eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › " Wykonanie aplikacji "Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent" w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05d50c34-260e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022178/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Działanie w chmurze zintegrowanego z systemem obiegu dokumentów sytemu Voicebot do komunikacji z podmiotami i interesantami Starostwa Powiatowego w Mikołowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.mikolowski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu systemu do elektronicznej obsługi
zamówień Powiatu Mikołowskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostępnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie
e-ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.
4) Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne
z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu.
5) Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Mikołowskiego.
6) W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja,
zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera
synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
8) Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu
przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;
b) zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Złożenie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności
składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) możliwe jest pod
warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:
• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web
Start (JavaWS) lub
• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania
podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty oraz wiadomości wynosi 150 MB;
17. W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,
XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający) Wykonawca dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczający).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Mikołowski z siedzibą : ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.4.2023, na: „Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia", prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz. U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
11) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MNZ.272.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w opar-ciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
1.2 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Starostwo Powiatowe w Mikołowie 43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a.
1.3 W związku z rozwojem usług elektronicznych i e-usług obsługi obywateli, Starostwo Powiatowe w Mikołowie, chcąc wykorzystać posiadane zawansowane systemy telekomunikacyjne ma zamiar wdrożyć system inteligentnej obsługi petenta. Planowany system będzie posiadał możliwość dou-czania się jak i kierowania przychodzącym ruchem telekomunikacyjnym. Wprowadzi to również znaczące usprawnienie wyszukiwania informacji, rozwiązywania problemów, nawigacji oraz realiza-cji procesów na portalu internetowym. Planowany system będzie posiadał technologię inteligent-nej automatyzacji, oparte o algorytmy Sztucznej Inteligencji (AI). Projekt jest ukierunkowany na pomoc podmiotom jak i osobom fizycznym umożliwiający zwiększenie transakcji online. Jednocze-śnie ma pozwolić zmniejszać koszty obsługi klienta oraz poprawić bezpieczeństwo w elektronicznej głosowej komunikacji obywatela z urzędem. Realizacja przedmiotu zamówienia musi gwarantować realizację “pod klucz” w oparciu o zasoby Zamawiającego, a w szczególności System Obiegu doku-mentów FINN SQL 8 firmy LTC oraz istniejącą centralę cyfrową UNIFY OpenScape Business V8.
1.4 Przedmiot zamówienia obejmuje :
A. Analizę przedwdrożeniową, gwarantującą optymalne wykorzystanie zasobów technicz-nych;
B. Uruchomienie rozwiązania, wraz z niezbędną kastomizacją, parametryzacją;
C. Dostarczenie samej technologii i rozwiązań;
D. Integrację rozwiązań z posiadanymi systemami IT w tym z Systemem Obiegu Dokumentów FINN 8SQL
E. Szkolenie zespołu z obsługi (minimum 3 osoby ze strony Zamawiającego) z obsługi oraz wykonanie dokumentacji powdrożeniowej
F. Pełne wsparcie powdrożeniowe, wraz z analizami działania typu ROI, aktualizacjami i opty-malizacją i pełne wsparcie serwisowe w okresie do 31.12.2023roku.
G. Utrzymanie działania usługi w chmurze wraz z pełnym wsparciem powdrożeniowym, ser-wisowym wraz z analizami działania typu ROI, aktualizacjami i optymalizacją. oraz zapewnienie moż-liwości działania systemu co najmniej w roku 2024 tj od 1.01.2024r do 31.12 2024r u Zamawiającego na zasobach własnych Zamawiającego lub zasobach Wykonawcy w chmurze. Chmura musi zapew-niać zasady cyberbezpieczeństwa

