eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 44/52

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223433069

1.5.8.) Numer faksu: 223433333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ichf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichf.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ichf.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie badań naukowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f6048e4-19b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028658/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287075

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2401.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia dotyczy wykonania, z materiału własnego Wykonawcy, pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów
szkodników leśnych, i ich dostawa do Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych, na
wskazywany przez Zamawiającego adres, zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami. Zamówienie
wyniesie od 1000 do 2000 sztuk pułapek.
IBL-3
Pułapka IBL-3 jest montowana w sposób następujący. Polietylenowy „lejek” łączy się z trzema „paskami” za pomocą nitów
zbitek, następnie łączy się go z pięcioma „doniczkami” z PE za pomocą dwunastu pasków. Do kartonu pakuje się także „haczyk” z PE, prosty drut gr. 0,8”, trzy zaczepy z drutu stalowego gr. 1”, butelkę z PE z wtopionym sitkiem z siatki mosiężnej
(lub na życzenie bez sitka) i „daszek” z PE.
Zamówione pułapki muszą zostać dostarczone do Zamawiającego lub innego odbiorcy wskazanego przez Zamawiającego
w zamówieniu, zapakowane w kartony tekturowe. Zamawiający w tym celu będzie każdorazowo zamawiał kuriera, po
otrzymaniu informacji o dacie, w której przedmiot danego zamówienia będzie gotowy do odbioru.
Przedmiot zamówienia będzie gotowy do odbioru lub wysyłki (w zależności od konkretnego zlecenia) w terminie wskazanym
przez Zamawiającego nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych od daty składania dyspozycji przez Zamawiającego dla
Zamówień nie przekraczających 100 sztuk lub w terminie 14 -30 dniowym dla zamówień przekraczających 100 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 50406,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia dotyczy wykonania, z dostarczonego przez Zamawiającego materiału, pułapek typu IBL-3 do odłowu
owadów szkodników leśnych, i ich dostawa do Zamawiającego.
1. Szczegółowe elementy przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z powierzonego przez Zamawiającego materiału w postaci granulatu
polietylenowego pułapek typu IBL-3 i ich sukcesywna dostawa na wskazany przez Zamawiającego adres. Zamówienie
wyniesie od 2500 do 5000 sztuk pułapek.
Zamawiający na podstawie protokołu przekazania dostarczy do Wykonawcy granulat polietylenowy wymagany do
wykonania pułapek typu IBL-3. Wykonawca po każdorazowym zrealizowaniu Zamówienia przedstawia rozliczenie
rzeczywistego zużycia granulatu. Wzór dokumentu rozliczeniowego zostanie opracowany na etapie podpisywania umowy z
Wykonawcą.
Przy założeniu że z 100 kg granulatu wytwarzanych jest 188 sztuk pułapek, Zamawiający dopuszcza 5% margines strat. Po
przekroczeniu wskazanego marginesu Zamawiający nie zaakceptuje protokół i wymagać będzie od Wykonawcy
uzupełnienia brakującej ilości granulatu na koszt własny.
2. Wysyłka zamówionych pułapek
Zamówione pułapki muszą być dostarczane do Zamawiającego lub innego odbiorcy wskazanego przez Zamawiającego w
zamówieniu, zapakowane w kartony tekturowe. Zamawiający w tym celu będzie każdorazowo zamawiał kuriera, po
otrzymaniu informacji o dacie, w której przedmiot danego zamówienia będzie gotowy do odbioru.
Dostawa do siedziby Zamawiającego będzie wykonywana na koszt Wykonawcy. Dostaw poza siedzibę Zamawiającego
będą realizowane każdorazowo zgodnie z indywidulaną dyspozycją na koszt Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia będzie gotowy do odbioru lub wysyłki (w zależności od konkretnego zlecenia) w terminie wskazanym
przez Zamawiającego nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych od daty składania dyspozycji przez Zamawiającego dla
Zamówień nie przekraczających 125 sztuk lub w terminie 14 -30 dniowym dla zamówień przekraczających 125 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ WINNICZUK WYTWARZANIE ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242324128

7.3.3) Ulica: Ceramiczna 5a/10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-126

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ WINNICZUK WYTWARZANIE ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242324128

7.3.3) Ulica: Ceramiczna 5a/10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-126

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.