Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00219353/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1: „Remont drogi gminnej – ul. Sąsiedzka w Starachowicach”, Część 2: „Remont drogi gminnej – ul. Cicha w Starachowicach”, Część 3: „Remont drogi gminnej – ul. Cmentarna w Starachowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35b9a6cd-d49c-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1: „Remont drogi gminnej – ul. Sąsiedzka w Starachowicach”, Część 2: „Remont drogi gminnej – ul. Cicha w Starachowicach”, Część 3: „Remont drogi gminnej – ul. Cmentarna w Starachowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b9a6cd-d49c-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037335/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont drogi gminnej – ul. Sąsiedzka w Starachowicach
1.1.9 Remont drogi gminnej – ul. Cicha w Starachowicach
1.1.10 Remont drogi gminnej – ul. Cmentarna w Starachowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024.SD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1553385,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część 1: Remont drogi gminnej – ul. Sąsiedzka w Starachowicach.
Rozbiórka starej nawierzchni drogi a następnie wykonanie nowej nawierzchni na podbudowie drogowej ulicy o łącznej długości około 250 m i szerokości 5,0 m, utwardzenia 10 miejsc postojowych oraz wykonania odwodnienia liniowego.
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne (korytowanie), wykonanie podbudowy drogowej (1487,5 m2), wbudowanie krawężników (585 mb), wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej (1431,5 m2) oraz mieszanki mineralno – bitumicznej (35 m2), wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z betonowych płyt ażurowych (140 m2).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
przedmiar robót: remont ulicy Sąsiedzkiej w Starachowicach,
szkic sytuacyjny: remont ulicy Sąsiedzkiej w Starachowicach,
stanowiące załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj.: wykonywaniem robót brukarskich oraz czynności związanych z użyciem maszyn i urządzeń przy robotach drogowych.
Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty w terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Więcej w pkt. 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 704798,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część 2: Remont drogi gminnej – ul. Cicha w Starachowicach.
Rozbiórka starej nawierzchni drogi a następnie wykonanie nowej nawierzchni na podbudowie drogowej odcinka ulicy o łącznej długości około 70 m i szerokości 3,5 m, utwardzenia placu manewrowego ul. Cichej, w tym dojazd wraz z 10 miejscami postojowymi.
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne (korytowanie), wykonanie podbudowy drogowej (242,5 m2 + 1183 m2), wbudowanie krawężników (160 mb + 233 mb), wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej (242,5 m2), wykonanie nawierzchni placu manewrowego z betonowej kostki brukowej (585,5 m2) oraz z betonowych płyt ażurowych (597,5 m2).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
przedmiar robót: remont ulicy Cichej w Starachowicach,
szkic sytuacyjny: remont ulicy Cichej w Starachowicach,
stanowiące załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj.: wykonywaniem robót brukarskich oraz czynności związanych z użyciem maszyn i urządzeń przy robotach drogowych. Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty w terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Więcej w pkt. 1 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 622492,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część 3: Remont drogi gminnej – ul. Cmentarna w Starachowicach.
Rozbiórka starej nawierzchni drogi a następnie wykonanie nowej nawierzchni na podbudowie drogowej odcinka ulicy o łącznej długości około 80 m i szerokości 4,5 m.
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne (korytowanie), wykonanie podbudowy drogowej (370 m2), wbudowanie krawężników (168,5 mb), wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej (370 m2).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
przedmiar robót: remont ulicy Cmentarnej w Starachowicach,
szkic sytuacyjny: remont ulicy Cmentarnej w Starachowicach,
stanowiące załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj.: wykonywaniem robót brukarskich oraz czynności związanych z użyciem maszyn i urządzeń przy robotach drogowych. Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty w terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Więcej w pkt. 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 226094,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642230,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 888006,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642230,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO HANDLOWE EDMUND KRUPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290081491
7.3.3) Ulica: MIECZYSŁAWY ĆWIKLIŃSKIEJ 5A/45
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-435
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO - HANDLOWE EDMUND KRUPA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO - HANDLOWE EDMUND KRUPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642230,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521899,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698239,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521899,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO HANDLOWE EDMUND KRUPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290081491
7.3.3) Ulica: MIECZYSŁAWY ĆWIKLIŃSKIEJ 5A/45
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-435
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO - HANDLOWE EDMUND KRUPA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO - HANDLOWE EDMUND KRUPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521899,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183367,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183367,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAR S.C. M. Godzina, P. Podeszwa, R. Godzina, M. Podeszwa (DROGMAR S.C. M. Godzina, P. Podeszwa)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291067234
7.3.3) Ulica: Samsonowicza 6
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DROGMAR S.C. MAŁGORZATA PODESZWA
jakie przetargi wygrała firma
DROGMAR S.C. MAŁGORZATA PODESZWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183367,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dostawa oleju napędowego dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy, przebudowy, nadbudowy oraz zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego przy ul. Kolejowej 17 w Starachowicach
- Zakup oprogramowania antywirusowego dla systemów IT w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego kąpieliska otwartego PIACHY w Starachowicach"
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Przebudowa DW nr 705 na odcinku od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie - nr postępowania 065/25
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.