Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251641/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów w Zespole Szkół im. Hugona Kołłątaja w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Miodowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32/67-23-803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zskollataj.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kollataj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7756291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sanitariatów w Zespole Szkół im. Hugona Kołłątaja w Zawierciu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd867b9e-04f9-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059002/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonta sanitariatów i pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0027/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia pn. „Remont sanitariatów w Zespole Szkół im. Hugona Kołłątaja w Zawierciu”.
2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności:
1/ roboty rozbiórkowe,
2/ roboty instalacyjne,
3/ roboty rozbiórkowe,
4/ roboty instalacyjne,
5/ roboty wykończeniowe,
6/ remont posadzki,
7/ wymianę lamp i przewodów,
8/ wymianę drzwi,
9/ wymianę grzejników,
10/ uszczelnienie daszku wejściowego,
11/ naprawę schodów zewnętrznych.
3. Szczegółowy rodzaj, zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych został określony w Przedmiarze robót (Załącznik 9 do SWZ), SSTWiORB (Załącznik 10 do SWZ) oraz w Załączniku 2 do SWZ – Projektowanych Postanowieniach Przyszłej Umowy.
4. Ubezpieczenie: Wykonawca w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość umowy brutto. Wykonawca
będzie zobowiązany do przedłożenia stosownego dokumentu w tym zakresie przed podpisaniem umowy, zgodnie z zapisami Rozdz. XXI ust. 3 pkt 1 SWZ.
5. Rozwiązania równoważne:
1/ jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych
parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2/ Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 u s t. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdziale XX SWZ.
7. Zamawiający informuje, iż opis przedmiotu zamówienia został sporządzony zgodnie z postanowieniami art. 100 ust. 1 ustawy PZP, tj. z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
8. Elektromobilność: Zamawiający wymaga od Wykonawcy także Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Wymóg ten będzie podlegał uprawnieniu Zamawiającego do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy. Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych do realizacji niniejszego zamówienia do ww. Ustawy. (Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem Załącznika nr 2 do Projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ). Powyższe oświadczenie Wykonawca będzie zobowiązany złożyć również wraz z fakturą VAT (każdą) oraz w każdym przypadku konieczności aktualizacji informacji przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu wstępnym (przed przekazaniem placu budowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182500,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182500,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182500,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwi Komunalne Ogrodzieniec spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6491976190
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 11b
7.3.4) Miejscowość: Ogrodzieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE OGRODZIENIEC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE OGRODZIENIEC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182500,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn" Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część nr 1: "Remont chodników w ulicy Piłsudskiego w Zawierciu". Część nr 2: "Remont kapitalny chodników w ulicy Uskok (po stronie numerów parzystych - prawostronny) w Zawierciu".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1701S ul. Blanowska na cieku Strumień - sporządzenie dokumentacji"
- Dostawa żywności: mięso i wędliny
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2025 r. - 3 części
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku Remizy OSP przy ul. Słonecznej 12 w Zachowicach
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.