1.5 Wymagania systemowe i serwisowe
1. Okres wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 45 dni kalendarzowych licząc od daty podpi-sania umowy za wyjątkiem zakresu o którym mowa w punkcie 1.4 litera „ A” , który należy wykonać w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
2. Dostarczenie rozwiązania w technologii Cloud.
3. Rozwiązanie musi być oparte o system typu Voicebot, który ma za zadanie udzielać ściśle okre-ślone informacje na tematy związane z procesem składania wniosku, zgodnym z rozrysowanym grafem przez Zamawiającego – załącznik nr 2 do SWZ (np. między innymi informacja o zakończonej sprawie oraz możliwość umówienia terminu do odbioru dokumentów)
4. Oferowane rozwiązanie musi mieć możliwość min 5 jednoczesnych połączeń z systemem.
5. Wykonawca musi dostarczyć 1 instancje z działającym scenariuszem realizującym proces bizne-sowy
6. Integracja z IVR klienta, którym jest UNIFY OpenScape Business V8.
7. Szkolenie z działania systemu (m.in. zarządzanie scenariuszami).
8.Uruchomienie usługi wyskalowanej na potrzeby obsługi 10000 połączeń (min 10 000 minut) w miesiącu dla jednej instancji
9.Analiza wymagań i projektowanie rozwiązania, wraz z dokumentacją
10.Uruchomienie instancji i konta oprogramowania oferowanego rozwiązania oraz wytrenowanie modułu AI o frazy niezbędne do realizacji procesu biznesowego w danej instancji
11.Uczenie i trenowanie sytemu (bot ‘a): przygotowanie bazy intencji akcji umożliwiającej realiza-cję procesu biznesowego w danej instancji
12.Prace uruchomieniowe po stronie telekomunikacyjnej min 10 000 połączeń (10 000 minut) bilin-gowych dla 1 instancji
13.System musi posiadać:
•Wirtualny Asystent Głosowy obsługujący Infolinię także poza godzinami pracy konsultantów
•Musi prowadzić do kompletnego rozwiązania problemu, bez udziału konsultanta.
•Nierozpoznane frazy oraz brakiem możliwości udzielenia informacji związanej z nie zdefiniowa-nych poleceń muszą być przełączone na konsultanta po n-krotnej próbie powtórki.
•Po integracji z danymi Zamawiającego może podawać przez telefon kluczowe informacje udo-stępnione przez Zamawiającego.
•System powinien umożliwiać przyjęcie połączenia w kanale głosowym (infolinia, call center) i przekazanie połączenia zwrotnego do Infolinii.
•Musi mieć funkcję kierowania Klienta, uzupełniania lub całkowicie zastępować IVR tonowy; Roz-poznawać temat rozmowy, prowadzić rozmowę w oparciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuować połączenia do odpowiedniej grupy Agentów
•musi mieć funkcję kierowania Klienta Rozpoznawać temat rozmowy, prowadzić rozmowę w opar-ciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuować połączenia do odpowiedniej grupy Agentów
•Powinien Analizować polecenia użytkownika, wypowiadane w jego własnym, naturalnym języku, rozpoznawać pytania otwarte i zamknięte w dialogu z klientem, analizuje treść i kontekst, genero-wać odpowiedź głosową.
•Powinien Wykorzystywać własną, modułową technologię AI oraz wiodące globalne rozwiązania rozpoznawania mowy, a także syntezę mowy bądź nagranie lektorskie.
•Powinien mieć technologie Machine Learning do analizy niezrozumiałych pytań klientów, sugeru-jąc kategorie odpowiedzi,
•Możliwość raportowania wg indywidualnych potrzeb zdefiniowanych na etapie analizy przed-wdrożeniowej.
•System powinien dostarczać funkcjonalność panelu operatora, umożlwiającą odbieranie połączeń przychodzących z realizowanego przez bota scenariusza
•Panel operatora powinien umożliwiać obsługę połączeń z poziomu przeglądarki internetowej
•Panel operatora powinien umożliwić obsługę różnych źródeł kontaktu, w tym kanału radiowego oraz kanału tekstowego.
•Powinien umożliwiać w każdej chwili przejęcie rozmowy przez operatora-Konsultanta

