eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisia Góra › Budowa Centrum Kultury w m. Lisia Góra w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Kultury w m. Lisia Góra
w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LISIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 7

1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146784678

1.5.8.) Numer faksu: 146784249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lisiagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl , https://bip.malopolska.pl/uglisiagora,m,401946,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Kultury w m. Lisia Góra
w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1db28de-f92e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006816/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa Centrum Kultury w m. Lisia Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235169/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:

„Budowa Centrum Kultury w m. Lisia Góra”
w systemie zaprojektuj i wybuduj


Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.


Zakres przedsięwzięcia realizowany będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, który obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Kultury w m. Lisia Góra”. Planowana inwestycja zostanie zlokalizowana na działkach 1392/1,1392/2,1392/3 - w centrum miejscowości Lisia Góra dla potrzeb społeczności lokalnej Gminy Lisia Góra.

W zakres planowanej inwestycji wchodzi:
• Rozbiórka istniejącego budynki handlowo – usługowego
• Przebudowa fragmentu sieci niskiego napięcia oraz sieci wodociągowej biegnącej w północnej części działki
• Budowa wewnętrznej drogi gospodarczej z miejscami postojowymi dla pracowników przy wschodniej granicy działki
• Wykończenie reprezentacyjnego placu przed wejściem głównym do budynku
• Odwodnienie terenu
• Wykonanie przyłączy oraz instalacji sanitarnych, wodociągowych oraz elektrycznych
• Wykonanie oświetlenia ulicznego – z uwzględnieniem energooszczędnego systemu
LED
• Wyposażenie w ławki, kosze, słupki oświetleniowe oraz latarnie parkowe
• Nasadzenie czterech drzew ozdobnych od strony zachodniej oraz rabat kwiatowych przy frontowej ścianie projektowanego budynku
• Budowa budynku kulturalno – oświatowego (sala wielofunkcyjna wraz z zapleczem, sala sceny kameralnej wraz z zapleczem, kawiarnia, pomieszczenia warsztatów kulturalno – oświatowych oraz dydaktycznych, pomieszczenia administracyjno -biurowe, sala prób lokalnych zespołów muzycznych, Gminna Biblioteka Publiczna.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- program funkcjonalno-użytkowy:
• załącznik nr 5 do SWZ
- przedmiar robót
• załącznik nr 6 do SWZ
- zestawienie wyposażenia
• załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262210-6 - Fundamentowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14442660 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19505620,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14442660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solkan Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962965307

7.3.3) Ulica: ul. M. Reja 12

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji sanitarnej - nazwa podwykonawcy nie znana na etapie składania ofert


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14442660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.