Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00276580/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont hali sportowej wraz z pomieszczeniami w Szkole Podstawowej Nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36746077000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dleszczewski@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynka.hg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1448cc76-8c22-4ce4-9906-bbfe843ded2c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont hali sportowej wraz z pomieszczeniami w Szkole Podstawowej Nr 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1448cc76-8c22-4ce4-9906-bbfe843ded2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00274417/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont hali sportowej wraz z pomieszczeniami w Szkole Podstawowej Nr 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.ZP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152931,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na remoncie hali sportowej wraz z pomieszczeniami w Szkole Podstawowej Nr 1 w Morągu.
Zakres robót:
- roboty demontażowe i rozbiórkowe
- montaż rusztowań
- roboty malarskie
- demontaż starych i montaż nowych osłon tapicerowanych ochronnych
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych i poziomych w pomieszczeniach sanitarnych
- montaż podejść i odpływów liniowych (prysznice)
- ułożenie płytek ściennych i podłogowych
- zakup i montaż kabin sanitarnych systemowych HPL z drążkiem i zasłonkami
- zakup i montaż baterii natryskowych oraz dozowników
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia wraz z wykazem parametrów techniczno-użytkowych zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz STWiORB, a informacje odnośnie ilości i zakresu prac zawarte są w przedmiarze robót – Załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia oraz STWiORB w szczególności minimalne, wymagane parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe przedmiotu zamówienia.
Wszelkie zapisy zawarte w SWZ lub dokumentacji wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne są przykładowe, nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca, oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, określonych przez Zamawiającego w specyfikacji, jako parametry równoważności. Obowiązek udowodnienia, że oferowane rozwiązanie lub produkt są równoważne spoczywa na Wykonawcy.
Ilekroć w treści SWZ lub dokumentacji bądź w załącznikach, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
Zamawiający potwierdzi wybraną kolorystykę na etapie zawarcia umowy.
Przedmiar stanowi element pomocniczy przy wycenie robót.
1. Przedmiot zamówienia musi spełniać określone w SWZ normy oraz powinien posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych norm.
2. Dostarczone materiały budowlane powinny być dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
3. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu Towaru do miejsca dostawy oraz warunków, jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
4. W ramach przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia, Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie towaru, takich jak:
1) wszelkie prace przygotowawcze,
2) transport,
3) ubezpieczenie na czas transportu i rozładunku,
4) rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
A. Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia (sporządzi ofertę) na podstawie SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewni pełną obsługę w okresie gwarancji i rękojmi. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
2. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu.
3. Rozwiązania równoważne:
1) równoważność - rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem;
2) W przypadku wskazania w SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych SWZ pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
g) izolacyjności cieplnej;
3) rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych;
4) użycie w SWZ nazw, rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych SWZ dla projektowanych rozwiązań;
5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne;
6) użycie w dokumencie słowa „lub” oznacza, że przedmiot zamówienia musi posiadać wymaganą funkcjonalność, natomiast to Zamawiający czy użytkownik będzie miał wybór korzystania z tej funkcjonalności;
7) możliwość zaoferowania funkcji w sposób równoważny jest określone słowem „ewentualnie” albo w jasny sposób zakomunikowane przez Zamawiającego;
8) brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach;
9) w celu zachowania zasad neutralności technologicznej i konkurencyjności dopuszcza się rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych, przy czym za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega lub jest lepsze od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym;
10) nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. W związku z tym, Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego w inny, niż podany sposób;
11) przez bardzo zbliżoną (podobną) wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic niewpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację potwierdzającą, że spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań, testów czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego;
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca całość opisu zamówienia zawarta jest w SWZ.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów.
(Kosztorys szczegółowy Zamawiający będzie wymagał dopiero przed zawarciem umowy z wybranym wykonawcą a także ma prawo żądania takiego kosztorysu od wykonawców, których oferty mogą zawierać rażąco niską cenę).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
42924300-2 - Urządzenia natryskowe
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
44619000-2 - Inne pojemniki
45431000-7 - Kładzenie płytek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postepowaniu Zamawiający dokonał w dniu 28.06.2025 r. wyboru najkorzystniejszej oferty, którą złożył Wykonawca:Usługi Ogólnobudowlane Zbigniew Kępczyk
Mierki 93,
11-015 Olsztynek
Wykonawca w dniu 08.07.2025 r. poinformował Zamawiającego o odmowie podpisania umowy.
W związku z powyższym, Zamawiający był zmuszony rozważyć pozostałą ofertę złożoną w postępowaniu – przez firmę:
STRATON GROUP Sp. z o. o.,
ul. Żeromskiego 40/2,
10-355 Olsztyn
Cena tej oferty wynosiła: 248 690,71 zł brutto, natomiast kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła 180 000,00 zł brutto. Zamawiający nie dysponuje obecnie możliwością zwiększenia środków finansowych do poziomu oferty, w związku z czym zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Przystosowanie pomieszczeń nr 108 w budynku nr 4 Zegrze
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
więcej: Urządzenia natryskowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.