14.Wykonawca zapewni pełny suport techniczny dla oferowanego rozwiązania.
15. Inteligentny system dialogowy (bot głosowy) korzystającego z automatycznego rozpoznawania mowy (ASR), syntezy mowy (TTS) oraz sztucznej inteligencji (AI).
16.Platformę umożliwiająca uruchamianie scenariuszy automatyzujących procesy w kanale telefo-nicznym (głosowym) w języku polskim.
17.Nagrywanie i przechowywanie zapisów rozmów wychodzących i przychodzących.
18.Możliwość odsłuchania nagrań w systemie.
19.Możliwość eksportu nagrań z systemu i zapisania na nośnik zewnętrzny.
20.Transkrypcja rozmów realizowanych przez system.
21.Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami poprzez API.
22.Dostęp do systemu poprzez panel użytkownika
23.Możliwość przypisywania ról dla użytkowników.
24. Definiowanie dostępnych funkcjonalności panelu użytkownika per rola
25.Podwójną weryfikacja procesu logowania w celu zabezpieczenia przed nieautoryzowanym do-stępem do platformy przez osoby trzecie
26.Raportowanie danych wszystkich wykonanych połączeń wraz ze szczegółami takimi jak data i godzina połączenia, numer odbiorcy, status, czy czas trwania rozmowy.
27. Raportowanie skuteczności realizowanych scenariuszy.
28.Możliwość eksportowania danych szczegółowych raportów z systemu.
29.Logowanie dwuetapowe z wykorzystaniem hasła i urządzenia zewnętrznego
30.System powinien realizować funkcjonalności z zakresu dziedziny NLP, a w szczególności:
31.Rozpoznawanie intencji (ang. Intent Recognition)
32.Ekstrakcja encji (ang. Named Entity Extraction)
33.Realizacja funkcjonalności głównych realizowanych w scenariuszu powinna odbywać się z po-działem na konteksty. Konteksty powinny być zgrupowane w ramach systemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48512000-0 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi głosowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)

72223000-4 - Usługi w zakresie wymogów technologii informacji

72513000-4 - Usługi automatyzacji pracy biurowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Przy wyborze oferty Zam. będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem :Kc - cena – waga 60 %Kt1 - czas usunięcia awarii krytycznej A1 - waga 20%Kt2 - czas usunięcia awarii standardowej A2 – waga 10%
Kt3 - czas usunięcia awarii niekrytycznej A3 – waga 10%.Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma mak. ilość punktów przewidzianych w danym kryterium. Łącznie Wyk. może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Pozostałym wyk., spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zam. dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc) .Do oceny w przypadku kryterium „cena” będzie brana pod uwagę cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia czyli obejmująca podatek VAT. Każdej z ofert przyznane zostaną punkty wyliczone wg wzoru:Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc
Kcn = (najniższa cena spośród wszystkich przedstawionych cen przez wyk., których oferty nie podlegały odrzuceniu / cena oferty badanej ) x 60.Sposób oceny oferty w kryterium „czas usunięcia awarii krytycznej A1 ” - (Kt1) Ocena i przyznanie punktów w tym kryterium nastąpi na podstawie informacji zawartych w form. ofertowym - zał nr 1 do SWZ. Zam. przyzna pkt w następujący sposób: - W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 10 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 12 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia, otrzyma 0 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji maksimum 8 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 10 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 10 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 4 godziny zegarowe w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 6 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 20 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium „czas usunięcia awarii standardowej A2 ” - (Kt2) 4.3.1. Ocena i przyznanie pkt w tym kryterium nastąpi na podstawie informacji zawartych w form. ofertowym - zał nr 1 do SWZ. Zam przyzna punkty w następujący sposób: - W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 20 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 20 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 0 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 12 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 10 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 5 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 6 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 6 godzin w dni robocze od momentu zgłosz, otrzyma 10 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium „czas usunięcia awarii niekrytycznej A3 ” - (Kt3) 4.4.1. Ocena i przyznanie pkt w tym kryterium nastąpi na podstawie informacji zawartych w form. ofertowym - zał. nr 1 do SWZ. Zam. przyzna pkt w następujący sposób: - W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 48 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 32 godziny w dni robocze od momentu zgłosz, otrzyma 0 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 24 godziny zegarowe w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 12 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 5 pkt.- W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 10 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 8 godzin w dni robocze od momentu zgłosz, otrzyma 10 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia awarii krytycznej

