eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Utwardzenie kostką polbruk terenu części działki nr 2851/4 użytkowanej przez Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie kostką polbruk terenu części działki nr 2851/4 użytkowanej przez Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŁUCKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093213309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 30

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpialznin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalznin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie kostką polbruk terenu części działki nr 2851/4 użytkowanej przez Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18827c00-e8b2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCZ/II-ZP/10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonane inwestycji pn. Utwardzenie kostką brukową terenu działki nr 2851/4 użytkowanej przez Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie.
Zakres prac, których zasadniczym zadaniem jest wykonanie utwardzenia terenu, obejmuje w szczególności:
a) Roboty pomiarowe
b) Roboty rozbiórkowe
c) Roboty ziemne - wykonanie koryta
d) Wymiana krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem C12/15
e) Wykonanie warstwy podbudowy betonowej i z kruszywa
f) Wykonanie nawierzchni utwardzenia z kostki betonowej
g) Wykonanie robót wykończeniowych (m.in. płyta betonowa, oświetlenie terenu utwardzonego, odwodnienie, ogrodzenie, rampa)
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w dokumentacji projektowej, stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ. Dokumenty składające się na dokumentację projektową należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające się i uzupełniające.
2. Przedmiar robót nie stanowi szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i został załączony do SWZ pomocniczo w celu umożliwienia Wykonawcy sporządzenia kalkulacji.
3. Przed przystąpieniem do inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czasowej organizacji ruchu uwzględniając możliwość częściowego parkowania aut pracowników szpitala oraz umożliwienia przejazdu do sąsiedniego budynku PCPR.
4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace w porozumieniu z Zamawiającym, zgodnie
z załączoną dokumentacją. Ponadto zamówienie należy wykonać w sposób gwarantujący spełnienie warunków:
1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.),
2) właściwych przepisów bhp i ppoż.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników

6. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych
i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie,
że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: zgodnie z definicją ujętą w Prawie budowlanym, pod pojęciem obiektu budowlanego należy rozumieć budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych. Podział zamówienia na poszczególne roboty branżowe byłby zatem niecelowy ze względu na spójność projektu rozbudowywanej stacji uzdatniania wody, jako jednego obiektu budowlanego, oraz oszczędność środków i nieuzasadniony ekonomicznie z punktu widzenia Wykonawców przystępujących do przetargu. Charakterystyka przedmiotu zamówienia odpowiada profilowi działalności MŚP funkcjonującym na rynku regionalnym i lokalnym, a ponadto
w postępowaniu dopuszcza się udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566911,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1158028,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566911,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-BRUK DOMAGAŁA PAWEŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621503421

7.3.3) Ulica: JANUSZKOWO 43

7.3.4) Miejscowość: ŻNIN

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566911,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-25 do 2022-11-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.