eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Modernizacja dróg gminnych (część I - część IX)



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych (część I – część IX)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowość: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013

1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych (część I – część IX)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fd07dd8-f903-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003912/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja i remont dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236644/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1336050,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Sportowej w Jankowicach.
Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej głębokości 4 cm
b)rozbiórka istniejącej nawierzchni/ korytowanie gr. 45 cm
c)ścinanie poboczy do 10 cm
d)wykonanie materaca kamiennego w geowłókninie gr. 30 cm
e)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego drogowego 0-31,5mm (mieszanka C90/3) 10 cm
f)skropienie emulsją
g)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca
h)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej
i)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem
j)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi
k)regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej
Powierzchnia ok. 365 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 97541,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Różanej w Olszynach.
Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej głębokości 8 cm,
b)ścinanie poboczy 8 cm,
c)skropienie emulsją,
d)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa ścieralna,
g)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
h)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
i)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi,
j)regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej,
k)demontaż i ponowny montaż progu zwalniającego.
Powierzchnia ok. 1097 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 169699,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Podgrodzisko w Zagórzu- odcinek I.
Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)rozbiórka istniejącej nawierzchni grubości 20cm,
b)wykonanie stabilizacji gruntu C2/3 o grubości 30 cm,
c)profilowanie, zagęszczenie i pielęgnacja stabilizacji,
d)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm (mieszanka C90/3) gr. 10 cm,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g)skropienie emulsją,
h)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa ścieralna,
i)wykonanie kratki ściekowej wraz z przykanalikiem do rowu przydrożnego,
j)zabudowa krawężnika ze ściekiem,
k)przebudowa nawierzchni zjazdu z betonowej kostki brukowej,
l)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
m)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
n)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok.1016 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 208777,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Podgrodzisko w Zagórzu- odcinek II.
Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a) korytowanie na głębokość 15cm,
b) wykonanie stabilizacji gruntu C2/3 o grubości 30 cm,
c) profilowanie, zagęszczenie i pielęgnacja stabilizacji,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm (mieszanka C90/3) gr. 10 cm,
e) skropienie emulsją,
f) nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g) wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej
h) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
i) uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok.718 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 94268,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Spacerowej w Jankowicach.
Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)korytowanie na głębokość 10 cm,
b)wykonanie stabilizacji gruntu C3/4 o grubości 35 cm,
c)profilowanie, zagęszczenie i pielęgnacja stabilizacji,
d)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
h)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
i)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi,
Powierzchnia ok.920 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 106756,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Na Bagnie w Rozkochowie.
Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni, zjazdów oraz poboczy wraz z częścią podbudowy gr. 15 cm,
b)wykonanie stabilizacji gruntu C3/4 o grubości 30 cm,
c)profilowanie, zagęszczenie i pielęgnacja stabilizacja,
d)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
h)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok. 1129 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 151329,77 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Strzeleckiej w Zagórzu.
Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 6 cm,
b)rozebranie poboczy oraz zjazdów,
c)profilowanie, zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
d)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g)ułożenie krawężników oraz ścieków betonowych z kratą,
h)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
i)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
j)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok. 581 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 63499,05 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Stromej w Babicach.
Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)rozbiórka istniejącej nawierzchni o gr. 4 m,
b)mechaniczna rozbiórka podbudowy o gr. 15 cm,
c)korytowanie istniejącej jezdni, poboczy i chodników głębokości 20 cm,
d)profilowanie, zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
e)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm,
f)zabezpieczenie koryta drogowego geowłókniną separacyjną,
g)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C 90/3 ,fr. 31,5-63.0 mm gr. 25 cm,
h)skropienie emulsją,
i)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C 90/3 ,fr. 0-31,5 mm gr. 15 cm,
j)skropienie emulsją,
k)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
l)skropienie emulsją,
m)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa ścieralna,
n)wykonanie ciągu odwadniającego ok. 148 m2,
o)wykonanie pobocza z krawężnika betonowego na płask.
Powierzchnia ok. 1008 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 284932,98 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Dworskiej w Wygiełzowie
Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 3 cm,
b) korytowanie istniejącej jezdni, zjazdów i poboczy grubości 7 cm,
c) wykonanie stabilizacji gruntu C3/4 o grubości 30 cm,
d) profilowanie, zagęszczanie i pielęgnacja stabilizacji,
e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
f) skropienie emulsją,
g) nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
h) wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
i) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
j) uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok. 1100 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 159245,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95487,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95487,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95487,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUHT WIKOS FRESH Michał Strzelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 226 27 99

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95487,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt. 3) ustawy - Prawo zamówień publicznych, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162439,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162439,32 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257982,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257982,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257982,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUHT WIKOS FRESH Michał Strzelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 226 27 99

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257982,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt. 3) ustawy - Prawo zamówień publicznych, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122590,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122590,46 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132743,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151264,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132743,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 944 18 60 340

7.3.3) Ulica: ul. I .Krasickiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132743,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167223,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188051,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167223,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 944 18 60 340

7.3.3) Ulica: ul. I .Krasickiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167223,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77861,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77861,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77861,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUHT WIKOS FRESH Michał Strzelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 226 27 99

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77861,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt. 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191924,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209335,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191924,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 944 18 60 340

7.3.3) Ulica: ul. I .Krasickiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191924,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.