Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280005/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oleju opałowego wraz z dostawą.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365801094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcuwwielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-pcuw.powiat.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcc7815b-256c-4882-94ae-c8719a472a911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321793770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdwielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdwielun.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321072295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skrzynno 13
1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsskrzynno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsskrzynno.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka im. św. Urszuli Ledóchowskiej w Komornikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321209825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komorniki 30
1.5.2.) Miejscowość: Mokrsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d_d@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.domdzieckakomorniki.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju opałowego wraz z dostawą.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc7815b-256c-4882-94ae-c8719a472a91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001395/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup oleju opałowego wraz z dostawą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.07.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 53763,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby grzewcze obiektów i podgrzanie ciepłej wody użytkowej oraz do podgrzewania emulsji w skrapiarkach i urządzeniu UR01.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53763,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54283,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53763,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-OIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272304793
7.3.3) Ulica: Monice 3
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO - OIL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKO - OIL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53763,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2027-07-30INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Adaptacja pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji".
- Usługi w zakresie transportu krwi i preparatów krwiopochodnych
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do gminnych obiektów użyteczności publicznej
- Zakup paliw na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych dla ITP-PIB Stacja Badawcza w Jaworkach
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu
- Zakup i dostawa oleju opałowego do celów grzewczych na potrzeby kompleksów administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu w szacunkowej ilości 25,500 tys. l.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych do kotłowni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych administ przez 4 WOG w Gliwicach w sezonie grzewczym 2025/2026 r. z podziałem na 3 cz.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.