Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00218223/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW ROCZNYCH, PRZEGLĄDÓW PIĘCIOLETNICH ORAZ PRZEPROWADZENIE PATROLOWANIA DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lechicka 24
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marciniak@zdw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11012301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW ROCZNYCH, PRZEGLĄDÓW PIĘCIOLETNICH ORAZ PRZEPROWADZENIE PATROLOWANIA DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2685884-68da-4ce9-bc05-bd258babcefc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029147/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Wykonanie okresowych przeglądów rocznych, pięcioletnich oraz przeprowadzanie patrolowania dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Katowicach na terenie woj. śl. z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WD/TP/250407/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 987255,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: DROGI WOJEWÓDZKIE W POWIATACH: CZĘSTOCHOWSKIM, KŁOBUCKIM, MYSZKOWSKIM I ZAWIERCIAŃSKIM.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, związanych z realizacją:
− okresowych przeglądów rocznych dróg wojewódzkich na terenie województwa śląskiego, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach,
− okresowych przeglądów pięcioletnich dróg wojewódzkich na terenie województwa śląskiego, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach,
− patrolowania (objazdów) dróg wojewódzkich na terenie województwa śląskiego, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach,
− przeglądy roczne i pięcioletnie nie dotyczą obiektów mostowych.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631480-8 - Usługi kontroli dróg
4.5.5.) Wartość części: 335596,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: DROGI WOJEWÓDZKIE W POWIATACH: GLIWICKIM, LUBLINIECKIM, TARNOGÓRSKIM, BĘDZIŃSKIM, RYBNICKIM, RACIBORSKIM, WODZISŁAWSKIM I MIKOŁOWSKIM;Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, związanych z realizacją:
− okresowych przeglądów rocznych dróg wojewódzkich na terenie województwa śląskiego, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach,
− okresowych przeglądów pięcioletnich dróg wojewódzkich na terenie województwa śląskiego, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach,
− patrolowania (objazdów) dróg wojewódzkich na terenie województwa śląskiego, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach,
− przeglądy roczne i pięcioletnie nie dotyczą obiektów mostowych.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631480-8 - Usługi kontroli dróg
4.5.5.) Wartość części: 390337,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: DROGI WOJEWÓDZKIE W POWIATACH: BIELSKIM, BIERUŃSKO-LĘDZIŃSKIM, CIESZYŃSKIM, PSZCZYŃSKIM I ŻYWIECKIM.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, związanych z realizacją:
− okresowych przeglądów rocznych dróg wojewódzkich na terenie województwa śląskiego, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach,
− okresowych przeglądów pięcioletnich dróg wojewódzkich na terenie województwa śląskiego, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach,
− patrolowania (objazdów) dróg wojewódzkich na terenie województwa śląskiego, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach,
− przeglądy roczne i pięcioletnie nie dotyczą obiektów mostowych.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631480-8 - Usługi kontroli dróg
4.5.5.) Wartość części: 261321,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381387,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381387,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381387,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.3) Ulica: UL. PADEREWSKIEGO 22
7.3.4) Miejscowość: LUBLINIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381387,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406363,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406363,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406363,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.3) Ulica: PADERWSKIEGO 22
7.3.4) Miejscowość: LUBLINIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406363,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393940,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393940,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393940,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.3) Ulica: UL. PADEREWSKIEGO 22
7.3.4) Miejscowość: LUBLINIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393940,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
- DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
- Świadczenie usług hotelarsko - gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Kompleksowa obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach wraz z podległymi jednostkami
- CAŁODOBOWA OCHRONA TERENU, OBIEKTÓW, MIENIA I OSÓB SPSKM
- Dostawa komory rękawicowej
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.