eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³ubiceDostawy oleju opa³owego do celów grzewczych



Og³oszenie z dnia 2021-12-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA S£UBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015968

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. P³ocka 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³ubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-533

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugslubice@plocman.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: slubice.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ef76f2b-5d77-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00315532

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003304/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.ugslubice.org.pl; www.miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl; ugslubice@plocman.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cymi a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniportalu który dostêpny jest pod adresem www.miniportal.uzp.gov.pl, epuapu oraz poczty elektronicznej ugslubice@plocman.pl

Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w dziale XI), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za pomoc± poczty elektronicznej: ugslubice@plocman.pl W korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym postêpowania PP.ZP. 271. 6. 2021.
Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, o której mowa w punkcie 7 mo¿e równie¿ odbywaæ siê tak¿e za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zmian± og³oszon± w Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2) („RODO”), informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy S³ubice (Gmina S³ubice) z siedzib±: ul. P³ocka 32, 09-533 S³ubice.
2) We wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿liwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Administratora drog± elektroniczn± pod adresem e mail: martynacz@slubice.org.pl lub drog± pisemn± za po¶rednictwem adresu siedziby Administratora.
3) Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa oleju opa³owego do celów grzewczych” prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji tre¶ci z³o¿onych ofert na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych w zwi±zku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a nastêpnie wybór oferenta i zawarcie umowy na podstawie i w zwi±zku z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, osoby korzystaj±ce z Biuletynu Informacji Publicznej Urzêdu Gminy S³ubice oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Odrêbn± kategori± odbiorców, którym mog± byæ udostêpnione dane stanowi± podmioty uprawnione do obs³ugi dorêczeñ (Poczta Polska, kurierzy itp.) oraz dostawcy us³ug informatycznych, audytorskich, doradczych, kancelarie prawne i firmy prawnicze.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat licz±c od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, wówczas okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. Po up³ywie tego okresu dane osobowe bêd± przechowywane w celach archiwalnych przez okres zgodny z instrukcj± kancelaryjn±, a tak¿e z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej. W przypadku zamówieñ dofinansowanych ze ¶rodków zewnêtrznych dane bêd± przechowywane przez okres trwania projektu.
6) Podanie danych jest wymogiem ustawowym i jest niezbêdne w celu wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Odmowa podania danych uniemo¿liwi realizacjê tego celu.
7) W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych przys³uguje prawo do:
a) dostêpu do danych na podstawie i zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 15 RODO,
b) sprostowania danych na podstawie i zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 16 RODO,
c) ograniczenia przetwarzania na podstawie i zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 18 RODO,
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na podstawie i zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 77 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y zawiera rozdzia³ XXXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP.ZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego do celów grzewczych nastêpuj±cych obiektów znajduj±cych siê na terenie dzia³ania Zamawiaj±cego:

Lp. Obiekt Ilo¶æ dostawy
1. Urz±d Gminy S³ubice do 6 000 l
2. Szko³a Podstawowa w S³ubicach do 55 000 l
3. Szko³a Podstawowa w ¦winiarach do 9 000 l
4. Szko³a Podstawowa w Piotrkówku do 14 000 l
5. Dom Nauczyciela w S³ubicach do 11 000 l
6. Gminna Biblioteka Publiczna w S³ubicach do 6 000 l
7. O¶rodek Zdrowia w S³ubicach do 13 000 l
8. Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w S³ubicach do 4 000 l
£±cznie
118.000,00 l

2. W przypadku, gdy faktyczne zapotrzebowanie na olej opa³owy w okresie trwania umowy bêdzie mniejsze ni¿ minimalne, Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy za faktycznie dostarczony olej opa³owy. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguj± wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze.
3. Zamawiaj±cy ¿±da, aby dostawa oleju nastêpowa³a partiami, tj. sukcesywnie
i stosownie do potrzeb Zamawiaj±cego przez ca³y czas trwania umowy. Dostawy bêd± realizowane ka¿dorazowo na wniosek przekazywany na e-mail, okre¶laj±cy dostawy- w terminie nie pó¼niej ni¿ na dwa od dnia zg³oszenia wniosku, wniosek zg³aszany bêdzie w godzinach 8.00-12.00
4. Wykonawca okre¶li numery telefonów i e-maili niezbêdne do sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. Wielko¶æ dostaw bêdzie okre¶la³ ka¿dorazowo Kierownik jednostki. Olej opa³owy dostarczany bêdzie transportem Wykonawcy do kot³owni poszczególnych odbiorców wy¿ej wymienionych, w dni robocze w godzinach pracy od 8.00 do 15.00.
5. Olej opa³owy musi posiadaæ w³a¶ciwo¶ci fizyko – chemiczne okre¶lone w Polskiej Normie „PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe - Oleje opa³owe” dla gatunku L-1,
tj. nie gorsze ni¿:
W³a¶ciwo¶ci Jednostki Zakres
Minimum Maksimum
Gêsto¶æ w temperaturze 15 °C kg/m3 - 840
Warto¶æ opa³owa MJ/kg 42,6 -
Temperatura zap³onu °C 56 -
Lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 °C mm2/s - 6
Sk³ad frakcyjny % (V/V)
do temperatury 250 °C destyluje ¬- < 65
do temperatury 350 °C destyluje 85 -
Temperatura p³yniêcia °C ¬- ¬20
Pozosta³o¶æ przy koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej % (m/m) ¬- 0,3
Zawarto¶æ siarki % (m/m) ¬- 0,1
Zawarto¶æ wody mg/kg ¬- 200
Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych mg/kg ¬- 24
Pozosta³o¶æ po spopieleniu % (m/m) ¬- 0,01
Barwa ¬ czerwona*
* Parametry znacznika oraz barwnika czerwonego zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Finansów
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1822).


6. Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek oleju. Wykonawca bêdzie dostarcza³ olej opa³owy, bez dodatkowych op³at, sukcesywnie:
a) w³asnym ¶rodkiem transportu wyposa¿onym w legalizowany przyrz±d pomiarowy do nape³niania i opró¿niania cysterny (legalizacja urz±dzeñ pomiarowych z Urzêdu Wag i Miar),
b) wraz ze ¶wiadectwem jako¶ci opa³u wystawionym przez producenta – przy ka¿dorazowej dostawie paliwa.
7. W przypadku stwierdzenia wad jako¶ciowych dostarczonego oleju Zamawiaj±cy niezw³ocznie powiadamia Wykonawcê i sporz±dza protokó³ reklamacyjny.
8. Przedmiot zamówienia powinien spe³niaæ Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±ce te normy.
9. Zamawiaj±cy ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na ¿±danie Zamawiaj±cego kierowca autocysterny musi okazaæ aktualne ¶wiadectwo legalizacji urz±dzenia. Wy³adunek cysterny wymaga pracy pompy oraz wê¿a spustowego z koñcówk± pod³±czeniow± do instalacji nape³niania zbiorników. Przy ka¿dej dostawie wymagane jest ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego potwierdzaj±ce zgodno¶æ z Polsk± Norm± PN-C-96024:2011.Pomiar i ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie legalizowanym licznikiem w temperaturze referencyjnej 15 °C na cysternie dowo¿±cej olej opa³owy.
10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w Ustawie
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania, jako¶ci paliw
(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 133 ze zm.).
11. W przypadku zmiany ceny oleju opa³owego Wykonawca, przy ka¿dej dostawie do³±czy do faktury: dokument potwierdzaj±cy wzrost lub obni¿kê ceny oleju u producenta, w stosunku do ceny producenta jaka obowi±zywa³a poprzednio. Dokumentem potwierdzaj±cym warto¶æ wzrostu lub obni¿ki ceny oleju u producenta, mo¿e byæ wydruk internetowy ze strony internetowej producenta kszta³tuj±cy wzrost lub obni¿kê cen z dnia dostawy na podstawie którego wprowadza siê zmiany ceny.
12. Ka¿da dostawa winna byæ ubezpieczona przez Wykonawcê na jego koszt w zakresie odpowiedzialno¶ci cywilnej.
13. Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za jako¶æ oleju opa³owego, zgodnie z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo pobrania przy dostawie tzw. próbki rozjemczej oleju, która oddana bêdzie do badania laboratoryjnego. Zamawiaj±cy mo¿e pobieraæ próbki paliwa przy dowolnej dostawie w obecno¶ci osoby reprezentuj±cej Wykonawcê. Próbka paliwa bêdzie pobierana bezpo¶rednio z autocysterny przed lub w trakcie zlewania paliwa do magazynu odbiorcy w obecno¶ci upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego i Wykonawcy. Próbka bêdzie pobierana w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 4 litry i nie wiêkszej ni¿ 5 litrów do kanistra dostarczonego przez Wykonawcê. Pojemnik z próbk± paliwa zostanie zabezpieczony plombami z odciskami upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego i Wykonawcy. Na tê okoliczno¶æ zostanie sporz±dzony protokó³ pobrania próbki w dwóch egzemplarzach, po jednym dla ka¿dej ze stron. Próbka paliwa zostanie wys³ana przez Zamawiaj±cego do laboratorium.
15. W przypadku zg³oszenia reklamacji, Wykonawca zobowi±zany jest w ci±gu 12 godzin od zg³oszenia reklamacji wymieniæ reklamowane paliwo na zgodne z zamówieniem, w tej samej ilo¶ci, odpowiadaj±cej jako¶ci i w tej samej cenie, co paliwo reklamowane. Ponadto musi równie¿ wymieniæ paliwo, które by³o w zbiorniku przed dolaniem reklamowanej dostawy ustalone w oparciu o stan magazynowy z dnia nalewu oraz zobowi±zuje siê do naprawienia szkody na w³asny koszt.
16. Wykonawca pokryje powsta³e szkody, jakie mog± wynikn±æ w urz±dzeniach Zamawiaj±cego wynikaj±ce z u¿ywania paliwa nieodpowiadaj±cego wymaganiom.
17. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegaj± jedynie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I -Cena (C): 100 pkt (100%)

3. Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach .
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
Najni¿sza zaoferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 100 pkt
Cena brutto badanej oferty

4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów, przyznanych w kryterium cena.
5. Punkty przyznane ofertom bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunki w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy odstêpuje od szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ).
2. Warunki w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej
Warunek w powy¿szym zakresie zostanie uznany za spe³niony,
je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.).
3. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek w powy¿szym zakresie zostanie uznany za spe³niony,
je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia: wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zmówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 300 000,00 PLN (trzysta tysiêcy z³otych 0/100) na jedno i wszystkie zdarzenia i za³±czy op³acon± polisê OC.
4. Warunki w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±ce posiadanych narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy dostawy w celu realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy dysponowania tymi zasobami.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± dotycz±c± posiadanych narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu
i urz±dzeñ technicznych. Zamawiaj±cy odstêpuje od szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.),
- op³aconej polisy OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zmówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 300 000,00 PLN (trzysta tysiêcy z³ 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na podstawie art. 273 ustawy Pzp Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie :
1) braku podstaw wykluczenia,
2) spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Do podmiotowych ¶rodków dowodowych stosuje siê Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), zwane dalej „rozporz±dzeniem”. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej postêpuje zgodnie z §4. rozporz±dzenia i sk³ada odpowiednie o¶wiadczenia, dokumenty w jêzyku polskim.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³ (s³ownie: dwóch tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu na rachunek Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym Mazowsze w P³ocku,
Oddzia³ w Sannikach, filia w S³ubicach, numer konta r 19 9042 1039 0840 0101 2000
0040 z dopiskiem w tytule przelewu : Wadium do przetargu na zamówienie pn.„Dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych”
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Je¿eli wadium jest wnoszone przez Wykonawcê w formie gwarancji lub porêczenia o których mowa pkt. 2-4 powy¿ej, wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
4. W przypadku sk³adania przez wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, gwarancja lub porêczenie powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zaleca siê wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
3) kwotê gwarancji lub porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia (który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±),
5) zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³acenia kwoty gwarancji lub porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie,
i¿:
a) wykonawca, którego ofertê wybrano:
(i) odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub
(ii) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, lub
(iii) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy;
b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej
6) oznaczenie postêpowania, którego wadium dotyczy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w postaci zmiany:
a) wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. Wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji do kwoty podatku VAT wynikaj±cej ze stawki tego podatku obowi±zuj±cej w chwili powstania obowi±zku podatkowego. Powy¿sza zmiana wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
b) wymuszonej dzia³aniami organów pañstwowych i samorz±dowych, decyzjami s±dów, w tym zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê zamówienia,
c) korzystnej dla Zamawiaj±cego,
d) wywo³anej okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy lub Wykonawca, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie byli w stanie przewidzieæ,
e) dotycz±cej poprawy jako¶ci ¶wiadczonej dostawy pod warunkiem zachowania dotychczasowego wynagrodzenia.
3. Pozosta³e zmiany:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (np. zmiana danych teleadresowych itp.),
b) w przypadku stwierdzenia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
c) w przypadku, gdy w Umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ Umowy, w których wystêpuj± takie oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe,
d) zmiana w zakresie podwykonawstwa i/lub podmiotu na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca w przypadku gdy mo¿liwe jest samodzielne zrealizowanie umowy, pomimo zadeklarowania udzia³u podwykonawcy
w realizacji zamówienia lub zlecenie podwykonawcy innego zakresu zamówienia lub zlecenie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca zadeklarowa³ samodzieln± realizacjê zamówienia.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadkach innych, ni¿ okre¶lone powy¿ej, o ile zmiany te maj± charakter nieistotny, tj.:
a) nieodnosz±cy siê do kwestii, które podlega³y ocenie Zamawiaj±cego podczas wyboru Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie przedmiotu umowy,
b) które nie wp³ywa³yby na zmianê krêgu podmiotów, ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, w rezultacie którego zawarta zosta³a niniejsza umowa,
c) które w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie doprowadzi³yby do wyboru innej oferty ni¿ Wykonawcy.
5. Wszystkie postanowienia, o których mowa powy¿ej stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.