Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256696/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00274129/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00275281/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00279836/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00285159/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej-etap II-stan wykończeniowy wewn. i zewn. instalac. wewn. i zewn., przyłącza i zagospodarow. terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Morska w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ar@pm.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej-etap II-stan wykończeniowy wewn. i zewn. instalac. wewn. i zewn., przyłącza i zagospodarow. terenu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc943cea-e83b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AR/262-01/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8942050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 – etap II – stan wykończeniowy wewnętrzny, instalacje wewnętrzne, stan wykończeniowy zewnętrzny, przyłącza, instalacje zewnętrzne i zagospodarowanie terenu.
2) Zakres prac w niniejszym zamówieniu obejmuje w szczególności: wewnętrzne i zewnętrzne roboty wykończeniowe, stolarkę okienną i drzwiową wewnętrzną i zewnętrzną, instalacje wewnętrzne branży sanitarnej, wentylacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej, przyłącza i instalacje zewnętrzne, nawierzchnie utwardzone, schody i murki terenowe, wiata śmietnikowa, mała architektura, zagospodarowanie i urządzenie terenu.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1a do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz załącznikach do niego.
3) Nomenklatura CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 Tynkowanie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 Roboty malarskie
45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych
45432112-2 Kładzenie nawierzchni
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45262522-6 Roboty murarskie
45320000-6 Roboty izolacyjne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 Roboty drogowe
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), normy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
5) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
6) Gwarancja i rękojmia
- Okres gwarancji 60 miesięcy
- Okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 63 miesiące
2. Rozwiązania równoważne
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
1) Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Roboty wykończeniowe wewnętrzne
Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
Roboty elewacyjne
Roboty instalacyjne sanitarne
Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9776000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12348075,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9776000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANILO Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552388722
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 5
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-001
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MANILO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MANILO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9776000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Gryfińskiej 146 i ul. E. Gierczak 12 w Szczecinie
- Przebudowa poddasza budynku magazynowego na pomieszczenia socjalno-biurowe w Darłowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z dokumentacją geotechniczną na wykonanie ścian oporowych przy ul. Świętojańskiej w Szczecinie.
- Dostawa samochodów z napędem elektrycznym
- Sukcesywne dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Lubostroń, pałac, XVIII w., kontynuacja prac konserwatorsko-restauratorskich stolarki okiennej i drzwiowej- etap końcowy
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Raszyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.