eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kurkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Areszt Śledczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b685bf41-08d8-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044243/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270244/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/09/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199767,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BUDYŃ BEZ CUKRU – 40 kg
BULION JARZYNOWY – 350 kg
BULION ROSÓŁ DROBIOWY – 150 kg
CUKIER BIAŁY – 4 400 kg
CUKIER WANILINOWY – 50 kg
CYNAMON – 25 kg
CZOSNEK GRANULOWANY – 35 kg
GRANULAT SOJOWY – 210 kg
HERBATA CZARNA GRANULOWANA – 180 kg
KAWA ZBOŻOWA – 300 kg
KETCHUP ŁAGODNY – 150 kg
KISIEL BEZ CUKRU – 250 kg
KOSTKA SOJOWA – 800 kg
KOTLET SOJOWY – 40 kg
KRAJANKA SOJOWA – 200 kg
LIŚĆ LAUROWY – 30 kg
MAJERANEK – 55 kg
MAJONEZ – 380 kg
MIÓD SZTUCZNY – 1 000 kg
MUSZTARDA – 300 kg
OCET SPIRYTUSOWY 10% – 350 l
OLEJ UNIWERSALNY – 2 050 l
PAPRYKA MIELONA SŁODKA – 10 kg
PIEPRZ CZARNY MIELONY – 35 kg
PROSZEK JAJECZNY (CAŁE JAJA) – 75 kg
PRZYPRAWA DO ZUP W PŁYNIE TYPU MAGGI – 350 l
PRZYPRAWA UNIWERSALNA TYPU JARZYNKA/ VEGETA – 450 kg
SOS BIAŁY – 160 kg
SOS BOLOŃSKI – 160 kg
SOS GRZYBOWY – 160 kg
SOS PIECZENIOWY – 180 kg
SÓL WARZONA JODOWANA SPOŻYWCZA – 850 kg
SYROP OWOCOWY – 900 l
WODA ŹRÓDLANA NIEGAZOWANA – 1 713 l
ZIELE ANGIELSKIE ZIARNO – 25 kg
ZUPA BARSZCZ CZERWONY – 180 kg
ZUPA GULASZOWA – 150 kg
ZUPA PIECZARKOWA – 200 kg
ZUPA ŻUREK – 150 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15833100-7 - Desery

15891500-5 - Buliony

15831200-4 - Cukier biały

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15863200-7 - Herbata czarna

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

15411100-3 - Olej roślinny

15872400-5 - Sól

15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 97782,4 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CIECIERZYCA – 600 kg
FASOLA BIAŁA „JAŚ” – 1 200 kg
GROCH ŁUSKANY – 1 200 kg
KASZA GRYCZANA – 300 kg
KASZA JĘCZMIENNA ŚREDNIA – 3 600 kg
KASZA KUKURYDZIANA – 1 500 kg
KASZA MANNA – 2 100 kg
MAKARON BEZJAJECZNY – 6 600 kg
MAKARON ZACIERKA DWUJAJECZNY – 150 kg
MĄKA PSZENNA TYPU 500 – 550 – 1 600 kg
MĄKA ZIEMNIACZANA – 300 kg
PŁATKI JĘCZMIENNE – 450 kg
PŁATKI KUKURYDZIANE – 200 kg
PŁATKI OWSIANE – 300 kg
RYŻ ŁUSKANY BIAŁY – 3 200 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane

15851100-9 - Makaron niegotowany

15612100-2 - Mąka pszenna

03211300-6 - Ryż

4.5.5.) Wartość części: 101985,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108334,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134646,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108334,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108334,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95432,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124999,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95432,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95432,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.