eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2025-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa370da7-00ae-4d82-b358-17f2460831fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest częścią realizacji projektu PolFEL – Polski Laser na Swobodnych Elektronach finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. – dotyczy części 2 i części 4

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 646681,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części.
2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części:
1) Część nr 1 – pn. dostawa systemu zaworów próżniowych dla akceleratora oraz systemu transportu wiązki
2) Część nr 2 – pn. dostawa pompy próżni wstępnej do linii VUV
3) Część nr 3 – pn. dostawa armatury wysokopróżniowej do instalacji w pomieszczeniu osłonowym
4) Część nr 4 – pn. dostawa zaworów próżniowych do akceleratorów elektronów dla linii THz i UED PolFEL-a
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II PPU (oddzielnie dla wszystkich części) oraz w Tomie III OPZ (oddzielnie dla wszystkich części).
4. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. – dotyczy wszystkich części

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122450-9 - Pompy próżniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131100-7 - Zawory funkcyjne

4.5.5.) Wartość części: 177768,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części.
2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części:
1) Część nr 1 – pn. dostawa systemu zaworów próżniowych dla akceleratora oraz systemu transportu wiązki
2) Część nr 2 – pn. dostawa pompy próżni wstępnej do linii VUV
3) Część nr 3 – pn. dostawa armatury wysokopróżniowej do instalacji w pomieszczeniu osłonowym
4) Część nr 4 – pn. dostawa zaworów próżniowych do akceleratorów elektronów dla linii THz i UED PolFEL-a
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II PPU (oddzielnie dla wszystkich części) oraz w Tomie III OPZ (oddzielnie dla wszystkich części).
4. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. – dotyczy wszystkich części

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122450-9 - Pompy próżniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131100-7 - Zawory funkcyjne

4.5.5.) Wartość części: 53233,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części.
2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części:
1) Część nr 1 – pn. dostawa systemu zaworów próżniowych dla akceleratora oraz systemu transportu wiązki
2) Część nr 2 – pn. dostawa pompy próżni wstępnej do linii VUV
3) Część nr 3 – pn. dostawa armatury wysokopróżniowej do instalacji w pomieszczeniu osłonowym
4) Część nr 4 – pn. dostawa zaworów próżniowych do akceleratorów elektronów dla linii THz i UED PolFEL-a
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II PPU (oddzielnie dla wszystkich części) oraz w Tomie III OPZ (oddzielnie dla wszystkich części).
4. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. – dotyczy wszystkich części

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122450-9 - Pompy próżniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131100-7 - Zawory funkcyjne

4.5.5.) Wartość części: 40945,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części.
2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części:
1) Część nr 1 – pn. dostawa systemu zaworów próżniowych dla akceleratora oraz systemu transportu wiązki
2) Część nr 2 – pn. dostawa pompy próżni wstępnej do linii VUV
3) Część nr 3 – pn. dostawa armatury wysokopróżniowej do instalacji w pomieszczeniu osłonowym
4) Część nr 4 – pn. dostawa zaworów próżniowych do akceleratorów elektronów dla linii THz i UED PolFEL-a
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II PPU (oddzielnie dla wszystkich części) oraz w Tomie III OPZ (oddzielnie dla wszystkich części).
4. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. – dotyczy wszystkich części

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122450-9 - Pompy próżniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131100-7 - Zawory funkcyjne

4.5.5.) Wartość części: 374733,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52546,83 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52546,83 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52546,83 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREVAC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471782175

7.3.3) Ulica: Raciborska 61

7.3.4) Miejscowość: Rogów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-362

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52546,83 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNI-EXPORT INSTRUMENTS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792542127

7.3.3) Ulica: Ludwika Kickiego 4A lok. 50

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-369

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36838,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46888,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36838,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APVACUUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773161855

7.3.3) Ulica: Klonowa 24

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36838,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104444,22 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104444,22 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104444,22 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREVAC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471782175

7.3.3) Ulica: Raciborska 61

7.3.4) Miejscowość: Rogów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-362

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104444,22 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.