eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przebudowa ulicy Norwida w Białogardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Norwida w Białogardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943579100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5a7d9bb-406c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Norwida w Białogardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5a7d9bb-406c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa ulicy Norwida w Białogardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 368418,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych, dotyczących inwestycji pn. „Przebudowa ul. Norwida w Białogardzie”, obejmującej działkę ew. nr 203 oraz fragment działki 139/1 i 190/1, obręb 0006, m. Białogard, w zakresie:
a) rozbiórki istniejącej nawierzchni z drogowych płyt betonowych i betonowej kostki brukowej, na odcinku długości około 145 m;
b) wykonanie nawierzchni jezdni oraz chodników z betonowej kostki brukowej, na odcinku długości około 145 m wraz z wykonaniem ścieku terenowego;
c) budowy sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej o długości ok 98,3 m wraz z wpustami ulicznymi z osadnikiem oraz wykonanie przyłączenia do istniejącego wpustu zlokalizowanego na ul. Baczyńskiego, na wysokości przebudowywanej ulicy.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacją projektową) przewidziano przebudowę drogi ul. Norwida w Białogardzie obejmującą:
1) roboty pomiarowe,
2) opracowanie i wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
3) wprowadzenie stałej (docelowej) organizacji ruchu,
4) wykonanie wstępnych przekopów dla dokładnego zlokalizowania istniejącego uzbrojenia,
5) roboty ziemne przy korytowaniu pod projektowaną kanalizację deszczową,
6) wykonanie warstwy podsypki,
7) ustawienie studni kanalizacyjnych, ułożenie rur kanalizacyjnych oraz ustawienie wpustów,
8) wykonanie warstwy obsypki i zasypki,
9) wykonanie warstwy podsypki piaskowej,
10) wykonanie warstwy obsypki zagęszczając warstwami,
11) roboty ziemne przy korytowaniu pod projektowane nawierzchnie,
12) wykonanie warstwy podsypki piaskowej,
13) ustawienie obrzeży,
14) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
15) ustawienie krawężników,
16) wykonanie nawierzchni docelowej z kostki betonowej brukowej,
17) odtworzenie warstw podbudowy oraz nawierzchni ul. Baczyńskiego po wykonaniu podłączenia do studni kanalizacji deszczowej,
18) wykonanie połączenia z istniejącą nawierzchnią ul. Zamoyskiego, za pomocą krawężnika najazdowego,
19) roboty wykończeniowe.
4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy, w szczególności:
1) zorganizowanie zaplecza robót oraz urządzenie i zabezpieczenie na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp., podczas realizacji przedmiotu umowy, będzie ponosić Wykonawca),
2)sporządzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
3) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót,
4) zapewnienie na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót,
5) przeprowadzenie wizji lokalnej, celem wykonania inwentaryzacji urządzeń należących do Spółki Regionalne Wodociągi i Kanalizacja w Białogardzie, w obecności pracownika odpowiedzialnego za obsługę ww. urządzeń oraz sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu protokołu z przeprowadzonej wizji, przed rozpoczęciem robót budowlanych,
6) ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem zgodnie z wytycznymi i utrzymanie w należytym stanie technicznym,
7) zgłaszanie inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających, jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt,
8) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddanie przedmiotu umowy w terminie,
9) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji,
10) przed wbudowaniem każdego materiału - złożenie do zatwierdzenia przez Zamawiającego wniosku materiałowego, dla wszystkich materiałów, przedstawienie Zamawiającemu atestów i certyfikatów potwierdzających ich właściwości,
11) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji,
12) materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 11 km,
13) zorganizowanie budowy w sposób zapewniający odbiór odpadów komunalnych z sąsiadujących nieruchomości (wyznaczenie miejsca lub miejsc, do których właściciele nieruchomości będą mogli swobodnie przetransportować pojemniki z odpadami w dniach ich odbioru, zgodnych z rocznym harmonogramem i poinformowanie o tym wszystkich właścicieli nieruchomości) lub odbiór i transport tych odpadów we własnym zakresie,
14) stosowanie się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych,
15) skompletowanie wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji przed zgłoszeniem robót do odbioru,
16) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
17) wykonanie dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych,
18) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe,
19) po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowanie terenu budowy, oznakowanie zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu,
20) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty wystąpienia zdarzenia,
21) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
5. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i złożyć u Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych, zwany dalej „harmonogramem”, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia poprzedzającego rozpoczęcie robót, w formie pisemnej i elektronicznej (edytowalnej), w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji, o której mowa w §14umowy. Będzie on także podstawą do rozliczania dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp. Szczegółowo zostało to opisane w § 5 ust. 5 - 7 umowy.
7. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego niezwłocznie o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, jakość prac, opóźnienia planowanej daty zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
8. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia innej osobie bez zgody Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366241,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420880,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368418,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany DROGOBUD,Sławomir Jazewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721302869

7.3.3) Ulica: Dębczyno 17A

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368418,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.