Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00284612/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00290250/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i dostosowanie łazienek do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kamienska@powiatlwowecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11305111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i dostosowanie łazienek do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79fb93fe-b165-42d1-8708-4ccb5f6d726c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066107/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i dostosowanie łazienek do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienki na II piętrze budynku w Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie o łącznej powierzchni ok. 16 m2. Zakres robót obejmuje:
a) Wymiana drzwi wejściowych do łazienki wraz z ościeżnicami;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Wykonanie nowej podłogi wraz z nawiązaniem się do posadzki na korytarzu;
d) Wymianę instalacji elektrycznej (zasilającej i oświetleniowej);
e) Wymianę instalacji wod-kan;
f) Wykonanie nowych okładzin w tym płytki antypoślizgowe;
g) Malowanie;
h) Biały montaż (Zamontowanie baterie umywalkowe oraz natryskowe należy zamontować z zaworem czasowym tzw. „wandaloodporne”);
i) Wykonanie instalacji przyzywowej;
j) Wykonanie instalacji wentylacyjnej (włączenie się do istniejącej instalacji która przechodzi przez łazienkę);
k) Wykonanie hydroizolacji podpłytkowej;
l) Sprawdzenie i dokonanie pomiarów instalacji.
m) Roboty zabezpieczające i porządkowe (Uwaga: roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, należy zabezpieczyć teren budowy przez dostępem osób postronnych w szczególności mieszkańców).
n) Wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek.
o) Inne roboty towarzyszące, wynikające z technologii wykonywania robót
p) dodatkowo wykonanie odwodnienia liniowego, odprowadzającego nadmiar wody z posadzki w łazience.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na realizację przedmiotowego zadania zamierza przeznaczyć kwotę 120 000,00 zł brutto. Oferty jakie zostały złożone w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę jaką jest w stanie przeznaczyć Zamawiający. W związku z powyższym postanowiono unieważnić niniejsze postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159987,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159987,10 PLN
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby grzewcze jednostek Powiatu Lwóweckiego.
- Sporządzenie analiz i dokumentacji planistycznych dla gminy i miasta Lwówek Śląski - IV postępowanie
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na części - III postępowanie
- Remont drogi powiatowej 2535D Lubomierz-Popielówek o dł. 1155 m
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- "Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej w Pawilonie B na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Budowa punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





