eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urawicaTermomodernizacja budynku nr 4 WPSP w ¯urawicy



Og³oszenie z dnia 2025-07-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w ¯urawicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI PODKARPACKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY IM.PROF.EUGENIUSZA BRZEZICKIEGO W ¯URAWICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000667655

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ró¿ana 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯urawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166723740

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wpsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wpsp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w ¯urawicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fb7186d0-ce5a-41b9-a551-69666996d39e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00313824

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039247/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Termomodernizacja budynku nr 4 w WPSP w ¯urawicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system obs³uguj±cy proces udzielania zamówieñ publicznych Portalu e–Us³ugi SmartPZP . System jest dostêpny na pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow . Przegl±danie i
pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach
postêpowania.
Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników Wewnêtrznych odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.wpsp.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna – Zamówienia Publiczne w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalem Psychiatrycznym im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy Informacja o przetwarzaniu danych osobowych i prawach z tym
zwi±zanych. Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy o przetwarzaniu Pañstwa danych oraz przys³uguj±cych Pañstwu prawach.
1. Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy z siedzib± przy ul. Ró¿ana 9, 37-710 ¯urawica.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych telefon kontaktowy: 16 672 30 03 wew. 374, e-mail: iod@wpsp.pl
3. Podstawa prawna i cele przetwarzania danych Pañstwa dane osobowe s± przetwarzane na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze, oraz:
a) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
b) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
c) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
d) ustawa z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci - w przypadku podpisania umowy;
e) ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa - w przypadku podpisania umowy.
Dane osobowe s± przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) oceny i rozpatrzenia oferty;
c) podjêcia dzia³añ przed zawarciem umowy oraz realizacji umowy, je¶li oferta zostanie wybrana;
d) wystawiania i przyjmowania faktur oraz prowadzenia rozliczeñ finansowych
Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe w zakresie wynikaj±cym z PZP. Niepodanie danych uniemo¿liwi udzia³ w postêpowaniu o zamówienie publiczne lub zawarcie umowy.
4. Odbiorcy danych osobowych
Dane mog± byæ udostêpniane:
a) podmiotom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa;
b) podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi prawne, ksiêgowe, audytorskie oraz informatyczne, je¶li jest to konieczne do realizacji
obowi±zków Administratora;
c) innym uczestnikom postêpowania o zamówienie publiczne – w zakresie przewidzianym przepisami prawa.
Szpital nie przekazuje danych do pañstw trzecich poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji miêdzynarodowych.
5. Okres przechowywania danych osobowych.
Podane dane osobowe bêd± przechowywane:a) przez 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP;
b) je¿eli umowa zosta³a zawarta – przez ca³y okres jej trwania oraz przez czas niezbêdny do realizacji obowi±zków podatkowych i rachunkowych, zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci i ordynacji podatkowej (zasadniczo do 5 lat od koñca roku, w którym up³yn±³ termin p³atno¶ci podatku);
c) je¿eli postêpowanie by³o przedmiotem kontroli lub postêpowañ s±dowych – do momentu prawomocnego zakoñczenia sprawy i up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ.
Dane osobowe nie bêd± podlegaæ zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
Po up³ywie wskazanych okresów dane zostan± usuniête lub zanonimizowane, je¶li ich dalsze przechowywanie nie bêdzie wymagane przepisami prawa.
6. Prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych
Przys³uguje pañstwu prawo:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych;
b) Sprostowania danych, je¶li s± nieprawid³owe lub niekompletne;
c) Usuniêcia danych – w przypadkach przewidzianych przepisami RODO;
d) Ograniczenia przetwarzania danych – je¶li kwestionuje Pani/Pan ich prawid³owo¶æ lub niezbêdno¶æ przetwarzania;
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w przypadkach przewidzianych przepisami).
7. W przypadkach uznania, i¿ przetwarzanie Pañstwa danych narusza przepisy RODO przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (kancelaria@uodo.gov.pl).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPSP.DGTZPZ-383/5/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w ¯urawicy” – etap II - monta¿ kolektorów s³onecznych w zakresie okre¶lonym w opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik Nr 2 do SWZ oraz opracowana dokumentacja projektowo kosztorysowa udostêpniona w dokumentach postêpowania.
Zamawiaj±cy nie planuje wy³±czenia budynku z u¿ytkowania na czas prowadzenia robót – roboty bêd± wykonywane na czynnym obiekcie we wcze¶niej uzgodnionych terminach i zgodnie z opracowanym przez Wykonawcê harmonogramem wykonania robót zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45251200-3 - Roboty budowlane w zakresie ciep³owni

