eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 456 07 00

1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca2d32e-ef20-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126939/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa niszczenia przedmiotów i mienia Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierana dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin)
oraz w Rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w Rozdziale XXVI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w Rozdziale XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek w województwie lubuskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ. W ramach tej części wykonana zostanie:
Usługa zniszczenia przedmiotów poprzez spalenie, tj:
- Wyroby tytoniowe (papierosy, cygara, cygaretki, susz tytoniowy, itp.) - zamówienie podstawowe - 86.000 kg;
- Wyroby tekstylne (odzież, obuwie, pasmanteria, itp.) - zamówienie podstawowe - 8.000 kg;
- Przedmioty z tworzyw sztucznych - zamówienie podstawowe - 600 kg;
- Inne przedmioty podlegające spaleniu (np. papier, elementy drewniane) - zamówienie podstawowe - 100 kg.
Podane powyżej wartości mają charakter szacunkowy i służą wyłącznie do przygotowania oferty. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistych ilości zniszczonych przedmiotów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Usługa zniszczenia przedmiotów poprzez spalenie, tj:
- Wyroby tytoniowe (papierosy, cygara, cygaretki, susz tytoniowy, itp.) - zamówienie w ramach prawa opcji - 43.000 kg
- Wyroby tekstylne (odzież, obuwie, pasmanteria, itp.) - zamówienie w ramach prawa opcji - 4.000 kg
- Przedmioty z tworzyw sztucznych - zamówienie w ramach prawa opcji - 300 kg
- Inne przedmioty podlegające spaleniu (np. papier, elementy drewniane) - zamówienie w ramach prawa opcji - 50 kg
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zawiera załącznik nr 2.1 do SWZ - projekt umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek w województwie lubuskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
Usługa zniszczenia wyrobów niebezpiecznych poprzez spalenie, tj.:
- Chemikalia laboratoryjne i analityczne i ich mieszaniny - zamówienie podstawowe - 100 kg
- Środki ochrony roślin - zamówienie podstawowe - 2.200 kg
- Produkty nieprzydatne do spożycia i przetwórstwa (np. zlewki alkoholu etylowego) - zamówienie podstawowe - 500 kg
- Wyroby zawierające ropę naftową lub jej produkty - zamówienie podstawowe - 1.000 kg.
Podane powyżej wartości mają charakter szacunkowy i służą wyłącznie do przygotowania oferty. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistych ilości zniszczonych przedmiotów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Usługa zniszczenia wyrobów niebezpiecznych poprzez spalenie, tj.:
- Chemikalia laboratoryjne i analityczne i ich mieszaniny - zamówienie w ramach prawa opcji - 50 kg
- Środki ochrony roślin - zamówienie podstawowe - 1.100 kg
- Produkty nieprzydatne do spożycia i przetwórstwa (np. zlewki alkoholu etylowego) - zamówienie podstawowe - 250 kg
- Wyroby zawierające ropę naftową lub jej produkty - zamówienie podstawowe - 500 kg.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały zawarte w załączniku nr 2.1 do SWZ - projekt umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek w województwie lubuskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
Usługa zniszczenia, tj.:
- Wyroby tytoniowe (papierosy, cygara, cygaretki, susz tytoniowy, itp.) - zamówienie podstawowe - 10.000 kg
- Inne przedmioty nienadające się do spalenia (np. metalowe, szklane) - zamówienie podstawowe - 200 kg
Podane powyżej wartości mają charakter szacunkowy i służą wyłącznie do przygotowania oferty. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistych ilości zniszczonych przedmiotów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Usługa zniszczenia, tj.:
- Wyroby tytoniowe (papierosy, cygara, cygaretki, susz tytoniowy, itp.) - zamówienie w ramach prawa opcji - 5.000 kg
- Inne przedmioty nienadające się do spalenia (np. metalowe, szklane) - zamówienie podstawowe - 100 kg.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zawiera załącznik nr 2.1 do SWZ - projekt umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek w województwie lubuskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1.2 do SWZ.
