eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 456 07 00

1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca2d32e-ef20-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126939/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa niszczenia przedmiotów i mienia Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248714,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek w województwie lubuskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ. W ramach tej części wykonana zostanie:
Usługa zniszczenia przedmiotów poprzez spalenie, tj:
- Wyroby tytoniowe (papierosy, cygara, cygaretki, susz tytoniowy, itp.) - zamówienie podstawowe - 86.000 kg;
- Wyroby tekstylne (odzież, obuwie, pasmanteria, itp.) - zamówienie podstawowe - 8.000 kg;
- Przedmioty z tworzyw sztucznych - zamówienie podstawowe - 600 kg;
- Inne przedmioty podlegające spaleniu (np. papier, elementy drewniane) - zamówienie podstawowe - 100 kg.
Podane powyżej wartości mają charakter szacunkowy i służą wyłącznie do przygotowania oferty. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistych ilości zniszczonych przedmiotów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 144742,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek w województwie lubuskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
Usługa zniszczenia wyrobów niebezpiecznych poprzez spalenie, tj.:
- Chemikalia laboratoryjne i analityczne i ich mieszaniny - zamówienie podstawowe - 100 kg
- Środki ochrony roślin - zamówienie podstawowe - 2.200 kg
- Produkty nieprzydatne do spożycia i przetwórstwa (np. zlewki alkoholu etylowego) - zamówienie podstawowe - 500 kg
- Wyroby zawierające ropę naftową lub jej produkty - zamówienie podstawowe - 1.000 kg.
Podane powyżej wartości mają charakter szacunkowy i służą wyłącznie do przygotowania oferty. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistych ilości zniszczonych przedmiotów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 19245,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek w województwie lubuskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
Usługa zniszczenia, tj.:
- Wyroby tytoniowe (papierosy, cygara, cygaretki, susz tytoniowy, itp.) - zamówienie podstawowe - 10.000 kg
- Inne przedmioty nienadające się do spalenia (np. metalowe, szklane) - zamówienie podstawowe - 200 kg
Podane powyżej wartości mają charakter szacunkowy i służą wyłącznie do przygotowania oferty. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistych ilości zniszczonych przedmiotów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 27405,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek w województwie lubuskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1.2 do SWZ.
Załadunek, transport i zniszczenie zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, tj.:
- Odpady wielkogabarytowe np. meble i wyposażenie - zamówienie podstawowe - 33.100 kg
- Sprzęt elektroniczny i elektryczny - zamówienie podstawowe - 8.300 kg
- Tonery i opakowania po zużytych tonerach, materiały eksploatacyjne do drukarek - zamówienie podstawowe - 1.500 kg
- Świetlówki - zamówienie podstawowe - 115 kg
- Gaśnice - zamówienie podstawowe - 170 kg.
Podane powyżej wartości mają charakter szacunkowy i służą wyłącznie do przygotowania oferty. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistych ilości zniszczonych przedmiotów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 57321,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty w tej części postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty w tej części postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty w tej części postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51574,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116396,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51574,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELOROC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2810086388

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 4

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51574,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.