Og³oszenie z dnia 2021-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00314472/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-14
- 2021/BZP 00314702/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
- 2022/BZP 00027168/01 - Wynik z dnia 2022-01-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Klub Pi³karski GKS Tychy S.A.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: KP GKS Tychy S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381373220
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 506384482
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kp-gkstychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gkstychy.info/sport-template/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-51621860-5cd7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00314472
2.6.) Wersja og³oszenia: 02
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gkstychy.logintrade.net/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gkstychy.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej oraz Instrukcji dla Wykonawców. Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformie Zakupowej
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KP GKS Tychy S.A., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w KP GKS Tychy S.A.., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy jest Pan Janusz Gajdas, kontakt: adres e-mail: iod@tyski-sport.pl, telefon: 505 296 321;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „¦wiadczenie us³ug transportu osób” znak sprawy ZP 4/2021/KP, prowadzonym w trybie podstawowym;
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
1.5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp,
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 4/2021/KP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony:
- imprez sportowych – meczów pi³ki no¿nej, (imprezy masowe, mecze sparingowe,) rozgrywanych przez sekcje sportowe bêd±ce w strukturach Klubu Pi³karskiego GKS Tychy S.A., polegaj±cych na zabezpieczaniu stadionów, na których sekcje sportowe rozgrywaæ bêd± mecze w charakterze gospodarza, a tak¿e zapewnieniu bezpieczeñstwa osób znajduj±cych siê na terenie obiektów podczas imprez masowych zgodnie Dz.U. 2009 Nr 62 poz. 504 USTAWA z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeñstwie imprez masowych,
- innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Klub Pi³karski GKS Tychy S.A.
2. Us³ugi bêd±ce przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuj± w szczególno¶ci:
- ochronê osób i mienia – fizycznego zabezpieczenia porz±dku, bezpieczeñstwa podczas meczów pi³ki no¿nej „Mecze o mistrzostwo Fortuna I liga 2021/2022 runda wiosenna” na Stadionie Miejskim Tychy ul. Edukacji 7, gdzie sekcja pi³ki no¿nej rozgrywaæ bêdzie mecze w charakterze gospodarza,
- ochronê osób i mienia - fizycznego zabezpieczenia porz±dku, bezpieczeñstwa podczas innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Klub Pi³karski GKS Tychy S.A., w tym treningi i inne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj. posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy – do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ dokumentu lub kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – niniejszy dokument winien posiadaæ ka¿dy z wykonawców;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunku, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
- wykazu dostaw lub us³ug wykonanych (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±
referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
* dwie us³ugi o warto¶ci min. 5 000,00z³ brutto ka¿da, polegaj±cych na zabezpieczaniem imprez masowych, w których ilo¶æ uczestników wynosi³a, co najmniej 5 000 osób;
* min. 1 us³uga, przy realizacji której wykonawca obs³ugiwa³ stadionowy system biletowy w zakresie obs³ugi bramofurt, terminali mobilnych i czytników dokumentów to¿samo¶ci. Us³uga ta mo¿e byæ jedn± z us³ug, o których mowa powy¿ej
- wykazu osób (wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje nastêpuj±cym osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug: co najmniej 110 osobami, posiadaj±cymi przeszkolenie zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeñstwie imprez masowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 611, 628, 829, z 2014 r. poz. 693, z 2015 r. poz. 1707.); w tym 100% przeszkolonych stewardów zgodnie z Uchwa³± nr III/61 z dnia 30 marca 2016 roku Zarz±du Polskiego Zwi±zku Pi³ki No¿nej w sprawie organizacji szkoleñ z wykorzystaniem narzêdzia szkoleniowego „Stewarding – Pakiet Szkoleniowy PZPN”, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 65, 904.), oraz co najmniej 2 osobami posiadaj±cymi za¶wiadczenia o ukoñczeniu kursu kierownika do spraw bezpieczeñstwa zgodnie z art. 23. Ustawy o bezpieczeñstwie imprez masowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 611, 628, 829, z 2014 r. poz. 693, z 2015 r. poz. 1707); a w przypadku imprezy masowej podwy¿szonego ryzyka zosta³a dodatkowo wpisana na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie
osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 65, 904.)
