Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00244101/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774484715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pans.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pans.nysa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pans.nysa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75d72e99-0064-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – obejmuje dostawę następujących mebli laboratoryjnych:1) Stół laboratoryjny zlewowy – 1 sztuka.
2) Dygestorium laboratoryjne – 1 sztuka.
3) Szafa na fartuchy laboratoryjne i odzież ochronną – 1 sztuka.
4) Stół laboratoryjny przyścienny na 3 stanowiska – 2 sztuki.
5) Stół laboratoryjny wyspowy – 1 sztuka.
6) Stół laboratoryjny wagowy – 1 sztuka.
7) Biurko nauczyciela – 1 sztuka.
8) Krzesło laboratoryjne obrotowe – 20 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39181000-4 - Stoły laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 115947,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – obejmuje dostawę następujących mebli laboratoryjnych:1) Stół laboratoryjny mobilny – 1 sztuka.
2) Stół laboratoryjny wagowy – 1 sztuka.
3) Stół laboratoryjny przyścienny na 5 stanowisk – 1 sztuka.
4) Stół laboratoryjny wyspowy z miejscem dla nauczyciela – 1 sztuka.
5) Stół laboratoryjny przyścienny na 3 stanowiska – 1 sztuka
6) Szafa na fartuchy laboratoryjne i odzież ochronną – 1 sztuka.
7) Dygestorium laboratoryjne – 1 sztuka.
8) Stół laboratoryjny zlewowy – 1 sztuka.
9) Krzesło laboratoryjne obrotowe – 20 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39181000-4 - Stoły laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 122171,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98495,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265999,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98495,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kardynał Paweł - wspólnik spółki cywilnej DaKer s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Dembny - wspólnik spółki cywilnej DaKer s. c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017366133
7.3.3) Ulica: Kineskopowa 1
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98495,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99996,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276700,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99996,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kardynał Paweł - wspólnik spółki cywilnej DaKer s. c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Dembny - wspólnik spółki cywilnej DaKer s. c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017366133
7.3.3) Ulica: Kineskopowa 1
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99996,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Przedszkole nr 9 w Nysie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy"
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Nysa GT-1 w miejscowości Skorochów
- Modernizacja nawierzchni dróg i chodników - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1670 O w miejscowości Goworowice
- Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Nysie
- Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w obrębie elewacji i wnętrz w Bastionie św. Jadwigi w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu komputerowego i serwerowego, mebli i wyposażenia, w tym pracowni chemicznej oraz sprzętu sportowego w ramach zadania pn. "Remont budynku ZS Nr 1 w Grodzisku Maz. po pożarze - etap II"
- Doposażenie salki edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Odolanowie
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Adaptacja sali gimnastycznej na potrzeby pracowni opiekuna medycznego wraz z remontem przyległych pomieszczeń i doposażeniem pracowni przedmiotowych w MSCKZiU"
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji fabrycznie nowych specjalistycznych mebli wraz ze specjalistycznym sprzętem laboratoryjnym.
- Dostawa dygestorium i szafki laboratoryjnej - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach.
- Dostawa 1 szt. regalu z 12 klatkami metabolicznymi
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.