Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fb37463-0d84-4f3b-b1bf-7580689eabf6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027447/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/219760/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w pkt 17 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP.271.37.2025.MBR/TP1-Rb
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Modernizacja Szkoły Podstawowej nr. 314 przy ul. Porajów 3”, obejmującej:
1) w ramach zamówienia podstawowego:
a) Remont korytarza na kondygnacji parteru i dwóch klatek schodowych;
b) Remont czterech świetlic na kondygnacji podziemnej;
c) Wykonanie nowej opaski w części budynku pełniącej funkcję nauczania początkowego
(cokół mozaikowy, renowacja paneli elewacyjnych, wyprofilowanie rynien);
d) Wymiana zniszczonej nawierzchni placu zabaw wraz z podbudową;
e) Dostawa i montaż nowych urządzeń (zabawek) na placu zabaw oraz wykonanie zadaszenia nad piaskownicą;
f) Rozbiórka istniejącego oraz wykonanie nowego wejścia głównego do budynku szkoły (pochylnia dla osób niepełnosprawnych).
2) w ramach zamówienia opcjonalnego:
a) Gruntowna naprawa pokrycia dachowego budynku sali gimnastycznej i głównego budynku szkoły (część wejściowa);
b) Wymiana podłogi w sali gimnastycznej na nawierzchnię syntetyczną wraz z legarami.
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia wraz
z PFU stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji. Szczegółowe warunki i zakres zamówienia w ramach prawa opcji określono w § 1b wzoru umowy oraz w Opisie przedmiotu zamówienia i PFU.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej1) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenie w realizacji zamówień) - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę/rozbudowę/nadbudowę/modernizację budynku użyteczności publicznej w technologii tradycyjnej o powierzchni użytkowej nowego budynku użyteczności publicznej lub części rozbudowanej/nadbudowanej/zmodernizowanej budynku użyteczności publicznej nie mniejszej niż 500 m2 dla każdej roboty budowlanej, zakończonej protokołem odbioru końcowego.
UWAGA:
Zamawiający uzna za spełnione warunki w przypadku, gdy wiedza i doświadczenie wskazane przez Wykonawcę obejmują szerszy zakres od wymaganego.
Zamawiający wymaga, aby odpowiednio w wykazie robót wyodrębnione zostały zakres robót spełniających wymagania, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań, w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełnienia warunków zamówienia zawartych w SWZ.
2) w zakresie zdolności zawodowej (dysponowanie osobami do wykonania zamówienia) - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do projektowania,
b) 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - posiadającą doświadczenie tj. która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy dla co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/rozbudowie/nadbudowie/modernizacji budynku użyteczności publicznej w technologii tradycyjnej o powierzchni użytkowej nowego budynku użyteczności publicznej lub części rozbudowanej/nadbudowanej/zmodernizowanej budynku użyteczności publicznej nie mniejszej niż 500 m2 dla każdej roboty budowlanej, zakończonej protokołem odbioru końcowego.
Zamawiający za budynek użyteczności publicznej uznaje budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
z postępowania, tj. poniższych dokumentów:
1) aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 w zakresie odpowiednich przepisów z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 i 10 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2025 poz. 514) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia, tj. poniższe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; – wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 9a do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie pkt 3.8 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy określony we wzorze umowy - załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-28 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/219760/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-28 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
14) Na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Szczegółowy opis wizji lokalnej zawiera pkt 2.11 SWZ.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Dostawa konfekcjonowanych świeżych owoców i warzyw
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- 156/Cir/25/KK_Częściowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie.
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.