09331100-9 - Kolektory s³oneczne do produkcji ciep³a

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) CENA OFERTY – waga kryterium 90 %
której warto¶æ punktowa zostanie wyliczona wg wzoru:
PC = [ C min : C n ] x 90 % x 100
gdzie:
PC– ocena punktowa za kryterium/ilo¶æ punktów/,
C min – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu,
Cn - cena brutto badanej oferty,
2) WYD£U¯ENIE OKRESU GWARANCJI (w zakresie od 5 lat do 10 lat) – waga kryterium 10 %
którego warto¶æ punktowa zostanie wyliczona wg nastêpuj±cych zasad:
a) za proponowany okres gwarancji 5 lat – 0 punktów
b) za proponowany okres gwarancji do 6 lat – 2 punkty
c) za proponowany okres gwarancji do 7 lat – 4 punktów
b) za proponowany okres gwarancji do 8 lat –6 punktów
c) za proponowany okres gwarancji do 9 lat – 8 punktów
b) za proponowany okres gwarancji do 10 lat – 10 punktów
UWAGA!
Zamawiaj±cy, wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosi³ nie mniej, ni¿ 60 miesiêcy od dnia koñcowego odbioru robót.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WYD£U¯ENIE OKRESU GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu,
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±cych:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej w zakresie posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowych Wykonawcy.
- Zamawiaj±cy uzna, warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w okresie trwania zamówienia w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê brutto minimum 300 000 z³ (trzysta tysiêcy z³).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
a) dotycz±cej Wykonawcy - Zamawiaj±cy uzna, warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane to¿same z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000 z³ brutto ³±cznie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozosta³ych Wykonawców, warunek powy¿szy musi zostaæ w ca³o¶ci spe³niony przez jeden podmiot. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia potencja³ów wielu podmiotów w celu wykazania do¶wiadczenia w tym warunku.
b) dotycz±cej osób – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia w szczególno¶ci:
Kierownikiem budowy – koordynatorem wszelkich prac budowlanych, który posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2025.418 t.j.).
oraz kierownikiem robót w zakresie bran¿y sanitarnej i bran¿y elektrycznej wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacji potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykazu, co najmniej dwóch robót budowlanych to¿samych z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000 z³ brutto ³±cznie oraz dowody okre¶laj±ce, czy te roboty zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; (wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ)
- Kierownika budowy – koordynatora wszelkich prac budowlanych, który posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego oraz kierownika robót w zakresie bran¿y sanitarnej i bran¿y elektrycznej wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia (wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ)
- dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê brutto 300 000 z³ (trzysta tysiêcy z³.)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy- stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ sporz±dzony w formie elektronicznej (opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
2) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z w³a¶ciwych rejestrów. Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia orygina³u pe³nomocnictwa lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. Pe³nomocnictwo winno wskazywaæ datê jego wystawienia oraz okres, na który zosta³o udzielone. Brak tego okresu Zamawiaj±cy odczyta jako pe³nomocnictwo wystawione na czas nieokre¶lony. Pe³nomocnictwo powinno posiadaæ tak± sam± formê jak oferta, tj. w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód) - je¿eli dotyczy.
3) dowód wniesienia wadium;
4) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia swoich zasobów Wykonawcy, który stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ – je¿eli dotyczy
5) o¶wiadczenie art. 125 pkt. 5 podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - Za³±cznik Nr 5 do SWZ je¿eli dotyczy.
6) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcê,
7) Wykaz potwierdzaj±cy do¶wiadczenie zawodowe osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia - kierownik budowy, kierownicy robót.
8) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci/ braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adaj±c ofertê ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3 700,00 z³.( s³ownie z³otych: trzy tysi±ce siedemset 00/100).
2.Wadium nale¿y wnie¶æ do up³ywu terminu sk³adania ofert tj. do dnia 24.07.2025r. do godz. 9:00. Niewniesienie wadium do up³ywu terminu sk³adania ofert skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 14 ustawy Pzp.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.2024.419 t.j.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy nr 43 1130 1105 0005 2472 6620 0001 wskazany przez Zamawiaj±cego - Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy. Tytu³ przelewu winien umo¿liwiæ identyfikacjê postêpowania, którego dotyczy wadium oraz okre¶liæ podmiot w imieniu którego jest wp³acane - w przypadku je¿eli przelewu nie dokonuje Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Celem w³a¶ciwej identyfikacji wp³aty z tytu³u wadium w tytule przelewu powinien siê znajdowaæ siê znak sprawy: WPSP.DGTZPZ-383/5/2025 - „Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w ¯urawicy”.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu rozumie siê gdy w wyznaczonym terminie, tj. do up³ywu terminu sk³adania ofert (oznaczonego dat± i godzin±) nast±pi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powy¿ej.
6. Je¿eli wadium w postêpowaniu jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz, wykonawca wraz z ofert± w oryginale przekazuje zamawiaj±cemu gwarancjê lub porêczenie w postaci elektronicznej. Gwarancja /porêczenie musi byæ podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie porêczenia lub gwarancji musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, a beneficjentem takich dokumentów musi byæ Zamawiaj±cy tj. Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy, ul. Ró¿ana 9, 37-710 ¯urawica.
Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu na jego pierwsze ¿±danie, pe³nej kwoty wadium we wszystkich okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.W postêpowaniu Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ¿aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania natomiast warunki udzia³u w postêpowaniu, musi spe³niæ, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
4. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu uniemo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia pisemnego zobowi±zania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okresu dzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuj± roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy przewiduje § 23 projektu umowy, który stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-24 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-22

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych i monta¿owych instalacji oraz zwi±zanych z tym robót towarzysz±cych.
Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, osób prowadz±cych jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz± (samozatrudnienie) wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.