Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247935/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00303535/01 - Wynik z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część I - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ELBLĄGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.elblag.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11147491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część I - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd703a5a-1261-45d6-808a-94bc96675abe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060074/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na okres od dnia 01.08.2025 - 31.07.2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2610.4.2025.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 268569,83 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236180,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa płynów i koncentratów do czyszczenia różnych powierzchni4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 119866,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 82643,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa worków i rękawic, mopów4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 33671,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57430,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57430,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dafipapier sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423491887
7.3.3) Ulica: Kombatantów 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-110
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57430,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup agregatów, w tym mobilnego na przyczepie w podziale na części
- ZP/34/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę rękawic specjalistycznych i maseczek medycznych
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży elektrycznej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (...).
- Dostawa i montaż mebli dla Biblioteki Elbląskiej
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi serwisowe samochodów służbowych
- Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Żytno w zakresie zadań własnych.
- Sukcesywna dostawa środków piorących oraz środków do utrzymania czystości w obiektach ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 roku
- Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny bloku żywnościowego 6 WOG Ustka w 2025 roku.
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC
- dostawa worków foliowych, materiałów gospodarczych i środków czystości
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.