Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00253928/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00262488/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika z pługiem do odśnieżania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TERESPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ryszarda Kaczorowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobylany
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-540
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 411 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaterespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugterespol.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13395884-e327-4719-a090-48b7cf69e1371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika z pługiem do odśnieżania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13395884-e327-4719-a090-48b7cf69e137
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087256/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa ciągnika z pługiem do odśnieżania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-IB.271.4.2025.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę ciągnika.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1- opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 4- wzór umowy.
2) dostawę pługa do odśnieżania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2- opis przedmiotu zamówienia (pług do odśnieżania) oraz załącznik nr 4- wzór umowy.
2. Bezwzględnie wymagane jest, aby zaoferowany sprzęt dostarczony (zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do SWZ), spełniał następujące wymagania:
1) był fabrycznie nowy,
2) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 roku.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt spełniał wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251), posiadał aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia ( Dz. U. poz. 919). Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika.
4. W terminie dostawy ciągnika i pługa należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, urządzeń i sprzętu zamontowanego w ciągniku w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrotechnika Maszyny Rolnicze Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537-267-04-32
7.3.3) Ulica: --
7.3.4) Miejscowość: Cicibór Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROTECHNIKA MASZYNY ROLNICZE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGROTECHNIKA MASZYNY ROLNICZE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb komunalnych Gminy Siemyśl
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu transportowo - technicznego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Kowal
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- " Zakup i dostawa nowego ciągnika kompaktowego wraz z pługiem i posypywarką "
- Zakup ciągnika wielozadaniowego wraz z przyczepą w ramach programu pn. "Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





