eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic i utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic i utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://bip.brodnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic i utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27cddb54-f913-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021384/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic i utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234318/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR-GK.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 796740,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr I: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Brodnicy
Zakres zadania:
Lp. Zakres prac

1 Remont cząstkowy


2 Remont cząstkowy masą asfaltową gr. 4 cm
bez obcięcia krawędzi oraz oblaniem
- dodatek za każdy następny cm/grubości
3 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami grub. do 1,5 cm
4 Remont cząstkowy emulsją asfaltową i grysami
do 4 cm – recykler
- dodatek za każdy następny cm/grubości
5 Remont cząstkowy masą na zimno do 4 cm
- dodatek za każdy następny cm/grubości
a) zadanie 1 do 5 - oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b) zadanie 1 - cięcie piłą mechaniczną nawierzchni po uprzednio wyznaczonej krawędzi; dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu; wbudowanie (z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni) mieszanki mineralno - asfaltowej z jej zagęszczeniem za pomocą walca; posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego.
c) zadanie 2 jak zadanie 1 lecz bez cięcia piłą mechaniczna nawierzchni i posmarowania asfaltem powierzchni złącza roboczego;
d) zadanie 3 i 4 - wykonanie remontu poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami wykonanych przy pomocy remontera;
e) zadanie 5 - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni poprzez wbudowanie w wybój mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno w okresie, gdy nie pracują otaczarki i niemożliwe jest wykonanie remontu masami na gorąco; oczyszczenie remontowanej nawierzchni z zanieczyszczeń, osuszenie i wygrzanie remontowanego miejsca, wbudowanie mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno z jej zagęszczeniem płytą wibracyjną z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 485140,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr II: Profilowanie i bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy
Zakres zadania:
Lp. Zakres prac
1. Profilowanie dróg gruntowych równiarką samobieżną
2. Nawiezienie i wyrównanie nawierzchni z mechanicznym rozplantowaniem:
- gruby żwir, tłuczeń kamienny,
- kamień z recyklingu (odpadowy),
- kliniec kamienny.

1) Profilowanie - równanie nawierzchni równiarką samobieżną z nadaniem daszkowego przekroju drogi przy pochyleniach poprzecznych 2 : 5%, na łukach spadek jednostronny do wewnątrz łuku, w miarę możliwości utrzymywać spadek podłużny umożliwiający swobodny odpływ wód powierzchniowych, w miejscach największych zagłębień, o ile to możliwe wykonywać i utrzymywać w należytym stanie odpływy wód. W trakcie wykonywania w/w czynności w razie odkrycia dużego kamienia usunąć go, o ile to możliwe poza drogę tak aby nie stwarzał zagrożenia w ruchu, powiadamiając o tym fakcie Zamawiającego.
2) Nawiezienie materiału kamiennego wyszczególnionego w pkt 2 w tabeli wykonywać zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego tj. w miejsca tworzenia się największych zastoin wodnych, występowania wiosennych przełomów w miejscach narażonych na rozmycia przez spływającą wodę lub inne wskazane i uzgodnione z Zamawiającym.
Wyżej opisane roboty w pkt 2.1 i 2.2 odbywać się będą w granicach administracyjnych miasta na drogach o nawierzchni gruntowej.
Do wszystkich zadań: zadania nr I, zadania nr II - posprzątanie terenu wokół wykonywanych prac. Wymagane jest, aby wykonawca rozpoczął wykonywanie zgłoszonej roboty nie później niż 48 godzin od zgłoszenia. W przypadkach szczególnych termin ten nie może być dłuższy niż 6 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 311600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734415,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734415,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734415,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Budowlane Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 874-14-78-153

7.3.3) Ulica: ul. Długa 27

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734415,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380992,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620658,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380992,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REJBUD s.c. Anna Kaplarna - Jerzy Kaplarny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003442

7.3.3) Ulica: Cmentarna 3

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380992,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.