- wykazu narzêdzi (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ), wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada zezwolenie radiowe na u¿ywanie urz±dzeñ nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracuj±cych w sieci radiokomunikacji ruchomej l±dowej, typu dyspozytorskiego, wydane przez rz±d Regulacji Telekomunikacji i Poczty oraz wymagane jest dysponowanie, co najmniej 30 profesjonalnymi radiotelefonami o parametrach technicznych odpowiadaj±cych ww. zezwoleniu i mocy powy¿ej 1 W oraz dysponowaæ trzema czytnikami dokumentów potwierdzaj±cych to¿samo¶æ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4 do SWZ);
c) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 10 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy;
b. wykazu us³ug wed³ug Za³±cznika nr 5 do SWZ;
c. wykazu narzêdzi wed³ug Za³±cznika nr 6 do SWZ;
d. wykazu osób wed³ug Za³±cznika nr 7 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
pe³nomocnictwoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 lit. c) niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ofertê podpisuje osoba umocowana do tej czynno¶ci prawnej, co powinno wynikaæ z dokumentów (Pe³nomocnictwa)za³±czonych do oferty.
W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
Koncesjê winni posiadaæ wszyscy oferenci sk³adaj±cy wspólnie ofertê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza przypadkami wskazanymi w art. 436 (opisanymi w za³±czniku nr 3 do SWZ istotnych postanowieniach umowy) oraz art. 455 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym Wykonawc± w nastêpuj±cych przypadkach:a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencjê dzia³ania si³ wy¿szych niezale¿nych od Wykonawcy, nie stanowi±cych jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, poza zdarzeniami zwyk³ymi – Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy o czas niezbêdny do usuniêcia konsekwencji dzia³ania si³y wy¿szej. Przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie niezale¿ne od Wykonawcy, nie stanowi±ce jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec ani któremu nie mog³y przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zania wynikaj±cego z Umowy. Si³a wy¿sza obejmuje w szczególno¶ci zdarzenia ¿ywio³owe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ci±g³e ulewne deszcze uniemo¿liwiaj±ce zachowanie wymogów technologicznych, zagro¿enie epidemiologiczne, epidemia:
b) gdy dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci:
- mo¿e obni¿yæ koszt realizacji przedmiotu Umowy,
- mo¿e przyczyniæ siê do podniesienia jako¶ci wykonania przedmiotu Umowy,
- mo¿e przyczyniæ siê do usprawnienia i podniesienia efektywno¶ci wykonania przedmiotu Umowy,
c) w razie, gdy podczas wykonania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczno¶æ dokonania aktualizacji, uszczegó³owienia, wyk³adni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powoduj±cych zmiany celu i istoty Umowy;
d) w razie wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia Aneksu do Umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbêdnej do realizacji Umowy, je¶li zmiany te nie maj± charakteru istotnego;
e) gdy obiektywnie jest to niezbêdne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których zosta³a ona zawarta.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://gkstychy.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e ograniczy liczbê Wykonawców, których zaprosi do negocjacji do liczby 3 Wykonawców, którzy uzyskali najwiêksz± ilo¶æ punktów wg przyjêtych kryteriów oceny ofertINNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont kanalizacji sanitarnej podposadzkowej wraz z przy³±czem dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Tychach
- Remont drogi i chodnika przy ul. Ujejskiego 38 - 46
- Remont kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
- Przebudowa zjazdu na Oczyszczalni ¦cieków w Tychach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup o¶wietlenia na salê teatraln± Teatru Ma³ego
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w budynkach Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynale¿nym do nieruchomo¶ci, w okresie 30.06.2025-30.06.2026
- Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Miêdzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popie³uszki 10.
- Us³uga ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia S±du Rejonowego w Pu³awach w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w £odzi"
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.