Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186195/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00201504/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa klimatyzatorów oraz rolet zewnętrznych, obejmująca ich rozmieszczenie i instalację, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Wykonanie systemu schładzania - I/Wolsztyn”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wysocka 1B
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa klimatyzatorów oraz rolet zewnętrznych, obejmująca ich rozmieszczenie i instalację, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Wykonanie systemu schładzania - I/Wolsztyn”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b68bba56-d69e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00247827/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wykonanie systemu schładzania - I/Wolsztyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 260000/271/2/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 581028,36 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 307389,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:„2.1.3.1. „Część 1” zamówienia – dostawa klimatyzatorów (dalej jako: „„Część 1” zamówienia”), (...)
2.1.4.1. Przedmiot części zamówienia: dostawa, obejmująca rozmieszczenie oraz instalację w budynku zlokalizowanym w Wolsztynie przy ul. Poznańskiej 1, urządzeń klimatyzacyjnych pracujących:
2.1.4.1.1. w układzie VRF:
2.1.4.1.1.1. jednostek wewnętrznych klimatyzacji ściennej o nominalnej mocy chłodniczej nie mniejszej niż 1,1 kW, w ilości 5 szt.,
2.1.4.1.1.2. jednostek wewnętrznych klimatyzacji ściennej o nominalnej mocy chłodniczej nie mniejszej niż 2,2 kW, w ilości 12 szt.,
2.1.4.1.1.3. jednostek wewnętrznych klimatyzacji ściennej o nominalnej mocy chłodniczej nie mniejszej niż 2,8 kW, w ilości 2 szt.,
2.1.4.1.1.4. jednostki zewnętrznej klimatyzacji o nominalnej mocy chłodniczej nie mniejszej niż 33,5 kW oraz o mocy grzewczej minimum 33,5 kW, w ilości 1 szt.,
2.1.4.1.2. w układzie Split (jednostki zewnętrzne oraz jednostki wewnętrzne ścienne), o nominalnej mocy chłodniczej nie mniejszej niż 5,2 kW, w ilości 2 kpl.
2.1.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu części zamówienia, w tym zakres i sposób jego wykonania, określa załącznik nr 1 do załącznika nr 5A do SWZ.
2.1.4.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
2.1.4.3.1. główny kod CPV: 39717200-3 – Urządzenia klimatyzacyjne,
2.1.4.3.2. dodatkowe kody CPV:
45331220-4 – Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych,
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach,
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne,
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
2.1.4.4. Rozwiązania równoważne.
2.1.4.4.1. Przedmiotu części zamówienia nie opisano w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, czyli przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
2.1.4.4.2. Przedmiot części zamówienia opisano przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, a tym samym:
2.1.4.4.2.1. zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp:
2.1.4.4.2.1.1. zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez powołane już odniesienia,
2.1.4.4.2.1.2. każdemu z powołanych już odniesień, towarzyszą wyrazy „lub równoważne”,
2.1.4.4.2.2. w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje, wykonanie przedmiotu części zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym przez powołane już odniesienia, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, ciąży na nim obowiązek udowodnienia w ofercie częściowej, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu części zamówienia. (...)
2.1.4.6. Warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5A do SWZ.”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 242989,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:„2.1.3.2. „Część 2” zamówienia – dostawa rolet zewnętrznych (dalej jako: „„Część 2” zamówienia”). (...)
2.1.5.1. Przedmiot części zamówienia: dostawa, obejmująca rozmieszczenie oraz instalację na elewacji zewnętrznej budynku zlokalizowanego w Wolsztynie przy ul. Poznańskiej 1, 92 kompletów, aluminiowych, natynkowych rolet zewnętrznych.
2.1.5.2. Szczegółowy opis przedmiotu części zamówienia, w tym zakres i sposób jego wykonania, określa załącznik nr 1 do załącznika nr 5B do SWZ.
2.1.5.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
2.1.5.3.1. główny kod CPV: 44115700-6 – Rolety zewnętrzne,
2.1.5.3.2. dodatkowe kody CPV:
45421145-2 – Instalowanie rolet,
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach,
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
2.1.5.4. Rozwiązania równoważne.
2.1.5.4.1. Przedmiotu części zamówienia nie opisano w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, czyli przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
2.1.5.4.2. Przedmiotu części zamówienia nie opisano przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. (...)
2.1.5.6. Warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5B do SWZ.”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44115700-6 - Rolety zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421145-2 - Instalowanie rolet
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 64400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bomax Tey Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210004007
7.3.3) Ulica: Szczepankowo 134
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-313
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70089,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70089,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70089,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIROLETY ŁUKASZ PŁOCKI PIOTR PŁOCKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808773
7.3.3) Ulica: Przędzalniana 93
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-114
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MULTIROLETY ŁUKASZ PŁOCKI, PIOTR PŁOCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MULTIROLETY ŁUKASZ PŁOCKI, PIOTR PŁOCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70089,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający nie żądał wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani, a tym samym nie posiada informacji w tym zakresie.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego oraz kanalizacji deszczowej na ulicy Zduńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.