eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolimów › Przebudowa drogi powiatowej nr 1326E Miedniewice - Bolimów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1326E Miedniewice – Bolimów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLIMÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łowicka 9

1.5.2.) Miejscowość: Bolimów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-417

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 03 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.sekretariat@bolimow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bolimow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugbolimow.nv.pl/a,17090,przebudowa-drogi-powiatowej-nr-1326e-miedniewice-bolimow.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1326E Miedniewice – Bolimów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64528f8-cdc5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008063/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1326E Miedniewice - Bolimów - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GRP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1326E Miedniewice – Bolimów. Długość przebudowywanej drogi wynosi 2,837 km.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) częściowe poszerzenie istniejącej konstrukcji jezdni do uzyskania szerokości 5,50 m, 2) uzupełnienie istniejącej warstwy konstrukcyjnej, 3) wykonanie poszczególnych warstw bitumicznych, 4) remont istniejących zjazdów na działki przyległe poprzez utwardzenie destruktem i kruszywem łamanym (Zamawiający dopuszcza utwardzenie wszystkich zjazdów objętych zamówieniem kruszywem łamanym), 5) wymiana istniejących przepustów 6) wykonanie poboczy z destruktu i kruszywa łamanego (Zamawiający dopuszcza wykonanie wszystkich odcinków poboczy objętych zamówieniem kruszywem łamanym), 7) odtworzenie istniejących rowów, 8) mechaniczne karczowani i wywóz wykarczowanego materiału, 9) opracowanie i zatwierdzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji (znaki poziome i pionowe) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz prowadzenie tej organizacji na czas prowadzenia robót, 11) wdrożenie docelowej organizację ruchu (znaki pionowe) na przebudowywanej drodze zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ, 12) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji inwestycji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 13) organizację i zabezpieczenie placu budowy, w tym poniesie wszelkich kosztów związanych z organizacją placu budowy oraz zaplecza budowy, w tym kosztów mediów, ogrodzenia terenu budowy. Wszelkie umowy przyłączeniowe na okres wykonywania robót budowlanych zawierać będzie Wykonawca, 14) uporządkowanie terenu po budowie, 15) prowadzenie prawidłowej gospodarki odpadami powstającymi w ramach prowadzonych robót budowlanych. Opłaty środowiskowe, w tym za składowanie, odbiór i transport odpadów poniesie Wykonawca, 16) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 17) inne prace określone w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, 18) oraz wszelkie inne prace i czynności nie objęte SWZ, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz ze względu na sztukę budowlaną.
Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca: 1) poniesie koszty usunięcia kolizji, w tym urządzeń melioracyjnych. Wykonawca w trakcie prowadzenia robót budowlanych powiadomi i zgłosi usunięcie kolizji do odbioru odpowiednim gestorom mediów, 2) będzie utrzymywał czystość dróg, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, 3) zabezpieczy znajdujące się na terenie budowy materiały przed kradzieżą, uszkodzeniem i zniszczeniem, 4) naprawi lub pokryje koszty napraw uszkodzonych przez Wykonawcę dróg, chodników, ogrodzeń, mostków, urządzeń melioracyjnych i innych urządzeń oraz sieci technicznych, 5) wypłaci odszkodowania za zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót budowlanych właścicielom działek, na których doszło do tych zniszczeń oraz innym podmiotom, które poniosą szkodę w związku z realizacją niniejszej umowy, 6) wykona roboty budowlane zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową, zgłoszeniami wymaganymi ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane stanowiącymi załącznik nr 13 do SWZ i decyzją środowiskową GRP.6220.4.2016 z dnia 24 listopada 2016 roku stanowiącą załącznik nr 14 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany przebudowy drogi powiatowej nr 1326E Miedniewice – Bolimów stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. Uwaga: projekt budowlany obejmuje większy zakres robót niż przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi od km 3+668 do km 6+505, 2) opinia geotechniczna do przebudowy drogi powiatowej nr 1326E Miedniewice – Bolimów stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ, 3) projekt stałej organizacji ruchu w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1326E Miedniewice - Bolimów stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ, 4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ, 5) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 12 do SWZ. Przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy.
Rozwiązania równoważne. 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2994998,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5114757,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2994988,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET Marcin Głuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8371705609

7.3.3) Ulica: Gawłowska 179a

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2994988,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.