Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiot zamówienia stanowią usługi przeglądów technicznych oraz utrzymania w sprawności urządzeń medycznych będących w posiadaniu RCKiK w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiot zamówienia stanowią usługi przeglądów technicznych oraz utrzymania w sprawności urządzeń medycznych będących w posiadaniu RCKiK w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b28c7cf-0d3a-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080605/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa urządzeń medycznych w tym m.in. : przegląd, walidacja i serwis
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z unieważnieniem postępowania ZP-09/2024 w Zadaniu nr 4 ze względu na brak ofert, postępowanie zostało przeprowadzone w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP-09/2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106287,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeglądy techniczne oraz usuwanie usterek i awarii urządzeń do zgrzewania i etykietowania drenów TSR 2.5
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91339,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91339,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M2M Team Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132808455
7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza 11/13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-261
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91339,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Zakup i dostawa sportowych kart indywidualnych dla pracowników Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie"
- Zieleń na Plac Bohaterów Getta! - budżet obywatelski edycja IX - prace budowlane
- Roboty remontowe w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 im. Marii Grzegorzewskiej w Krakowie
- "Zakup i dostawa sportowych kart indywidualnych dla pracowników Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy automatycznej stacji bazowej meteo z masztem o wysokości 10 m dla potrzeb Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ
- Dostawa automatycznego czytnika termoluminescencyjnego dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.16.2025)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opieka serwisowa systemu TK GE Revolution Evo
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Zamawiającego
- "Badania archeologiczne, remont i restauracja ruin Zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)"
- przeglądy techniczne, naprawy i serwisowanie aparatu kardiograf ARTIS Q FLOOR SIMENS i stacji hemodynamicznej SENSIS VIBE HEMO SIMENS dla "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.