eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › "Rozbudowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską o garaż i pomieszczenia dodatkowe w części świetlicy wiejskiej w Czekanowie, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską o garaż
i pomieszczenia dodatkowe w części świetlicy wiejskiej w Czekanowie, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855498

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627346200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ostrowwielkopolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ostrowwielkopolski.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiającym jest Ochotnicza Straż Pożarna w Czekanowie, Czekanów ul. Strażacka 1, 63-410 Ostrów Wielkopolski - postępowanie przeprowadza Gmina Ostrów Wielkopolski na podstawie pełnomocnictwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską o garaż
i pomieszczenia dodatkowe w części świetlicy wiejskiej w Czekanowie, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc87849b-f153-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK-PZ.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 934881,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską o garaż i pomieszczenia dodatkowe w części świetlicy wiejskiej w miejscowości Czekanów, Gmina Ostrów Wielkopolski. Istniejący obiekt to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim oraz stromym dwuspadowym.
Planuje się przebudowę wewnątrz budynku oraz rozbudowę o część jednokondygnacyjną, niepodpiwniczoną, z dachem płaskim.
Przebudowa i rozbudowa nie będzie powodować zmiany sposobu użytkowania budynku. projektowana przebudowa wewnątrz budynku powodować będzie zmianę układu funkcjonalnego pomieszczeń.
Zakres robót budowlanych:
 Wyburzenie ścian zewnętrznych od strony frontowej wraz z wyburzeniem części ław fundamentowych wchodzących w kolizję z projektowanym fundamentem, rozbiórka dachu oraz rozbiórka schodów zewnętrznych,
 Wyburzenie ścian zewnętrznych i działowych określonych dokumentacją projektową,
 Rozbiórka schodów zewnętrznych,
 Skucie posadzek i wykonanie nowych,
 Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
 Wykonanie nowych fundamentów i rozbudowa w części frontowej budynku świetlicy wiejskiej i rozbudowa o garaż jednostanowiskowy na potrzeby OSP,
 Wykonanie nowych fundamentów i rozbudowa w części remizy strażackiej przy elewacji tylnej z wydzieleniem komunikacji dla projektowanych pomieszczeń magazynowych świetlicy wiejskiej,
 Murowanie nowych ścian działowych, wraz z montażem stolarki drzwiowej w projektowanych pomieszczeniach magazynowych na potrzeby świetlicy wiejskiej,
 Poszerzenie korytarza w części OSP przy zachowaniu szerokości przejścia min. 120cm,
 Wykonanie stropodachów wraz z warstwami izolacji termicznej i przeciwwodnej dla projektowanej rozbudowy,
 Rozbiórka nawierzchni bitumicznej i wykonanie nowych utwardzeń,
 Wykonanie nowych schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z potrzebnymi balustradami oraz montaż zadaszeń nad wejściami zewnętrznymi,
 Wykonanie izolacji termicznej wraz z tynkowaniem w części rozbudowy oraz ścian istniejących w części sanitarnej oraz kuchni świetlicy wiejskiej. Ściany zewnętrzne sali wiejskiej do malowania,
 Wykonanie tynków wewnętrznych przy nowych ścianach oraz naprawa ścian istniejących wraz z malowaniem wszystkich pomieszczeń i montażem wskazanych okładzin ścian i podłóg,
 Montaż wyposażenia gastronomicznego i wyposażenia szatni.

Zakres robót budowlanych instalacji elektrycznej:
 Przeniesienie istniejącego przewodu z przyłącza napowietrznego w nowe miejsce zlokalizowane nad istniejącym wjazdem do garażu i przeniesienie do nowej szafki PS-Rs z boku budynku,
 Montaż nowych rozdzielni nN TR-1, TR-2, TR-3,
 Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w całości obiektu wraz z wymianą oświetlenia, gniazd i przeciwpożarowych wyłączników prądu.

Zakres robót budowlanych instalacji sanitarnej, wodociągowej, c.o., wentylacji i instalacji gazu:
 Przeniesienie trasy przyłącza wodociągowego,
 Przebudowa kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków z nowych pomieszczeń magazynowych świetlicy wiejskiej oraz toalety dla ON wraz z budową nowej instalacji wodociągowej wody ciepłej i zimnej,
 Demontaż części istniejących grzejników i montaż nowych oraz rozbudowa instalacji CO,
 Montaż nowej wentylacji mechanicznej w części magazynów świetlicy wiejskiej, szatni OSP, sali wiejskiej oraz projektowanej rozbudowy przy sali wiejskiej. Czerpnie i wyrzutnie ścienne i dachowe,
 Montaż wentylacji grawitacyjnej w wyznaczonych pomieszczeniach,
 Budowa hydrantu zewnętrznego przy granicy z drogą – wg wytycznych gestora sieci,
 Przeniesienie zewnętrznej części instalacji gazu po nowym obrysie rozbudowy.

Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w:
a) dokumentacji projektowej,
b) przedmiarach robót (przedmiary robót stanowią element pomocniczy do przygotowania oferty),
c) specyfikacjach technicznych wykonania robót.

Przedmiot zamówienia obejmuje wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach
(Dz. U. z 2022 r. poz. 699) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021r. poz. 888 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.

Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962148,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1707255,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962148,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ciesielski Tomasz P.U.B. CEBUD - wspólnik spółki cywilnej P.U.B. CEBUD s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grażyna Ciesielska P.U.B. CEBUD - wspólnik spółki cywilnej P.U.B. CEBUD s.c. , Ewa Ciesielska P.U.B. CEBUD - wspólnik spółki cywilnej P.U.B. CEBUD s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222789847

7.3.3) Ulica: Staroprzygodzka 117

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962148,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.