z³ brutto ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty wykonania i odbiorów, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, zawieraj±cy co najmniej jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:1) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:
a) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia,
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z
Wykonawców,
c) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy –
zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ;
3) w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca przedstawia tak¿e:
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;
b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci 3 700,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce siedemset z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu – przelewem na rachunek Zamawiaj±cego – oznacza to, ¿e w terminie sk³adania ofert wniesione wadium musi znale¼æ siê na rachunku Zamawiaj±cego;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299, z 2022 r. poz. 807, 1079).
3. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert.
4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±, lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.
6. Wadium wnoszone w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia udzielanego przez Polsk± Agencjê Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci, nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w postaci elektronicznej.
7. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê (z podaniem imienia i nazwiska). Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Prawa Zamówieñ publicznych. Gwarancja musi umo¿liwiæ skuteczne zaspokojenie roszczeñ Zamawiaj±cego w razie spe³nienia przes³anek zatrzymania wadium.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty;
2) przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia;
3) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, sk³ada wraz z ofert± ka¿dy
z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
4) warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli
co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i
zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;
5) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
6) w przypadku, o którym mowa w ust. 4 (uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej)
i ust. 5 (warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj±
wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:1) zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow± i
harmonogramem, wystêpuj±ce po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie
jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej tre¶ci±.
2) prowadzenia wykopalisk archeologicznych w zwi±zku, ze znaleziskami w trakcie prowadzenia robót;
3) odkrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materia³ów wybuchowych oraz przedmiotów o
znaczeniu archeologicznym i historycznym,
4) w przypadku dokonanych przez Zamawiaj±cego zmian w dokumentacji technicznej,
5) je¿eli wyst±pi± znacz±co odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, warunki terenowe w
szczególno¶ci podziemne urz±dzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane itp.,
6) wykrycia instalacji, urz±dzeñ lub budowli podziemnych nie ujêtych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych
przez w³a¶cicieli i gestorów instalacji i urz±dzeñ, a wymagaj±cych przebudowy w zwi±zku z wykonaniem przedmiotu umowy,
7) zmiany przepisów prawa, maj±cych wp³yw na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót,
8) wyst±pienia wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe prowadzenie robót
zgodnie z przyjêt± technologi±, wiedz± i sztuk± budowlan± oraz Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót,
utrzymuj±cych siê przez kolejne trzy dni, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy przez kierownictwo budowy oraz
Inspektora Nadzoru,
9) wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawierania umowy, a jednocze¶nie za
wyst±pienie tych okoliczno¶ci nie ponosi odpowiedzialno¶ci Wykonawca. W szczególno¶ci zmianê terminu wykonania
przedmiotu umowy mo¿e uzasadniaæ przekroczenie terminów okre¶lonych w Kodeksie postêpowania administracyjnego dla
procedur administracyjnych lub innych terminów okre¶lonych w przepisach prawa maj±cych wp³yw na czas realizacji
przedmiotu umowy,
10) zmiana terminu realizacji nie bêdzie powodowa³a zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian osobowych:
1) osób realizuj±cych zamówienie, pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SWZ;
2) osób reprezentuj±cych w przypadku zmian organizacyjnych;
3) Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest mo¿liwa tylko w przypadku,
gdy nowy Podwykonawca posiada to¿sam± wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe, potencja³ techniczny oraz osoby zdolne do
wykonania Zamówienia a tak¿e jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej ni¿ dotychczasowy Podwykonawca,
4) kierownika budowy na wniosek Zamawiaj±cego, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje on nale¿ycie swoich obowi±zków.
3. Powy¿sze zmiany mog± byæ wprowadzone na zasadach okre¶lonych w Projektowanych postanowieniach umowy, które
stanowi± Za³±cznik do SWZ.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie wymagañ ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o
elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych, tj. w zakresie zobowi±zania Wykonawcy do spe³nienia wymogu okre¶lonego w
art. 68 ust. 3 ww. ustawy, je¿eli:
1) zostan± wprowadzone zmiany ustawy o elektromobilno¶ci, maj±ce wp³yw na wymagania okre¶lone w SWZ oraz umowie,
2) zostan± wprowadzone przepisy wykonawcze do ustawy o elektromobilno¶ci, maj±ce wp³yw na wymagania okre¶lone w
SWZ oraz umowie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-03 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings w my¶l ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postêpowania pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 12:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Podstawy wykluczenia cd:Zamawiaj±cy wykluczy równie¿ z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy Pzp - na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z
2023 r. poz. 129 z pó¿n. zm.):
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia
24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 2 PRZY UL. JAGIELLOÑSKIEJ 67 W LEGIONOWIE
- WYMIANA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ I KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 3 W ZAKRESIE BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 7 PRZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 7 W LEGIONOWIE.
- Dostawa warzyw ¶wie¿ych, kwaszonych, okopowych wczesnych, owoców i ziemniaków do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Wydzia³u Wspomagaj±cego CSP w Su³kowicach
- Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Klonowej Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Narutowicza
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu drogi powiatowej Nr 1819W ul. Jagielloñskiej z drog± gminn± ul. Aleja 3-go Maja w Legionowie"
- ¦wiadczenie us³ug ubezpieczenia mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz NNW na potrzeby KZB Legionowo Sp. z o.o. - 5 zadañ
wiêcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniej±cej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastruktur± techniczn± na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJ¡CYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓ£ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Doposa¿enie w instalacjê klimatyzacji budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Markach, ul. Okólna 34"
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Stra¿ackiej 3
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacj± przy³±cza elektroenergetycznego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.