Załadunek, transport i zniszczenie zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, tj.:
- Odpady wielkogabarytowe np. meble i wyposażenie - zamówienie podstawowe - 33.100 kg
- Sprzęt elektroniczny i elektryczny - zamówienie podstawowe - 8.300 kg
- Tonery i opakowania po zużytych tonerach, materiały eksploatacyjne do drukarek - zamówienie podstawowe - 1.500 kg
- Świetlówki - zamówienie podstawowe - 115 kg
- Gaśnice - zamówienie podstawowe - 170 kg.
Podane powyżej wartości mają charakter szacunkowy i służą wyłącznie do przygotowania oferty. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistych ilości zniszczonych przedmiotów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Załadunek, transport i zniszczenie zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, tj.:
- Odpady wielkogabarytowe np. meble i wyposażenie - zamówienie w ramach opcji- 6.620 kg
- Sprzęt elektroniczny i elektryczny - zamówienie podstawowe - 1.660 kg
- Tonery i opakowania po zużytych tonerach, materiały eksploatacyjne do drukarek - zamówienie podstawowe - 300 kg
- Świetlówki - zamówienie podstawowe - 23 kg
- Gaśnice - zamówienie podstawowe - 34 kg.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zawiera załącznik nr 2.2 do SWZ - projekt umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
1) niezbędne zezwolenia lub pozwolenia potrzebne do realizacji przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie gospodarki odpadami w zakresie zbierania, przetwarzania i wytwarzania odpadów wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) lub ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 ze zm.),
2) niezbędne zezwolenia lub pozwolenia potrzebne do realizacji przedmiotu umowy w zakresie transportu odbieranych przedmiotów, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) lub ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 ze zm.),
3) wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) i jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów powstałych z odebranych przedmiotów do zniszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.).
- Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże numer wpisu do rejestru BDO, który zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego na podstawie danych udostępnionych w rejestrze na stronie internetowej https://bdo.mos.gov.pl
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z art.117 ust.2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych dla wszystkich części postępowania, tj.:
1) zezwolenia lub pozwolenia potrzebne do realizacji przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie gospodarki odpadami w zakresie zbierania, przetwarzania i wytwarzania odpadów wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) lub ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 ze zm.),
2) zezwolenia lub pozwolenia potrzebne do realizacji przedmiotu umowy w zakresie transportu odbieranych przedmiotów, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) lub ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 ze zm.),
3) wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) i jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów powstałych z odebranych przedmiotów do zniszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.),
4) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej – Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegóły zawiera Rozdział III pkt 14 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w § 10 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2.1 do SWZ (część I-III) oraz § 9 Projektu umowy stanowiącego załącznik 2.2 do SWZ (część IV).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów na podstawie kryteriów oceny ofert.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Niszczenie przedmiotów będzie odbywało się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę znajdującym się w odległości do 300 km od magazynów Zamawiającego zlokalizowanych w TTOC Olszyna i w Rzepinie. Pomiar odległości, zostanie dokonany przez Zamawiającego za pomocą strony internetowej https://www.google.pl/maps w sposób, który uwzględnia wynik dla najkrótszej trasy wzdłuż dróg utwardzonych. W polu punkt początkowy wpisany zostanie adres siedziby Zamawiającego tj. ul. Zachodnia 1, 69-110 Rzepin, a następnie Lubuski Urząd Celno-Skarbowy, Oddział Celny Olszyna (pow. żar-ski), natomiast, jako punkt docelowy zostanie wpisany adres punktu obsługi zaoferowany przez wykonawcę w Formularzu ofertowym (dotyczy części I-III postępowania).
W części IV postępowania Zamawiający nie stawia wymogu odległości punktu obsługi Wykonawcy od jednostek Zamawiającego.

2. Przed podpisaniem umowy:
1) Zamawiający zwróci się do Wykonawcy ponownie o przedstawienie oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – załącznik nr 5 do SWZ.
2) Zamawiający, w oparciu o Projekt umowy, stanowiący odpowiednio załącznik nr 2.1, 2.2 do SWZ oraz wybraną ofertę przygotuje umowę do zawarcia przez strony.
3) Zamawiający skonsultuje z wybranym Wykonawcą uzupełnione dane i ustali sposób zawarcia umowy.
4) Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (wymóg do wszystkich części).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.