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia awarii standardowej

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia awarii niekrytycznej

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
4.1 w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie dwa zamówienia ( na podstawie odrębnych umów/kontraktów) , z których każde z nich obejmowała swoim zakresem:
-- dostawę i wdrożenie mechanizmu sztucznej inteligencji w postaci Voicebot’a do obsługi klienta wraz z wsparciem technicznym , o wartości każdego z wykonanych zamówień minimum 50 000 złotych brutto.

Okres określony w warunku liczy się wstecz od dnia , w którym upływa termin składania ofert.

Uwaga! Pod pojęciem „Voicebota” Zamawiający rozumie: program komputerowy wykorzystujący interfejs głosowy do komunikowania się z użytkownikiem obejmującego aplikacje dla asystentów głosowych lub telefoniczne boty, obsługujące w sposób automatyczny połączenia przychodzące i wychodzące.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga!
1. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. Jeżeli zakres dostawy przedstawiony w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane należycie jest szerszy od opisanego przez Zamawiającego należy, w wykazie dostaw, podać wartość dostaw, odpowiadających zakresowi wymaganemu, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu ,w zakresie doświadczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ .
1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ .
1.3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:
a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
c) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy;
d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
2. oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2500 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćsetzłotych).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w rozdziale X SWZ. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Mikołowskim Banku Spółdzielczym w Mikołowie, na rachunek:
nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001
Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 31.07.2023 r. do godz.10:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania w związku z powyższym w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania.6.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) . Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest przesłać dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) za pośrednictwem systemu e-zp.mikolowski.pl, w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf) , w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać znak postępowania oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone.
8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniaćwymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W dokumencie wadialnym nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej.9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 10.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4)po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 10, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Dotyczy to także wspólników spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a. gdy zaistnieją okoliczności umożliwiające zastosowanie nowszych bardziej zawansowanych technologii, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy nie były dostępne lub znajdowały się w fazie testów. b. gdy będzie konieczna dalsza realizacja przedmiotu umowy związana z trwałością realizowanego projektu Cyfrowy Powiat w ramach realizowanego projektu „REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, zgodnie z zakresem oraz formularzem Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020”.c. Gdy zostanie zmieniony termin trwałości projektu związany z dofinasowaniem i realizacją projektu,d. gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego;Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19e. gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f. w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie
zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, stan pandemii, epidemii zmiany związane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem. W przypadku wystąpienia
okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie
obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą
podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na
piśmie nowe terminy realizacji Umowy.
g. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do
sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu przedmiotu umowy;
h. w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres,
numer rachunku bankowego, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne
zapisy dotyczące wskazania Stron,
i. wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji
zamówienia,
j. W przypadkach określonych w przepisie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.2 termin
wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny
do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. Okres ten winien
uwzględniać w szczególności czas trwania przyczyn uniemożliwiających wykonanie
zamówienia, aż do czasu ich faktycznego usunięcia.
4. Na wniosek Wykonawcy i po spełnieniu warunków określonych w umowie dotyczących
podwykonawstwa, Wykonawca może modyfikować w trakcie wykonywania przedmiotu
umowy złożone w ofercie deklaracje odnośnie podwykonawstwa poprzez:
1) wskazanie innych podwykonawców;
2) rezygnację z podwykonawców.
5. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku w formie pisemnej przez
stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis
wypływu zmiany na termin wykonania umowy
6. W przypadku, gdy o zmianę w umowie wnioskuje Wykonawca, zgłasza on wniosek
Zamawiającemu wraz z dokumentami potwierdzającymi konieczność ich wprowadzenia
Wniosek powinien zostać złożony u Zamawiającego z chwilą zaistnienia okoliczności,
jednak nie później niż w terminie do 10 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się,
lub mógł dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
7. Strona, która otrzyma propozycję zawarcia aneksu winna ustosunkować się na piśmie,
w terminie 14 dni od daty otrzymania, względnie przystąpić do negocjacji warunków
aneksu albo podpisać aneks, jeżeli akceptuje jego treść

