eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy LasChludowo- projekt i modernizacja budynku Starej Szko³y



Og³oszenie z dnia 2025-07-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Chludowo- projekt i modernizacja budynku Starej Szko³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Suchy Las

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Suchy Las

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.suchylas.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Chludowo- projekt i modernizacja budynku Starej Szko³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-214a9336-ce72-4886-9df9-b2b1a867de5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00314269

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033336/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Chludowo – projekt i modernizacji budynku Starej Szko³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-214a9336-ce72-4886-9df9-b2b1a867de5b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Szczegó³owe regulacje dotycz±ce zasady korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pañstwa danych jest Wójt Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13 62-002 Suchy Las, e-mail: ug@suchylas.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu email: iod_suchylas@rodo.pl ;
3) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia
publicznego i ewentualnego zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w razie wyboru Pañstwa oferty jako najkorzystniejszej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zwi±zku przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 t.j.) (dalej PZP).
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu z uwzglêdnieniem okresów przechowywania okre¶lonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych tj. kat. archiwalna - B5;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Przebudowy przegród konstrukcyjnych i remontu budynku Starej Szko³y w Chludowie wraz z przebudow± drena¿u opaskowego wokó³ budynku oraz sieci kanalizacji deszczowej” na dzia³ce nr ewid. 511 przy ul. Szkolnej 2 w Chludowie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji, w tym m.in.:
a) opracowanie kompletnej wielobran¿owej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie PFU wykonanego we wrze¶niu 2024 r. przez Biuro Projektowe Q KA Anita Klepczarek-Kuku³a,
b) udzia³ w wizji lokalnej (przed z³o¿eniem oferty),
c) wykonanie ekspertyzy technicznej przed przyst±pieniem do projektu,
d) uzgodnienie projektu z konserwatorem zabytków,
e) uzgodnienie rozwi±zañ z Wielkopolskim Komendantem Wojewódzkim Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej
f) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwolenia na budowê,
g) wykonanie robót budowlanych,
h) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie,
i) przekazanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3. Przedmiot zamówienia i zakres robót zawarto w SWZ wraz z za³±cznikami, w tym opisie przedmiotu zamówienia (zbiorczo-za³±cznik nr 3 do SWZ) i umowie (za³±cznik nr 7 do SWZ).
4. Budynek objêty inwestycj± znajduje siê w Gminnej Ewidencji Zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. Prace projektowe i budowlane musz± byæ prowadzone zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, pod nadzorem w³a¶ciwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnieñ. pozwoleñ, zezwoleñ, decyzji i zgód oraz wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materia³y budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyj±tkiem aparatury elektrycznej)

