Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301054/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00320389/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
- 2021/BZP 00340473/01 - Wynik z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja i adaptacja historycznego obiektu Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej na potrzeby Wystawy Dziejów Miasta Nowy Dwór Mazowiecki i wykonanie wystawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000892895
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 22
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@nowydwormaz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.nowydwormaz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
instytucja kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315143
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00301054/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal.3. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4.Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.5.Wykonawca przystępując
do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu
przestrzegać postanowień tego regulaminu.6.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi
150 MB.7.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1ustawy,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,
oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta
Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego
formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem sprawy BIB.271.1.2021.9.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne
kopie
dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do
komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:przetargi@nowydwormaz.pl.10.Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r.
(Dz.Upoz.2452).
Po zmianie:
1.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal.3. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4.Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.5.Wykonawca przystępując
do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu
przestrzegać postanowień tego regulaminu.6.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi
150 MB.7.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1ustawy,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,
oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta
Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego
formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem sprawy BIB.271.1.2021.9.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne
kopie
dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do
komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:biblioteka@nowydwormaz.pl.10.Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r.
(Dz.Upoz.2452).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/Z/K/4620-2/2024: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Św. Elżbiety 1-2 we Wrocławiu.
- SVA/W/J/4620-15/2024 Dostawa materiałów budowlanych wykończeniowych wg formularza cenowego wraz z rozładunkiem w ramach zadania 1904/2 Przemyśl
- SVA/W/J/4620-11/2024: Montaż instalacji fotowoltaicznej w Jarosławiu i Nowym Dworze Mazowieckim - zad. 1827
- Prace przy infrastrukturze drogowej wymagającej modernizacji w mieście Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/U/4620-66/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Lesku.
- SVA/U/4620-61/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Ustroniu Morskim i Kołobrzegu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.