Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00230273/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
41/PA/2025 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.adm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11083991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
41/PA/2025 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d5e6c3a-8cc3-4c12-afd5-e771bd5332f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 41/PA/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145710,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 – wymiana instalacji elektrycznej w budynku użytkowym przy ul. Opławiec 1534.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 74066,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 - wymiana instalacji elektrycznej ul. Granicznej 7/1 oraz Mazowieckiej 15 lokale nr 1 i nr 24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 22867,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 - wymiana instalacji elektrycznej w budynkach administrowanych przez ROM-2 ul. K.K. Baczyńskiego 21/6 , ul. Lubelska 16, ul. Nakielskiej 125/10, ul. Walecznych 4/574.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 38617,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4 - montaż instalacji domofonowej w budynku mieszkalnym przy ul. Stawowej 1A w Bydgoszczy4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 10159,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89052,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89052,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89052,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroinstalacyjny Ryszard Sajdak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540466041
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 109
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-241
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNY RYSZARD SAJDAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNY RYSZARD SAJDAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89052,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 04.06.2025r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części dotyczącej zadania nr 2 złożonej przez firmę: Zakład Elektroinstalacyjny Ryszard Sajdak ul. Grunwaldzka 109, 85 – 241 Bydgoszcz NIP 5540466041z. W dniu 25.06.2025 r. wykonawca złożył oświadczenie o rezygnacji z realizacji zamówienia
i odstąpieniu od zawarcia umowy (oświadczenie w załączeniu). Z uwagi na fakt, iż w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, a tym samym nie ma przesłanek do zastosowania art.263 ustawy Pzp postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28010,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 04.06.2025r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części dotyczącej zadania nr 3 złożonej przez firmę: Zakład Elektroinstalacyjny Ryszard Sajdak ul. Grunwaldzka 109, 85 – 241 Bydgoszcz NIP 5540466041z. W dniu 25.06.2025 r. wykonawca złożył oświadczenie o rezygnacji z realizacji zamówienia
i odstąpieniu od zawarcia umowy (oświadczenie w załączeniu). Z uwagi na fakt, iż w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, a tym samym nie ma przesłanek do zastosowania art.263 ustawy Pzp postępowanie w zakresie zadania nr 3 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46332,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46332,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej w ramach 3 projektów finansowanych w ramach EFS Plus
- Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach przy ul. Gdańskiej 37 lok.7, ul. Dworcowej 54 lok.8 oraz Rybaki 6 lok.2 - zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa oprogramowania dla urządzeń Philips
- Rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u. w lokalach mieszkalnych przy ul.Dworcowej 16/lok.2, Garbary 9/lok.8 i 10 oraz Marcinkowskiego 18/lok.4 w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczenia węzła cieplnego i instalacji wewnętrznej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego przy ul. Szosa Chełmińska 34-36 w Toruniu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.