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP w terminie do dnia 31.07.2023 r. do godz. 10:00 . Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d sek. IV pkt 4.2.2.1.6.2 Czas reakcji serwisu1)Awaria Krytyczna (A1) Czas reakcji mak.10 godzin zegarowych w dniroboczCzasdostarczenie rozwiązania mak.12 godzin w dni robocze2)Awaria Standardowa (A2) Czasreakcjimak.20 godzin zegarowych w dni robocze Czasdostarczenie rozwiązania mak.20 godzin zegarowych w dni robocze3)Awaria Niekrytyczna (A3) Czas reakcjimak.48 godzinzegarowychwdni robocze Czas dostarczenierozwiązania mak. 32 godzin zegarowych w dni robocze.1.Na etapie realizacji bazując na swoim doświadczeniu, Wykonawca może zaproponować swojerozwiązania w oparciu o załączony w zał nr 2 do SWZ schemat algorytmu poszczególnych elementów .2.Wstępne założenia działania sytemu FINN SQL 8 leżące po stronie firmy LTC opisano w zał nr 2a do SWZ.3.Schemat jest schematem poglądowym działania BOT, Wykonawca wykona szczegółowe elementy programowania w systemu BOT tak aby przedstawiona aplikacja była w pełni funkcjonalna i optymalna w działaniu.4.Do Wyk. należy powiązanie działań BOT z aplikacją SOD FINN SQL firmy LTC sp z o.o.. Zamawiający udostępnia Opis interfejsów integracyjnych syst FINN 8 SQL (System Obiegu Dok - SOD) zał nr 2b do SWZ.5.Wszystkie koszty wynikłe ze współpracyWykonawcy z Firmą LTC sp z o.o. w tym wykonanie odpowiednich API Wykonawcy Przedmiotu Zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający oczekuje gotowego Przed. Zam. bez konieczności własnego udziału pomiędzy strona-mi.6.Wszystkie zmiany lub ulepszenia muszą być konsultowane z Zam. oraz przedstawiane i akceptowane na piśmie.7.Zamawiający oczekuje na ścisłą współpracę z Wykonawcą. Wszystkie prace związane z uzgodnieniami oraz prezentacjami gotowych wersji przedmiotu zamówienia muszą odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający wyklucza aby uzgodnienia, konsultacje czy prezentacje działania po-szczególnych algorytmów lub części tworzonego przedmiotu zamówienia odbywały się zdalnie za pomocą komunikatorów.8.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane realizacją usługi dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie z siedzibą wMikołowie.9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. 10. Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania aplikacyjnego producenta pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych i telekomunikacyjnych posiadanych przez Zamawiającego.c.d Sek. VI pkt6.4.112.Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13.Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niżw pieniądzupoprzezzłożeniegwarantowi lub poręczycielowioświadczenia ozwolnieniu wadium. Zam. zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadkuwadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2 -4 ust. Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ust. Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ust. Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ust. Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ust. Pzp,co powodowałobrakmożliwości wybraniaofertyzłożonejprzez wykonawcę jako najkorzystniejszej2)wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówiłpodpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach określonychw ofercie, b)nie wniósłwymaganegozabezpieczenianależytego wykonaniaumowy (o ile było wymagane; 3) zawarcieumowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.