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu;
b) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ (zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³) co najmniej 3 (trzy) inwestycje, z których:
• ka¿da mia³a warto¶æ co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: jeden milion) i obejmowa³a min. bran¿ê konstrukcyjno-budowlan±, sanitarn± i elektryczn±;
• co najmniej dwie dotyczy³y obiektu ujêtego w ewidencji lub rejestrze zabytków i by³y prowadzone pod nadzorem konserwatora zabytków.
4.2) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który wyka¿e, ¿e dysponuje lub na czas realizacji przedmiotu zamówienia bêdzie dysponowa³ zespo³em osobowym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. posiadaj±cymi odpowiednie wykszta³cenie i uprawnienia, sk³adaj±cym siê min. z:
a) Projektanta bran¿y architektonicznej posiadaj±cego aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ oraz posiadaj±cym co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie (licz±c od daty uzyskania odpowiednich uprawnieñ), maj±cego do¶wiadczenie w pracach projektowych dla budynków zabytkowych;
b) Projektanta bran¿y elektrycznej posiadaj±cego aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ oraz posiadaj±cym co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie (licz±c od daty uzyskania odpowiednich uprawnieñ),
c) Projektanta bran¿y sanitarnej/melioracyjnej, posiadaj±cego aktualne uprawnienia do projektowania w bran¿y sanitarnej bez ograniczeñ oraz posiadaj±cym co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie (licz±c od daty uzyskania odpowiednich uprawnieñ) w zakresie projektowania odwodnieni terenów;
d) Projektanta bran¿y konstrukcyjno – budowlanej, posiadaj±cego aktualne uprawnienia do projektowania w bran¿y konstrukcyjnej bez ograniczeñ oraz posiadaj±cym co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie (licz±c od daty uzyskania odpowiednich uprawnieñ),
e) Kierownika Budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeñ lub równowa¿nych wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, maj±cy udzia³ w co najmniej dwóch inwestycjach przy zabytkach objêtych nadzorem konserwatorskim.
- uprawnienie do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- t.j. Dz.U. 2024 poz. 1292),
- co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji Kierownika budowy/robót konstrukcyjno- budowlanych (licz±c od daty uzyskania odpowiednich uprawnieñ)
f) Kierownika robót sanitarnych posiadaj±cego:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji Kierownika budowy/robót sanitarnych (licz±c od daty uzyskania odpowiednich uprawnieñ)
g) Kierownika robót elektrycznych posiadaj±cego:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych i niskopr±dowych,
- co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji Kierownika budowy/robót elektrycznych (licz±c od daty uzyskania odpowiednich uprawnieñ)
lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tj. Dz.U.2023 poz. 551),
lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2025 poz. 418), tj. osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c±/spe³niaj±cymi wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tj. Dz.U.2023 poz. 551 ze zm.): „¶wiadczenie us³ug transgranicznych”.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien z³o¿yæ WRAZ Z OFERT¡ (wype³niony formularz ofertowy– za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz:
1) Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ dotycz±ce tych podmiotów. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi± potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) O¶wiadczenie o odbyciu wizji lokalnej (zgodnie z zapisami rozdzia³u V SWZ).
3) Zgodnie z art. 118 ust. 3 i 4 PZP, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (tylko je¿eli dotyczy). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, je¿eli w postêpowaniu zachodz± okoliczno¶ci opisane w art. 117 ust. 2 i 3 PZP.
5) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty Wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS lub CEIDG

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE: dokumenty sk³adane NA WEZWANIE: podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ z³o¿enia, do których z³o¿enia zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona:
1) potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ,
b) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
2) potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
- zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
3) Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
a) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
b) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie okre¶la PRZEDMIOTOWYCH ¶rodków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia / dokumenty, sk³ada siê zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdzia³ach VIII i X SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie elementy zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 PZP oraz przypadkach okre¶lonych w Za³±czniku nr 7 do SWZ. Zmiana umowy mo¿e dotyczyæ m.in.:
1) zmiany personalne,
2) zmian terminu realizacji przedmiotu umowy,
3) zmian przedmiotu umowy,
4) zmian wynagrodzenia, w tym waloryzacyjnych,
5) zmian zwi±zanych z podwykonawstwem,
6) zmian umowy w przypadkach i na zasadach opisanych w art. 455 PZP,
7) zmian tzw. "nieistotnych".
Szczegó³y zmian zawarto w za³±czniku nr 7 do SWZ (projekt umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 4

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert stosuj±c kryterium ceny i kryterium okres gwarancji.
Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji, o ile bêd± prowadzone, co najwy¿ej czterech Wykonawców, których oferty nie bêd± podlegaæ odrzuceniu i zostan± ocenione kolejno najwy¿ej na podstawie kryteriów okre¶lonych w SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (tj. Dz.U. z 2024 r. poz.507), tj.:
a) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art.1 pkt. 3;
b) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24
lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 PZP.

Kryterium oceny:
GWARANCJA (na wykonany przedmiot zamówienia) – waga 40%:
- 36 miesiêcy (3 lata): 0 pkt
- 48 miesiêcy (4 lata): 20 pkt
- 60 miesiêcy (5 lat): 40 pkt
Maksymalna liczba punktów w kryterium: 40
UWAGA: W przypadku braku podania w ofercie okresu gwarancji (lub czytelnego i jednoznacznego wskazania tego okresu) Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e oferowany termin gwarancji wynosi 36 miesiêcy, a liczba punktów w tym kryterium oceny ofert wyniesie 0 (zero) punktów.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.