Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00271065/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00290555/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIAŁOWIEŻY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białowieża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Białowieża
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 68 12 487
1.5.8.) Numer faksu: 85 68 12 487
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.bialowieza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialowieza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_bialowieza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIAŁOWIEŻY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49c0a57c-8ede-405c-9d03-a0556e33582b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029539/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Białowieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390752,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Białowieży”, obejmującego:
a. przebudowę kotłowni składającą się z:
- demontażu istniejącego źródła ciepła
- dostawy i montażu pompy ciepła powietrze/woda typu monoblok o mocy około 29,4 kW
- dostawy i montażu bufora c.o. o pojemności 200 L
- dostawy i montażu zasobnika c.w.u.. o pojemności 300 L
- wykonania instalacji c.o.
- wykonania instalacji c.w.u.
- dostawy i montażu pomp obiegowych
- dostawy i montażu pompy cyrkulacyjnej c.w.u.
- dostawy i montażu naczyń wzbiorczych i armatury zabezpieczającej
b. wymianę instalacji c.o. i c.w.u. wraz z:
- wymianą orurowania (np. instalacja z rur typu Steel)
- montażem nowych grzejników (np. grzejniki panelowe z dolnym podejściem) wyposażonych w przygrzejnikowe zawory termostatyczne, dobór parametrów grzejników do nowego źródła ciepła (pompa ciepła)
- wymianą instalacji c.w.u. na nową z rur PP stabi glas, łączonych przez zgrzewanie (rury prowadzone natynkowo)
- likwidację podgrzewaczy elektrycznych
c. budowę kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy około 30,0 kWp na dachu budynku OSP, której zakres obejmuje:
- dobór, dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych (ok. 30 kW mocy zainstalowanej DC)
- dobór, dostawę i montaż inwertera/inwerterów sieciowych
- wykonanie konstrukcji wsporczej dostosowanej do rodzaju pokrycia dachowego
- wykonanie instalacji elektrycznej AC i DC
- przyłączenie instalacji do istniejącej sieci wewnętrznej budynku
- zgłoszenie instalacji do operatora sieci energetycznej (OSD)
- wykonanie dokumentacji projektowej i uzgodnienie z rzeczoznawcą P.Poż w zakresie wyłącznika p. poż.
- uruchomienie i konfigurację systemu monitoringu online
- przeszkolenie użytkownika z zakresu obsługi systemu
- dokumentację powykonawczą
wymagania techniczne:
- moc instalacji: ok. 30 kW
- moduły fotowoltaiczne: min. 400 Wp każdy, gwarancja min. 12 lat na produkt i 25 lat na wydajność
- inwertery: renomowanego producenta, min. 10 lat gwarancji
- konstrukcja montażowa: odporna na warunki atmosferyczne, min. 10 lat gwarancji
- monitoring: dostęp online (aplikacja/web), możliwość podglądu produkcji w czasie rzeczywistym
d. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych (konglomerat) i niezbędnym wykończeniem ścian i w ilości:
stolarka okienna:
- 150x200 – 7 szt.
- 150x150 – 2 szt.
- 100x150 – 3szt.
- 100x50 – 1 szt.
okna typu PCV o współczynniku przenikania ciepła U=0,90 W/m2K
stolarka drzwiowa:
- 180x200 – 1 szt.
drzwi zewnętrzne o współczynniku przenikania ciepła U=1,30 W/m2K
2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi ,,towarzyszące” realizacji robót w szczególności: wszelkie koszty związane z uruchomieniem, rozruchem całości inwestycji, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii, uzgodnień i zezwoleń, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
3. Uzupełniniem opisu przedmiotu zamówienia jest archiwalna dokumentacja projektowa wraz z charakterystyką energetyczną i przeglądem energetycznym budynku OSP (stanowiącymi materiał pomocniczy) zwane w dalszej części dokumentacją projektową, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SWZ oraz Projektowane istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.
6. Zamawiający żąda udzielenia, co najmniej 5-letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 5 lat (termin minimalny) do 7 lat (termin maksymalny).
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
8. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.
9. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2 spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477855 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROSUN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423427470
7.3.3) Ulica: Elewatorska 1A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30INNE PRZETARGI BIAŁOWIEŻA
- Dostawa oleju opałowego grzewczego do Domu Pomocy Społecznej "Rokitnik" w Białowieży
- Zakup karmy do zimowego dokarmiania żubrów wraz z rozwiezieniem do miejsc dokarmiania w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce".
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BIAŁOWIEŻA W ROKU 2026
więcej: przetargi BIAŁOWIEŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





