Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00234767/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SĘPOPOL / 2 POSTĘPOWANIE/
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPOPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7
1.5.2.) Miejscowość: Sępopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-210
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897613161
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sepopol@sepopol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sepopol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11111701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SĘPOPOL / 2 POSTĘPOWANIE/2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207c921d-d99b-43a7-b6bc-5a57b65249e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022037/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sporządzenie Planu Ogólnego dla Gminy Sępopol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.III.271.1.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 189687,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu ogólnego Gminy Sępopol, zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in.
ustawy z dnia 27 marca 2023 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w
zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) oraz innymi przepisami
prawnymi wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m.in. dotyczącymi
ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg itp.
2. Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy w odniesieni do sporządzenia planu ogólnego obejmuje w
szczególności:
1. sporządzenie planu zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przepisami
wykonawczymi (część tekstowa i graficzna)
2. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i
obwieszczeń : o przystąpieniu do innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących
opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji
prac planistycznych,
3. prezentacja projektu planu i udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami
gminy we wskazanych przez Zamawiającego sołectwach gminy Sępopol oraz udzielenie stosownych informacji i wyjaśnień,
4. sporządzenie opracowania ekofizjograficznego gminy Sępopol w zakresie wymagań, o których mowa w art. 72 ust. 1-3
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 54),
5. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na
środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
6. udział w posiedzeniach odpowiednich komisji Rady gminy, sesji Rady gminy i innych wskazanych przez Zamawiającego
wraz z prezentacją (multimedialną) projektu planu ogólnego, w terminie uzgodnionym przez strony,
7. sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego w szczególności wykaz
zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w
ramach konsultacji,
8. opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z analizą zasadności ich wprowadzenia,
9. wprowadzenie zmian do projektu planu w związku z uzyskanymi opiniami
i dokonanymi uzgodnieniami,
10. przygotowanie uzasadnienia do projektu planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym,
11. analiza uwag wniesionych do projektu planu ogólnego na etapie ich zbierania wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez
Burmistrza wraz z uzasadnieniem,
12. zmiana projektu planu ogólnego w związku z wniesionymi do projektu planu uwagami i przygotowanie wersji do
uchwalenia, bądź też przygotowanie projektu do etapu ponownych opinii i uzgodnień – jeżeli będzie to konieczne,
13. przedstawienie Radnym projektu planu ogólnego z załącznikami,
14. przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Miejskiej w Sępopolu uchwalającej plan ogólny,
15. przygotowanie toku formalno-prawnego prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę w celu oceny
zgodności z przepisami prawa,
16. przygotowanie uchwały do publikacji w Dzienniku Urzędowym,
17. udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z
przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
18. zapewnienie odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia,
19. informowanie Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach,
20. ustosunkowanie się do skarg wniesionych do WSA i NSA,
21. uzupełnienie (zmiana) opracowania o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie
opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji umowy (w przypadku zmiany prawa w trakcie
realizacji przedmiotu zamówienia).
3. Wymagania dotyczące wykonywanej usługi:
Przedmiot zamówienia musi być wykonany kompletnie, z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa oraz zleceniami i wskazówkami Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje następujące etapy realizacji zamówienia:
ETAP I
Faza przygotowawcza, w tym:
1) ocena stanu istniejącego w świetle wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz analiza
materiałów wejściowych związanych z przedmiotem zamówienia, w tym przekazanych przez Zamawiającego;
2) rozpatrzenie wniosków;
3) sporządzenie niezbędnych analiz, prognoz demograficznych i przekazanie ich wyników w postaci odrębnego dokumentu;
4) sporządzenie bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę i przekazanie go w postaci odrębnego dokumentu;
5) przedłożenie Zamawiającemu do oceny opracowań, o których mowa w pkt 3) i 4);
Faza opracowania wstępnego, w tym:
1) opracowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem (tekst i grafika w skali 1:10000);
2) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko;
3) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
4) przedłożenie Zamawiającemu do oceny opracowań, o których mowa w pkt 1), 2), 3);
5) przedłożenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem (wersja zaakceptowana przez Zamawiającego po ocenie, o
której mowa w pkt 3) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym;
6) prezentacja projektu planu ogólnego przed odpowiednimi organami oraz uzyskanie ich opinii;
7) przekazanie projektu planu ogólnego celem przedłożenia do zaopiniowania i uzgodnienia przez właściwe organy.
ETAP II
Faza opracowania końcowego, w tym:
1) ocena i analiza uzyskanych opinii i uzgodnień;
2) wprowadzenie w projekcie planu ogólnego zmian wynikających z ww. opinii i uzgodnień;
3) ewentualne ponowienie w niezbędnym zakresie opinii i/lub uzgodnień;
4) przygotowanie projektu planu ogólnego do przeprowadzenia konsultacji społecznych;
5) prezentacja projektu planu ogólnego w czasie konsultacji społecznych, w tym w trakcie dyskusji publicznej nad
rozwiązaniami przyjętymi w tym projekcie;
6) rozpatrzenie ewentualnych złożonych uwag dotyczących projektu planu ogólnego, wniesionych w czasie konsultacji
społecznych oraz przygotowanie sposobu ich rozparzenia;
7) wprowadzenie w projekcie planu ogólnego zmian wynikających z uwzględnienia ww. uwag;
8) ewentualne ponowienie w niezbędnym zakresie opinii i/lub uzgodnień w związku z uwzględnieniem uwag, o których
mowa w pkt 6);
9) przygotowanie i przekazanie projektu uchwały wraz z projektem planu ogólnego (w tym uzasadnienie z załącznikiem graficznym) oraz listą uwag nieuwzględnionych wraz z uzasadnieniem takiego sposobu ich rozpatrzenia, w formie
umożliwiającej przedłożenie Radzie Miejskiej do uchwalenia;
Faza uchwalania planu ogólnego, w tym:
1) udział w sesji Rady Miejskiej w Sępopolu, na której podejmowana będzie uchwała dotycząca planu ogólnego;
2) opracowanie ostatecznej redakcji i przekazanie uchwały i planu ogólnego w formie i liczbie egzemplarzy określonej w
umowie, w celu przekazania wraz z dokumentacją formalno-prawną prac planistycznych Wojewodzie Warmińsko-
Mazurskiemu, który w ustawowym terminie dokona oceny zgodności z prawem uchwały Rady Miejskiej.
3) opracowanie i przekazanie wersji elektronicznej uchwalonego planu ogólnego umożliwiającej zamieszczenie planu
ogólnego w odpowiednich rejestrach.
Wykonawca po zrealizowania I i II etapu będzie uprawniony do wystawienia faktury częściowej/końcowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ULP Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: InterTIM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200804436
7.3.3) Ulica: Teofila Noniewicza
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY NIEDŹWIEDŹ
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- "Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Potok Górny
- Sporządzenie analiz i dokumentacji planistycznych dla gminy i miasta Lwówek Śląski - IV postępowanie
- "Wykonanie projektów decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego oraz decyzji ustalających warunki zagospodarowania i zabudowy terenu."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





