eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Dostawa wyposażenia dla szkół w ramach programu: "Laboratoria Przyszłości"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla szkół w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starogard Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ugstarogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstarogard.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ugstarogard.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/601980/dostawa_wyposazenia_dla_szkol_w_ramach_programu_laboratoria_przy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla szkół w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b8d3ca-5685-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001442/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia dla szkół w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300701/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Kokoszkowy”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Pracowni druku 3D – 2 sztuki;
2) Filamentu do drukarki 3D – 20 szpul;
3) Pracowni robotyki – 1 sztuka;
4) Dodatkowy zestaw konstrukcyjny do pracowni robotyki – 1 sztuka
5) Laptopa do pracowni druku 3D – 2 sztuki;
6) Mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami – 5 sztuk;
7) Stacji lutowniczej z gorącym powietrzem – 5 sztuk;
8) Pracowni Audio-Video – 1 sztuka;
9) Pracowni wirtualnej rzeczywistości VR (wersja 8 sztuk okularów) – 2 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Jabłowo”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Pracowni druku 3D – 1 sztuka;
2) Pracowni robotyki – 1 sztuka;
3) Laptopa do pracowni druku 3D – 1 sztuka;
4) Mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami – 1 sztuka;
5) Stacji lutowniczej z gorącym powietrzem – 1 sztuka;
6) Pracowni Audio-Video – 1 sztuka;
7) Pracowni wirtualnej rzeczywistości VR (wersja 4 sztuk okularów) – 2 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 59512,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Rywałdzie”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Pracowni druku 3D – 1 sztuka;
2) Pracowni robotyki – 1 sztuka;
3) Laptopa do pracowni druku 3D – 1 sztuka;
4) Mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami – 1 sztuka;
5) Stacji lutowniczej z gorącym powietrzem – 1 sztuka;
6) Pracowni Audio-Video – 1 sztuka;
7) Pracowni wirtualnej rzeczywistości VR (wersja 4 sztuk okularów) – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Sumin”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Pracowni druku 3D – 1 sztuka;
2) Pracowni robotyki – 1 sztuka;
3) Laptopa do pracowni druku 3D – 1 sztuka;
4) Mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami – 1 sztuka;
5) Stacji lutowniczej z gorącym powietrzem – 1 sztuka;
6) Pracowni Audio-Video – 1 sztuka;
7) Pracowni wirtualnej rzeczywistości VR (wersja 4 sztuk okularów) – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: „Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Rokocin”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Pracowni druku 3D – 1 sztuka;
2) Pracowni robotyki – 1 sztuka;
3) Laptopa do pracowni druku 3D – 1 sztuka;
4) Mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami – 1 sztuka;
5) Stacji lutowniczej z gorącym powietrzem – 1 sztuka;
6) Pracowni Audio-Video – 1 sztuka;
7) Pracowni wirtualnej rzeczywistości VR (wersja 4 sztuk okularów) – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: „Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Brzeźno Wielkie”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Pracowni druku 3D – 1 sztuka;
2) Laptopa do pracowni druku 3D – 1 sztuka;
3) Mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami – 2 sztuki;
4) Stacji lutowniczej z gorącym powietrzem – 2 sztuki;
5) Pracowni Audio-Video – 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: „Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Dąbrówka”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Pracowni druku 3D – 1 sztuka;
2) Laptopa do pracowni druku 3D – 1 sztuka;
3) Mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami – 2 sztuki;
4) Stacji lutowniczej z gorącym powietrzem – 2 sztuki;
5) Pracowni Audio-Video – 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: „Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Trzcińsk”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Pracowni druku 3D – 1 sztuka;
2) Laptopa do pracowni druku 3D – 1 sztuka;
3) Mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami – 2 sztuki;
4) Stacji lutowniczej z gorącym powietrzem – 2 sztuki;
5) Pracowni Audio-Video – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.